;
coinex

یخچال هوشمند شیائومی با قیمت اقتصادی و قابلیت‌های پیشرفته معرفی شد [+عکس]

یخچال هوشمند شیائومی با ویژگی‌هایی جالب مانند کنترل از راه دور، ظاهر جذاب و قیمت اقتصادی معرفی شده است.

یخچال هوشمند شیائومی به سبک ایتالیایی و با قیمتی رقابتی رونمایی شد. این یخچال هوشمند که Mijia Refrigerator Italian Style 400L نام دارد، حالتی عمودی و باریک و البته کشیده دارد و همچنین دارای سه کشوی جالب مانند کمد است که جلوه‌ای زیبا به آشپرخانه شما می‌دهد.

همانطور که گفتیم یخچال جدید شیائومی یک یچخال هوشمند با قابلیت کنترل از راه دور است که با دستیار صوتی شیائومی عجین شده و از حالات متفاوتی پیروی می‌کند. در ادامه می‌توانید مشخصات و امکانات کلی این یخچال را بخوانید.

بیشتر بخوانید: تفنگ آب پاش شیائومی با قیمت 5 میلیون تومانی معرفی شد [+فیلم]

یخچال هوشمند شیائومی به سبک ایتالیایی رونمایی شد

شیائومی یخچال جدید Mijia Refrigerator Italian Style 400L را به مجموعه لوازم خانگی خود اضافه کرد. این یخچال سه درب شیک و زیبا و استایل ایتالیایی دارد و از پوشش سفید با حاشیه‌های باریک برخوردار شده که به‌طور یکپارچه با دکوراسیون مورد نظر خانه ترکیب می‌شود. یخچال جدید شیائومی با قیمت اقتصادی ۳۴۹۹ یوان (۴۹۹ دلار) عرضه می‌شود که به‌لطف ویژگی‌های چشم‌گیر، ارزش خرید بالایی را ارائه می‌دهد.

یخچال هوشمند شیائومی به سبک ایتالیایی رونمایی شد

این دستگاه دارای فناوری جدیدی است که حاشیه‌های باریک و طراحی فشرده را به ارمغان آورده و در عین حال، ظرفیت ذخیره‌سازی را به حداکثر می‌رساند. ابعاد یخچال جدید شیائومی ۶۰۰ در ۶۳۵ با ضخامت ۱۹۱۱ میلی‌متر است که بدون اشغال فضای گسترده به راحتی در آشپزخانه‌های کوچک قرار می‌گیرد.

این یخچال با در نظر گرفتن مؤلفه‌های کاربردی طراحی شده و دارای محفظه‌ها و کشوهایی است که به‌خوبی مواد غذایی را سازمان‌دهی می‌کنند. کشوی فریزر دو لایه این دستگاه امکان دسترسی آسان به اقلام یخ زده را فراهم می‌کند، در حالی‌که منطقه تبرید بزرگ ۲۵۲ لیتری می‌تواند ۳۷۱ بطری نوشابه را در خود جای دهد.

علاوه‌بر این، محفظه فریزر 148 لیتری نیز فضای کافی برای نگهداری 32 ظرف غذا را فراهم می‌کند. از جمله ویژگی‌های برجسته یخچال Mijia 400L شیائومی، کشوی مستقل با قابلیت تغییر دما است. این کشو سه حالت دمایی را ارائه می‌دهد که شرایط بهینه را برای حفظ ارزش غذایی وعده‌های مختلف تضمین می‌کند و آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده مادران تبدیل کرده است.

این یخچال هم‌چنین به کمپرسور فرکانس متغیر و فن ترکیبی مجهز شده که از یک دستگاه سنجش دمای اختصاصی برای نظارت و حفظ دماهای ثابت استفاده می‌کند. این فناوری نوسانات دما را به حداقل رسانده و در نتیجه طراوت و نگهداری بهتر مواد غذایی را به همراه دارد.

یخچال هوشمند شیائومی به سبک ایتالیایی رونمایی شد

بهره‌وری انرژی یکی از اولویت‌های شیائومی است و یخچال Mijia Italian Style 400L در این زمینه نیز انتظارات را برآورده می‌کند. این یخچال دارای رتبه دوم مصرف انرژی است و تنها 0.89 کیلووات ساعت برق در روز مصرف می‌کند. علاوه بر این، یخچال جدید شیائومی کارکرد بسیار کم‌صدایی دارد و میزان نویز آن به 36 دسی‌بل می‌رسد.

این یخچال با بهره‌گیری از تکنولوژی گردش هوا از چسبیدن مواد غذایی به هم جلوگیری می‌کند و ضمن حفظ تازگی اقلام ذخیره شده، بازیابی و دسترسی آسان را تضمین می‌کند. این قابلیت هم‌چنین نیاز به یخ‌زدایی دستی را از بین می‌برد. علاوه‌بر این، محفظه یخچال دارای یک ماژول ضد باکتری و خوشبو کننده یون نقره است که به‌طور موثر مولکول‌های بدبو را جذب می‌کند.

یخچال Mijia Refrigerator Italian Style 400L شیائومی به‌عنوان بخشی از اکوسیستم خانه هوشمند این شرکت، از گزینه‌های اتصال آسان پشتیبانی می‌کند. به‌لطف این ویژگی می‌توان از راه دور دستگاه را کنترل کرد و با استفاده از برنامه Mi Home آن را سفارشی‌سازی کرد. یخچال جدید شیائومی هم‌چنین از دستیار صوتی XiaoAI نیز پشتیبانی می‌کند تا از این طریق امکان تنظیم و مدیریت بدون دخالت دست نیز فراهم شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص یخچال هوشمند شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر