;
coinex

شیائومی ردمی نوت 12T پرو معرفی شد [+تصاویر و مشخصات فنی]

شیائومی ردمی نوت 12T پرو به جمع خانواده ردمی‌ نوت 12 اضافه شد. زیرمجموعه شیائومی از یک گوشی تمام‌عیار دیگر نیز رونمایی کرد.

شیائومی ردمی نوت 12T پرو به‌عنوان جدیدترین عضو خانواده بزرگ و محبوب ردمی نوت 12 معرفی شد. این گوشی جذاب که ظاهری شبیه به دیگر گوشی‌های این برند دارد از مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد و آن را در کالبد گوشی‌های پرچمدار جلوه می‌دهد.

این جمله مشخصات این گوشی خاص می‌توان‌به پردازنده Dimensity 8200 Ultra، صفحه‌نمایش 144 هرتزی و غیره اشاره کرد. در ادامه می‌توانید مشخصات کامل گوشی جدید ردمی را بهتر بشناسید.

بیشتر بخوانید: بررسی ردمی نوت 12 نسخه چین؛ موشکافی سیستم، دوربین، عملکرد و باتری

شیائومی ردمی نوت 12T پرو رونمایی شد

خانواده ردمی نوت ۱۲ اعضای زیادی دارد و حالا یک مدل دیگر، در حال اضافه شدن به جمع آن‌هاست. ردمی نوت 12 تی پرو می‌آید تا جای ردمی نوت 11T پرو را در بازار موبایل بگیرد.

شیائومی ردمی نوت 12T پرو رونمایی شد

مشخصات فنی Xiaomi Redmi Note 12T Pro

بر اساس اعلام کمپانی سازنده، این گوشی یک پنل LCD با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز و نسبت تصویر ۲۰.۵ به ۹ دارد. مانند مدل سال قبل، صفحه‌نمایش نوت ۱۲ تی پرو هم مسطح است. دیگر ویژگی تایید شده توسط ردمی، وجود تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا در این گوشی جدید است.

پیش‌تر این گوشی با شماره مدل 23054RA19C در دیتابیس گیک‌بنچ دیده شده بود و انتظار می‌رود دارای رم 12 گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید 13 باشد. همچنین اطلاعات منتشر شده از سوی رگولاتوری 3C چین، به پشتیبانی آن از شارژ سریع 67 وات اشاره دارد.

شیائومی ردمی نوت 12T پرو رونمایی شد

احتمالاً Xiaomi Redmi Note 12T Pro پس از عرضه در چین، با نام ردمی K60i وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ شیائومی ردمی نوت 12T پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر