;
coinex

ساعت 30 میلیارد تومانی میرسلیم جنجال برانگیز شد [+عکس و واکنش میرسلیم در توییتر]

ساعت 30 میلیارد تومانی میرسلیم سوژه فضای مجازی و جنجال‌برانگیز شد. نماینده‌ای که در جدال با همکارش ژست دفاع از خودروساز و تولید داخلی را می‌گیرد، ساعتی به ارزش یکسال حقوق کامل هزاران کارگر دارد!

شب گذشته مناظره جنجالی و عجیبی بین دو نماینده مجلس در بحث واردات خودرو انجام شد و حالا تصاویری از ساعت 30 میلیارد تومانی و لوکس مصطفی میرسلیم منتشر شده است. جالب‌تر اینجاست که این ساعت لوکس در شب جنجالی بحث‌وگفتمان او با جلال رشیدی کوچی در مورد خودرو و خودرسازان کشف شده است و این در حالی است که میرسلیم در جریان این مناظره بارها از لزوم حمایت از تولید ملی و خودروهای داخلی گفت!

بیشتر بخوانید: شرایط واردات خودرو کارکرده به کشور ؛ ممانعت رفقای میرسلیم از واردات خودرو دست دوم

ساعت 30 میلیارد تومانی میرسلیم جنجال آفرید

به نقل از خبرآنلاین، مناظره اخیر مصطفی میرسلیم و جلال رشیدی کوچی نمایندگان مجلس در برنامه تهران ۲۰ درباره موضوع جنجالی خودرو، بازتاب گسترده‌ای داشت.

اما در حاشیه این مناظره، ساعتی که در تصاویر تلویزیونی در دستان مصطفی میرسلیم دیده می‌شود، جلب توجه می‌کند.

برخی با انتشار تصویر ساعت مچی مصطفی میرسلیم، مدعی شده‌اند که این ساعت از یک برند لوکس سوئیسی به نام پَتِک فیلیپ است که قیمت جهانی آن حدوداً ۳۰ میلیارد تومان است.

ساعت 30 میلیارد تومانی میرسلیم جنجال آفرید

ساعت 30 میلیارد تومانی میرسلیم جنجال آفرید

ساعت 30 میلیارد تومانی میرسلیم جنجال آفرید

این درحالی است که به روایت دیگر از بلومبرگ فارسی این ساعت ۶ میلیارد قیمت دارد. در هر حال مسئله اینجاست که آیا میرسلیم با این ساعت گرانقیمت حق دارد در دفاع از خودروساز داخلی سخن بگوید و کسی به منافع شخص خودش در این ماجرا مشکوک نشود؟

واکنش میرسلیم به ماجرای ساعت لوکسش ؛ شکایت می‌کنم!

در حاشیه مناظره اخیر میرسلیم در برنامه تهران ۲۰، ساعت مچی او در حالی مورد توجه قرار گرفت که برخی قیمت حدودی آن را ۶ میلیارد و برخی حتی 30 میلیارد تخمین زدند. میرسلیم نیز در واکنش به جنجال‌های ناشی از این ماجرا یک توییت منتشر کرده که در ادامه می‌بینید:

ساعت 30 میلیارد تومانی میرسلیم جنجال برانگیز شد [+عکس و واکنش میرسلیم در توییتر]

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ساعت 30 میلیارد تومانی میرسلیم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (10 نظر)

    بنده از نزدیک با زندگی آقای میرسلیم درارتباط هستم ایشان از هرچیزی یک عدد فیکش را از بازار سیداسمال تهیه کرده اند چون توان خریدش را ندارند ، حتی منزل ایشان که در شمال تهران واقع شده و ویلاهای ایشان در شهرهای مختلف همگی فیک بوده و از تورقوزآباد خریداری شده است.کفش و ساعت ایشان که جنجال بیگانگان و وطن‌ فروشان است از یک دستفروش در پمپ بنزین خریداری شد. ضمنا ایشان از سوءتغذیه رنج می‌برندار دوستان و هواداران ایشان خواهشمندبم درصورت امکان یک وعده غذای گرم به ایشان برسانید.
    لطفا درقضاوتهایتان دقت کنید

    پاسخ

    بنده از نزدیک با زندگی آقای میرسلیم درارتباط هستم ایشان از هرچیزی یک عدد فیکش را از بازار سیداسمال تهیه کرده اند چون توان خریدش را ندارند ، حتی منزل ایشان که در شمال تهران واقع شده و ویلاهای ایشان در شهرهای مختلف همگی فیک بوده و از تورقوزآباد خریداری شده است.کفش و ساعت ایشان که جنجال بیگانگان و وطن‌ فروشان است از یک دستفروش در پمپ بنزین خریداری شد. ضمنا ایشان از سوءتغذیه رنج می‌برندار دوستان و هواداران ایشان خواهشمندبم درصورت امکان یک وعده غذای گرم به ایشان برسانید

    پاسخ

    چه ۶ میلیارد باشه چه ۳۰ میلیارد باشه
    چرا یک مقامی که از تولید ملی حمایت میکند ساعت خارجی به دست میکند چرا ساعت گران قیمت استفاده میکند ؟؟؟
    چرا هویدا ساعت گران قیمت استفاده نمی کرد چرا از ماشین گران قیمت استفاده نمی کرد چون ایشان دلسوز وطن بود و از تولید داخل حمایت می‌کرد و ماشینش تولید داخل بود

    پاسخ

    خداییش من اگر کاره ای بودم تو این مملکتتحقیق می کردم و اموال مسیولین و خانواده آنها را به دقت و با قدرت زیر نظر می گرفتم و هرسال هم لیست را منتشر می کردم تا کسی جرات این کارها را نکند. بعد می دید مردم چه نظری نسبت به حکومت دارند.
    خوب الان اگر این آقا ساعت ۳۰ میلیاردی دست می کند قطعا خونه اش ۳۰۰ میلیاردی و سرمایه اش چند هزار میلیاردی است آیا تحقیق شده که از کجا آورده؟ چه برخوردی میخان باهش بکنند؟ ۴ روز دیگر فراموش بشه بره
    تازه میگه من میخام با کسانی که افشا کردن برخورد قانونی کنم. آقای مسیول تو هم مثل مردم زندگی کن و ساعت ساخت ایرانی ببند به دستت.
    بخدا من ساعت ایرانی دارم خیلی هم عالیه ولی مدتی ایت خراب شده پول تعمیرش را ندارم….

    پاسخ

    شما تنها در صورتی میتونستی تو این مملکت کاره‌ای باشی که تو این بخور بخور بزرگ بخشی از بدنه باشی. در غیراینصورت امکان چنین نظارتی نبود. اگرم جزو خودشون بشی ک دیگ افشاگری و تحقیق از اموال دیگران بی‌معنا میشه چون همه باهمن تو این حکومت

    پاسخ

    هزینه ای که یک جوان به سن جوانی برسه برای خانواده ودولت از یارانه های تحصیل وپزشکی وخوراک وغیره میلیاردها تومان می شود سالانه صدهزار نفر در ایران قربانی تصادفات می‌شود اگر آنها را در این مبلغ ضرب کنیم خودش بخش زیادی از هزینه واردات خودرو می‌شود
    ثانیا خودروهای مونتاژی وداخل هم بخش اعظم شان وارداتی است اسم تولید داخل رایک می‌کشد

    پاسخ

    سلام
    به کسی باید گفت که بفهمه…
    نه میرسلیم وامثال اون

    پاسخ

    سلام آقای میر سلیم کفشت که نایک اصل بود گفتی هدیه است ساعتت هم هدیه است؟آن ساعت را بفروش ساعت ایرانی چه عیبی داره که خجالت میکشی به دستت ببندی اونو بفروش بده به آنهایی که که پول پیش خانه جهت اجاره ندارند برای شما که لندکروز با ۲۰۶ فرقی نداره ساعت ایرانی با ساعت سویسی چه فرقی داره ؟

    پاسخ

    بزرگوار قضیه ۲۰۶ و لندکروز کذب بود و ایشان ب نقدینگی اشاره کرده بودند دقت بفرمایید در فیلم کاملا مشخص است
    بهتر است تا صحت خبر بزک دست این مردک انحصار گرا نایکی پوش ندهیم

    پاسخ

    مزدوران در حال حمایت از میرسلیم

    پاسخ