;
coinex

قابلیت نظارت بر قند خون هواوی واچ 4 معرفی شد؛‌ پیشدستی هواوی بر اپل!

قابلیت نظارت بر قند خون هواوی واچ 4 معرفی شد. این در حالی است که اپل برای عرضه این ویژگی در نسخه جدید اپل واچ تلاش می‌کند!

قابلیت نظارت بر قند خون هواوی واچ 4 معرفی شد. هواوی به‌عنوان یکی از شرکت‌های چینی سرآمد در دنیای تکنولوژی این‌بار توانسته است یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های سلامتی را به ساعت هوشمند خود اضافه کند. ویژگی‌ای که اپل درصدد معرفی آن در نسل‌های بعدی اپل‌واچ است ولی غول چینی دست پیش را از بزرگترین شرکت تکنولوژی جهان گرفت.

دقیقا مانند ماجرای ارتباط ماهواره‌ای گوشی‌های هوشمند که مدت‌ها با شایعات حول محور آیفون 14 مطرح شد اما نهایتا این هواوی بود که در سری گوشی‌های میت 50 و پیش از معرفی آیفون 14 به آن جامه عمل پوشاند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های هواوی تا 5 میلیون تومان [اردیبهشت 1402]

قابلیت نظارت بر قند خون هواوی واچ 4 رونمایی شد

برای افراد مبتلا به دیابت، مدیریت سطح قند خون بسیار مهم است. به طور معمول، دیابتی‌ها برای اندازه‌گیری قند خون خود چندین بار در روز مجبور به انجام آزمایش‌های خونی دردناک و پرهزینه هستند که با استفاده از لانست و دستگاه گلوکومتر انجام می‌شود.

اما نوآوری جدید هواوی یک جایگزین غیرتهاجمی را ارائه می‌دهد که سطح قند خون را از طریق تجزیه و تحلیل جامع ده شاخص سلامت تنها در 60 ثانیه اندازه‌گیری می‌کند. در حالی که هواوی واچ 4 امکان اندازه‌گیری قند خون در زمان دلخواه کاربر را ندارد،‌ اما با انجام بررسی‌های مداوم خود می‌تواند هشدارهای به موقعی را برای کمک به کاربران در مورد رژیم غذایی و مصرف قند ارائه دهد.

قابلیت نظارت بر قند خون هواوی واچ 4 رونمایی شد

دستاورد جدید هواوی نتیجه تحقیقات و همکاری گسترده این شرکت با موسسات پزشکی معتبر است. هواوی از طریق آزمایش دقیق بیش از 800 هزار نمونه در طی 100 هزار ساعت، یک سیستم پایش سلامت قابل اعتماد و دقیق را ایجاد کرده که تا حد زیادی می‌توان به نتایج آن اتکا کرد. هواوی واچ 4 قابلیت ردیابی ضربان قلب، نبض و سایر شاخص‌های کلیدی سلامت را برای ارزیابی خطر هایپرگلیسمی (بالا رفتن قند خون) دارا می‌باشد.

برای استفاده از این ویژگی، کاربران باید بالای 18 سال سن داشته و در یک برنامه تحقیقاتی سلامت قند خون که توسط یک موسسه پزشکی شخص ثالث انجام می‌شود شرکت کنند. لازم به ذکر است که هواوی واچ 4 به عنوان یک دستگاه پزشکی طبقه‌بندی نمی‌شود، بلکه اطلاعاتی که ارائه می‌دهد به عنوان یک مرجع عمل می‌کنند.

علاوه بر این، به افراد مبتلا به دیابت نوع 1 توصیه نمی‌شود از این فناوری استفاده کنند، زیرا پانکراس آن‌ها انسولین تولید نمی‌کند. با این حال، بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 که به مرور زمان تولید انسولین در بدن آن‌ها کم شده و مقاومت به انسولین را تجربه می‌کنند، می‌توانند از ویژگی نظارت بر قند خون هواوی واچ 4 بهره‌مند شوند.

قابلیت نظارت بر قند خون هواوی واچ 4 رونمایی شد

در ابتدا، این ویژگی پیشرفته تنها محدود به مدل‌هایی از هواوی واچ 4 خواهد بود که در بازار چین فروخته می‌شوند و هنوز در مورد زمان در دسترس قرار گرفتن جهانی آن حرفی زده نشده است. ساعت هوشمند جدید هواوی دارای صفحه نمایش امولد 1.5 اینچی بوده و از سیستم عامل هارمونی او اس 3.1 استفاده می‌کند.

این بازار پوشیدنی از ویژگی‌های مختلف مرتبط با سلامتی، از جمله سنجش اکسیژن خون و تجزیه و تحلیل الکتروکاردیوگرام (ECG) یا همان نوار قلب نیز پشتیبانی می‌کند. باتری هواوی واچ 4 با یکبار شارژ می‌تواند تا سه روز دوام داشته باشد و تا فشار 5 اتمسفر آب نیز مقاوم است. این ساعت هوشمند در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف تولید شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قابلیت نظارت بر قند خون هواوی واچ 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر