;
coinex

طرح فروش فوری ایرانخودرو خرداد 1402 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

طرح فروش فوری ایرانخودرو خرداد 1402 اعلام شد. ایران خودرو در این طرح دو خودرو محبوب خود را برای متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه می‌کند.

طرح فروش فوری ایرانخودرو خرداد 1402 ابلاغ شد. شرکت ایران خودرو برای آن دسته از متقاضیان طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه که پیامک تأیید را از طرف این شرکت دریافته کرده و جزء اولویت سوم تابستان 1402 هستند فراخوان ارسال کرده است. گفتنی‌ست که این طرح فقط مختص افراد عادی است و دو خودرو رانا پلاس و تارا اتوماتیک برای فروش درنظر گرفته شده است. شرایط کامل را می‌توانید در ادامه نوشته مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: طرح فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک خرداد 1402 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

طرح فروش فوری ایرانخودرو خرداد 1402 اعلام شد

گروه صنعتی ایران‌خودرو شرایط فروش فوری ویژه گروهی دیگر از منتخبین سامانه یکپارچه را منتشر کرد. بخشنامه فروش فوری محصولات ایران‌خودرو در خردادماه ویژه گروهی از مشتریان، شامل منتخبین بخش سوم اولویت‌های تابستان 1402 است. ایران‌خودرو با ارسال پیامک به این گروه از متقاضیان، نسبت به فراخوان آن‌ها اقدام کرده است. این شرایط فروش تنها شامل حال متقاضیان عادی خرید خودرو می‌شود. ایران‌خودرو علاوه بر ارسال پیامک، اسامی منتخبین را در سایت خود نیز درج می‌کند.

در بخشنامه فروش فوری محصولات ایران‌خودرو ویژه خردادماه 1402، دو محصول رانا پلاس و تارا اتوماتیک عرضه شده‌اند. موعد تحویل این خودروها 90 روز کاری عنوان شده است و تمامی وجه خودرو در زمان ثبت‌نام دریافت می‌شود. قیمت رانا پلاس در این شرایط 321 میلیون تومان و قیمت تارا اتوماتیک 490 میلیون تومان اعلام شده است. رنگ‌های قابل انتخاب برای تارا اتوماتیک تنوع بیشتری در مقایسه با رنگ‌های رانا پلاس دارد. همچنین باید توجه داشت که رانا پلاس ارائه‌شده در این شرایط فروش از نوع عادی است که گیربکس پنج‌سرعته و موتور TU5 معمولی دارد. در ادامه می‌توانید بخشنامه فروش فوری ایران‌خودرو ویژه خردادماه 1402 را مشاهده کنید.

طرح فروش فوری ایرانخودرو خرداد 1402 اعلام شد

ایران‌خودرو در جریان نوبت اول ارائه خودروها در سامانه یکپارچه، حدود 900 هزار نفر متقاضی برای محصولات خود پیدا کرد. به عبارت دیگر این خودروساز موفق شد تا در همان مرحله اول عرضه یکپارچه خودرو، تمامی محصولات خود را به فروش برساند. بااین‌حال زمان تحویل برخی خودروهای این شرکت به سال 1403 موکول شد؛ چرا که تولید ایران‌خودرو پاسخگوی میزان تقاضای موجود در بازار نبوده است. ازاین‌رو در هر نوبت از سال، شاهد ارائه شرایط فروش فوری ایران‌خودرو ویژه گروهی از متقاضیان هستیم که در نوبت‌های مختلف سامانه یکپارچه به انتظار دریافت اتومبیل نشسته‌اند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش فوری ایرانخودرو خرداد 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر