;
coinex

رئیس رگولاتوری از رتبه‌بندی کیفی اپراتورهای اینترنتی در آینده نزدیک خبر داد!

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور خبر اجرای رتبه‌بندی کیفی اپراتورهای اینترنتی کشور در آینده نزدیک را اعلام کرد.

به گزارش تکراتو و به نقل از خبرگزاری مهر، دیروز «امیر لاجوردی»، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، طی اظهاراتی در یکی از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان داخلی ادعای اجرای رتبه‌بندی کیفی اپراتورهای اینترنتی کشور در آینده نزدیک را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: تلاش ایران و 12 دولت دیگر برای ممانعت از دسترسی 43 درصد جمعیت جهان به فیلترشکن‌ها

اجرای طرح رتبه‌بندی کیفی اپراتورهای اینترنتی

لاجوردی در واکنش به پرسش یکی از کاربران این پیام‌رسان درباره سرعت دسترسی به شبکه‌های داخلی و خارجی اینترنت بیان داشت: «با توجه به اینکه اپراتور مدنظر با کندی دسترسی همراه است، گویا پهنای باند توافق شده و آنچه تحویل داده می‌شود متفاوت است و همچنین بر اساس شاخص‌ها، کیفیت ارتباطی این اپراتورها کاهش یافته و باید مشکل را حل کند. به زودی رتبه بندی کیفی اپراتورها را اعلام خواهیم کرد تا مردم آگاهانه انتخاب کنند.»

رتبه‌بندی کیفی اپراتورهای اینترنتی

لازم به ذکر است که بحث رتبه‌بندی کیفی اپراتورها جهت بررسی کیفیت هر اپراتور و افزایش سرعت دسترسی به شبکه‌های داخل کشور و شبکه‌های خارجی اجرایی خواهد شد که مسلماً از درجه اهمیت فراوانی برای کاربران ایرانی برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رتبه‌بندی کیفی اپراتورهای اینترنتی و کیفیت خدمات آن‌ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر