;
coinex

پیشفروش سایپا خرداد 1402 [+شرایط و قیمت]

شرایط پیشفروش سایپا خرداد 1402 شامل خودروهای کوییک، ساینا، شاهین، اطلس و پراید در سایت رسمی سایپا منتشر شده است.

اخیراً طرح پیشفروش سایپا خرداد 1402 شامل خودروهای کوییک، ساینا، شاهین، اطلس و پراید در سایت ثبت نام سایپا به روز شده است. در همین راستا، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای اقدام به رونمایی از طرح فروش اقساطی پراید 1402 بدون قرعه کشی و به قیمت کارخانه کرده که موعد تحویل آن هم شهریور الی بهمن 1402 عنوان شده است.

همچنین لازم به ذکر است که سایپا با شروع خردادماه در اطلاعیه‌ای از آغاز تکمیل فرایند ثبت‌نام متقاضیان کوییک آر و کوییک پلاس اتوماتیک خبر داد. در این زمینه متقاضیانی که پیامک امکان واریز وجه برای آن‌ها از طریق سامانه گروه سایپا ارسال شده است قادر خواهند بود تا از روز دوشنبه مورخ 1402/03/01 ضمن مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا یعنی آدرس https://saipa.iranecar.com/  با تکمیل اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری نسبت به واریز وجه و ثبت نام مبادرت ورزند.

همچنین متقاضیانی که در ماه اردیبهشت در سامانه یکپارچه عرضه خودرو اقدام به تغییر سفارش خود از محصولات سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا کرده‌اند و درخواست خودروی کوییک آر و پلاس با گیربکس اتوماتیک با اولویت سال 1402 آن‌ها مورد تائید واقع شده، امکان این را دارند تا در جدیدترین فروش فوری سایپا مشارکت داشته باشند. لازم به ذکر است که جدیدترین طرح فروش کوییک با موعد تحویل 90 روزه است.

بیشتر بخوانید: طرح فروش قسطی KMC T8 کرمان موتور اردیبهشت 1402 [+شرایط و قیمت]

جزئیاتی از پیشفروش سایپا خرداد 1402

به‌منظور خرید پراید اقساطی مدل SE151  دارای کانوپی، طرح فندقی و درب عقب یک تکه فایبرگالس باید 125 میلیون به عنوان پیش قسط بپردازید. پراید SE151 ساده همچنین ارزان‌تر بوده و مبلغ پیش پرداخت آن 110 میلیون تومان اعلام شده است. مابقی وجه خودرو را زمان تحویل (شهریور الی بهمن 1402) باید طبق قیمت روز به حساب خودروسازی سایپا پرداخت شود.

پیشفروش سایپا خرداد 1402

متقاضیان جهت ثبت‌نام طرح فروش سایپا بدون قرعه کشی ویژه پراید وانت توانایی این را دارند تا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com/  مراحل ثبت نام سایپا را تکمیل کنند. این طرح از 23 اردیبشت شروع شده و هنوز مهلت ثبت نام پایانی آن هم اطلاع‌رسانی نشده است.

همچنین سایپا در دومین فروش سامانه یکپارچه تخصیص خودرو کوییک، ساینا، شاهین و اطلس را با قیمت مصوب کارخانه 1402 ارائه کرده است. متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و پیامک نیز دریافت کردند از 3 الی 10خردادماه فرصت انتخاب از میان 5 خودرو برای ثبت نام سایپا 1402 با ورود به سامانه یکپارچه خودرو به نشانی https://www.esalecar.ir را خواهند داشت.

البته فعلاً موعد تحویل خودروهای ثبت نامی سایپا از طریق دومین فروش سامانه یکپارچه خودرو اطلاع‌رسانی نشده است بااین‌حال براساس شایعات به نظر موعد تحویل تا پایان سال 1402 خواهد بود.

پیشفروش سایپا خرداد 1402

از ابتدای خردادماه فرایند واریز پیش پرداخت برندگان سامانه یکپارچه با عرضه شاهین سایپا شروع شده است. این خودرو در ماه مهر الی آذر 1402 تحویل داده می‌سود. تکمیل مراحل ثبت نام سایپا صرفاً از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس https://saipa.iranecar.com/ به انجام خواهد رسید.

متقاضیان دارای شرایطی که پیامک امکان واریز وجه برای آن‌ها از طریق سامانه گروه سایپا فرستاده شده است قادر خواهند بود تا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی نسبت به ثبت نام مبادرت ورزند. همچنین موعد تحویل خودروی ثبت نامی سایپا یعنی شاهین مهر تا آذر امسال خواهد بود.

پیشفروش سایپا خرداد 1402

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شرایط پیشفروش سایپا خرداد 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر