وحشتناک ترین بچه ها در فیلم های ترسناک از نگاه سایت فیگار

کودکان، در طول تاریخ، یکی از مهم‌ترین عناصر در فیلم‌های ترسناک بودند که در ادامه، به وحشتناک ترین بچه ها در فیلم های ترسناک خواهیم پرداخت.

کودکان در فیلم‌های ترسناک و سینمای وحشت به اندازه کافی وحشتناک هستند و همینطور نوزادان نیز عناصری درون خود دارند که کارگردان را وادار به ترسناک ساختن آن‌ها می‌کند تا برترین بچه در فیلم ترسناک را بسازند.

با بازسازی فیلم The Exorcist در سال 2023 که دارای یکی از ترسناک ترین بچه های فیلم های وحشتناک است، طرفداران ژانر وحشت، ممکن است به فکر فرو بروند تا چه حد کودکان در نوع وحشت یک فیلم تأثیر دارند.

عموماً کودکان بی‌گناه، مهربان و بی آزار در نظر گرفته می‌شوند و نوزادانی که مظهر آن‌ها هستند، منبع آن‌ها می‌باشند تا ترسناک ترین کودکان فیلم وحشتناک را خلق کنند؛ به همین دلیل است که داستان‌هایی که در آن نوزادان ذاتاً شرور یا قاتل بسیار ترسناک هستند، همیشه جاودانه خواهد ماند.

وحشتناک ترین بچه ها در فیلم های ترسناک

بچه های برتر در ترسناک ترین فیلم ها

شما می‌توانید فهرست وحشتناک ترین بچه ها در فیلم های ترسناک را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

وحشتناک ترین بچه ها در فیلم های ترسناک
وحشتناک ترین بچه ها در فیلم های ترسناک

این ترسناک ترین بچه های فیلم های وحشتناک ، چه بد به دنیا آمده باشند و چه خارج از کنترل، فریبنده به‌نظر می‌رسند و یا به صورت آشکارا هیولا هستند. این بچه‌های ترسناک، پیش از اینکه حتی بتوانند راه بروند یا حرف بزنند، باعث آشفتگی و ویرانی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

بهترین سریال های 2023

Grace – Grace

وحشتناک ترین بچه ها در فیلم های ترسناک
برترین بچه در فیلم ترسناک

بسیاری از والدین می‌گویند که کودک آنها یک معجزه است. در ابتدا، این دقیقاً همان چیزی است که گریس به نظر می‌رسد. کودک مرده‌ای که به طور غیرقابل توضیحی به زندگی باز می‌گردد. اما مادر بیوه‌اش مادلین، به سرعت متوجه می‌شود که بقای دخترش بهای گزافی دارد.

با وجود همه خشمی که او را احاطه کرده است، خودِ گریس چندان تهدیدی نیست. جدا از تشنگی‌اش برای خون، او می‌تواند دقیقاً به همان اندازه که یک نوزاد تازه متولد شده معمولی انجام می‌دهد. تنها زمانی که او دندان‌هایش را بیرون می‌آورد، در ثانیه‌های پایانی فیلم است؛ جایی که مادلین فاش می‌کند که پرستاری شدید گریس در حال رشد قفسه سینه‌اش است.

Selwyn – Dead Alive

وحشتناک ترین بچه ها در فیلم های ترسناک
ترسناک ترین بچه های فیلم های وحشتناک

Dead Alive اثر پیتر جکسون، به خوبی بین داستان‌های احمقانه شدید و عناصر علمی تخیلی تعادل برقرار می‌کند. یکی از نمونه‌های برجسته این کودک، این است که از رابطه پدر مک‌گرودر زامبی‌شده و پرستار مک‌تاویش به دنیا آمد.

چهره درشت سلوین، با پوزخند دائمی ثابت شده است و او کسی است که باید با سیم خاردار مهار شود تا از حمله به هر انسانی که در دسترس جلوگیری شود. اگرچه او می‌تواند بکشد، اما سطح تهدید او با این واقعیت کاهش می‌یابد.

Ruth’s Baby – Prevenge

وحشتناک ترین بچه ها در فیلم های ترسناک
ترسناک ترین کودکان فیلم وحشتناک

Ruth’s Baby یکی از کودکانی است که حتی نمی‌توان منتظر به دنیا آمدن بود تا دردسر ایجاد کند، او در هر صورت، آشفتگی را از همان ابتدا، به وجود می‌آرود. او با دستور دادن به مادرش برای کشتن افرادی که مسئول مرگ پدرش در یک تصادف کوهنوردی، بودند، می‌خواهد مادرش را از افسردگی بیرون بکشد.

شاید با بازتاب احساسات و تمایلات سرکوب شده مادرش، به نظر می‌رسد که نوزاد روت، از قبل تحت تأثیر جهان قرار نگرفته است و مشاهداتی انجام می‌دهد و با حالتی کسل‌کننده و متکبرانه دستور می‌دهد. او بدون توجه به مشکلات اخلاقی روت، اغلب نسبت به تردید مادرش برای انجام قتل‌هایش بی تاب است.

بیشتر بخوانید:

ترسناک ترین فیلم های توطئه محور 2023 و تاریخ سینما

ترسناک ترین فیلم های هیولا محور 2023 و تمام دوران

Sebastian – 12/12/12

وحشتناک ترین بچه ها در فیلم های ترسناک
بچه های برتر در ترسناک ترین فیلم ها

12/12/12 که با نام Evil Born نیز شناخته می‌شود، یکی از ساختگی‌های بدنام The Asylum است که داستان فیلم‌های ترسناک معروف‌تر را به تصویر می‌کشد. در این فیلم، داستان حول محور دجال‌های تازه متولد شده متمرکز هستند. شرور این فیلم، سباستین نوزادی است که تولدش خبر از آمدن پایان جهان می‌دهد و از قبل، دارای سادیسم و ​​خشونت است.

سباستین نه تنها بخشی از یک آخرالزمان به نظر می‌رسد، بلکه چهره وحشتناکی  نیز دارد. او تمام تیم خود را می‌کشد و با یک فرقه که می‌خواهند از او به عنوان سلاح استفاده کنند، همراه می‌شود و به قدری بی‌رحم است که به مادر خودش حمله می‌کند. در پایان فیلم، تقریباً تمام مردم، به خاطر او می‌میرند.

Kyoko’s Baby – Ju-on: The Grudge 2

وحشتناک ترین بچه ها در فیلم های ترسناک
وحشتناک ترین بچه ها در فیلم های ترسناک

آسیب رسیدن به فرزند، بدترین ترس والدین در همه‌جای دنیا می‌باشد. به همین دلیل است که فیلم‌های ترسناک زیادی در مورد پدر و مادر شدن وجود دارد. فرنچایز Ju-on نه تنها روح توشیو، یک کودک کشته شده را نشان می‌دهد، بلکه یکی از بهترین ارواح در فیلم‌های ژاپنی نیز است.

اتاق زایمان کیوکو، به مرکز طوفانی از هرج و مرج فراطبیعی تبدیل می‌شود؛ از نامزدش که خودش را می‌کشد تا توشیو که تمام پزشکانش را تا سر حد مرگ می‌ترساند. کایاکو به جای یک نوزاد تازه متولد شده، از شکم مادرش بیرون می‌آید و تنها شاهد آنجا را می‌کشد.

Henry’s Baby – Eraserhead

وحشتناک ترین بچه ها در فیلم های ترسناک
وحشتناک ترین بچه ها در فیلم های ترسناک

یکی از مشهورترین نوزادان عجیب و غریب در تاریخ سینما، فرزند تازه متولد شده قهرمان وحشتناک Eraserhead، یکی از بهترین فیلم‌های مریض تاریخ است. شایعه شده است که این جنین، از تلفیق جنین گوساله یا بره مومیایی شده ساخته شده است. تا به امروز، کارگردان دیوید لینچ هرگز فاش نکرده که دقیقاً چگونه این موجود را خلق کرده است.

در حالی که کودک هنری ناتوان است که به کسی صدمه بزند، (حتی اگر بخواهد)، وحشت او در این می‌باشد که غیرقابل توضیح است. او شباهت زیادی به هیچ یک از والدینش ندارد؛ از قیافه‌اش گرفته تا خنده‌اش و بیماری عجیبش، هیچکس نمی‌داند دقیقا با آن چه کار کنند. وقتی هنری از شدت عصبانیت باندهای مومیایی شده او را می‌برد، با وحشت متوجه می‌شود که بدتر از آنچه در نظر داشته عمل کرده است.

The Brood – The Brood

وحشتناک ترین بچه ها در فیلم های ترسناک
وحشتناک ترین بچه ها در فیلم های ترسناک

The Brood، ممکن است یکی از مبهم‌ترین فیلم‌های ترسناک دهه 1970 باشد؛ اما به همان اندازه ترسناک نیز است. هر یک از فیلم‌های ترسناک با وحشت بدنی مشهورتر از فیلم مگس دیوید کراننبرگ نیستند؛ اما این فیلم، به همان اندازه، مشمئزکننده است. نولا کاروت برای خلاص شدن از شر خشم انفجاری خود، تحت درمان روان‌پلاسمی قرار می‌گیرد و احساسات را به رشدهای بدنش منتقل می‌کند که در کودکان جوانه می‌زند.

Adrian Woodhouse – Rosemary’s Baby

وحشتناک ترین بچه ها در فیلم های ترسناک
وحشتناک ترین بچه ها در فیلم های ترسناک

برخلاف دجال‌هایی مانند دامیان تورن، که تا زمانی که بزرگ‌تر نمی‌شود، ترسناک نیستند، پسر شیطانی رزماری، از درون رحم مادرش مضر عمل می‌کند و او وادار می‌شود که هوس خوردن گوشت خام کند وزن خودش را از دست بدهد و تقریباً از بین برود.

در نمونه‌ای درخشان از قانون فیلم‌های ترسنا، آنچه را که نمی‌بینید ترسناک‌تر از چیزی است که نمی‌بینید. کارگردان، به بینندگان هرگز نشان نداد که بچه‌ی رزماری واقعاً چه قیافه‌ی دارد، فقط وحشت کامل رزماری از ظاهرش در حالی که در فرقه‌ی شیطان جشن تولد او فریاد می‌زنند، می‌توان گفت که این نوزاد را، به یکی از ترسناک‌ترین‌ها تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

گیج کننده ترین فیلم ترسناک 2023 و تمام دوران

بهترین فیلم های ترسناک آپارتمان محور

Chestburster – Alien

وحشتناک ترین بچه ها در فیلم های ترسناک
وحشتناک ترین بچه ها در فیلم های ترسناک

در یکی از بهترین فیلم‌های علمی تخیلی هیجان‌انگیز، زنومورف اولین نوزادش را در همان لحظه به دنیا می‌آورد و او را رها می‌کند تا روی میز صبحانه خونریزی کند. در سرتاسر این فرنچایز ، آغشته شدن به یک خون، ترس همیشگی هر شخصیتی است.

با چندین میزبان بدشانس که التماس می‌کنند قبل از ظهور بیگانه کشته شوند، این فرانچایز نشان می‌دهد که تا چه اندازه این نوزاد وحشتناک است. موجودات کوچک و کرم مانند پس از بیرون آمدن نمی‌توانند آسیب زیادی وارد کنند، اما تولد آنها برای میزبانانشان یک حکم مرگ عذاب آور تضمین شده است.

Davis Baby – It’s Alive

وحشتناک ترین بچه ها در فیلم های ترسناک
وحشتناک ترین بچه ها در فیلم های ترسناک

همانطور که شعار فیلم می‌گوید، فقط یک چیز در مورد کودک دیویس وجود دارد و این هم آن است که او زنده می‌باشد. او یک کودک جهش یافته با نیش‌های بزرگ و عنکبوت مانند و پنجه‌های تیز است. او تمام تیم زایمان مادرش را سلاخی می‌کند و دست به فرار می‌گذارد تا شهر را ویران کند. او قدرتی دارد که باعث می‌شود تا تمام نیروی پلیس برای نابودی او و سرپوش گذاشتن بر وجودش مستقر می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عنوان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *