;
coinex

طرح فروش تارا اتوماتیک خرداد 1402 ویژه خریداران سامانه یکپارچه فروش خودرو [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

طرح فروش تارا اتوماتیک خرداد 1402 ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه وزارت صمت اعلام شد. این طرح مختص افراد انتخاب شده دور اول فروش خودرو در سامانه ذکر شده است.

طرح فروش تارا اتوماتیک ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه که در اولویت تابستان 1402 قرار دارند اعلام شد. این مرحله از طرح فروش خودرو، پنجمین فراخوان ویژه برای متقاضیان خرید خودرو در دور اول طرح یکپارچه وزارت صمت است که با موعد تحویل 90 روزه به دست مشتریان خواهد رسید. لازم به ذکر است که برای ثبت‌نام در این طرح باید از طرف ایران خودرو پیامک تأیید را دریافت کرده باشید.

بیشتر بخوانید: طرح فروش یکپارچه خودرو برای مرحله سوم تمدید شد؛ آیا ایرانخودرو باز می‌گردد؟

طرح فروش تارا اتوماتیک خرداد 1402 ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند پنجمین مرحله فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش فوق‌العاده برخی از محصولات ایران خودرو با موعد تحویل ۹۰ روزه صرفاً برای منتخبین بخش دوم اولویت‌های تابستان ۱۴۰۲ ، به شرح ذیل ارائه می‌گردد:

طرح فروش تارا اتوماتیک ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه ابلاغ شد

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام نموده‌اند و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ فروش فوق‌العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده می‌توانند دراین بخشنامه ثبت‌نام نمایند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش تارا اتوماتیک خرداد 1402 ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    سلام تارا اتوماتیک که میدن v2 هست یا v4؟

    پاسخ

    چرا تارا دستی تحویل فروردین رو فاکتور نمیکنید آخه چرا اینقدر به مردم بی احترامی میکنید

    پاسخ

    سلام.دوستان شما اطلاع دارید چرا تارا دستی طرح جوانی برا اولویت تابستان ۱۴۰۲ رو اعلام نمیکنن باتشکر

    پاسخ

    ،بنده در سیستم یکپارچه مرحله اول ثبت نام کردیم اولویتمان بهار ۱۴۰۳ بود.بعد در مرحله ویرایش که خودروی خود را انتخاب کردیم .تارااتوماتیک به اولویت تابستان ۱۴۰۲ رسیدیم.حالا سوالم اینجاست چرا هنوز پیامی از طرف ایرانخودرو به اینجانب نفرستادند.تا ما هم آمادگی داشته باشیم.با تشکر

    پاسخ

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز و بزرگوار.
    دوستان عزیز ،بنده در سیستم یکپارچه مرحله اول ثبت نام کردیم اولویتمان بهار ۱۴۰۳ بود.بعد در مرحله ویرایش که خودروی خود را انتخاب کردیم .تارااتوماتیک به اولویت تابستان ۱۴۰۲ رسیدیم.حالا سوالم اینجاست چرا هنوز پیامی از طرف ایرانخودرو به اینجانب نفرستادند.تا ما هم آمادگی داشته باشیم.با تشکر

    پاسخ

    دوست عزیز خیلی وقتا پیامک نمیاد، برو حساب کاربریتو توی سایت ایران خودرو چک کن یا با شماره 02182272727 تماس بگیر راهنماییت میکنن

    پاسخ