;
coinex

طرح فروش پژو 207 با موتور TU3 خرداد 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش پژو 207 با موتور TU3 خرداد 1402 با موعد تحویل 90 روزه توسط شرکت ایرانخودرو آغاز شده است و تا سه روز دیگر نیز فرصت ثبت‌نام دارد.

در همین راستا از شرایط جدیدترین طرح فروش پژو 207 با موتور TU3 خرداد 1402 بدون قرعه‌کشی نیز رونمایی شده است. در این دوره از فروش فوق العاده ایران خودرو، خودرو مذکور با موعد تحویل سه ماهه ارائه خواهد شد. همچنین قیمت کارخانه ایران خودرو برای این خودرو نیز 323 میلیون و 803 هزار و 700 تومان برای متقاضیان عنوان شده است.

براساس اطلاعیه ایران خودرو، آخرین مهلت برای واریز وجه طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو تا روز یکشنبه 28 خرداد ماه خواهد بود. به این منظور لازم است کل مبلغ خودرو واریز شود. لازم به ذکر است که پس از واریز، امکان تغییر خودرو فراهم نخواهد بود. همچنین مهلت واریز وجه نیز از 17 خردادماه آغاز شده است.

همچنین تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی صرفاً با مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس  https://esale.ikco.ir/ امکان‌پذیر است و چنانچه متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، در این رابطه هیچ مسئولیتی برعهده شرکت ایران خودرو نخواهد بود. همچنین سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره 300096440 بوده و کلیه پیامک‌ها به‌وسیله شماره مذکور فرستاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: طرح فروش فوری ایرانخودرو خرداد 1402 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

شرایط طرح فروش پژو 207 با موتور TU3 خرداد 1402

شرایط شرکت در طرح فروش پژو 207 با موتور TU3 خرداد 1402 عبارت است از:

  • کمترین فاصله از آخرین خرید (تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا 48 ماه و سایر خودروسازان 24 ماه خواهد بود.
  • در این طرح ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب برروی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (و دارای تاریخ اعتبار) الزامی خواهد بود.
  • شرکت‌کنندگانی که دارای هر یک از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بخشنامه (مثلا دارا بودن پلاک فعال انتظامی نصب شده برروی (خودروهای سواری با کاربری شخصی) نبوده یا فاقد گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضای تاریخ اعتبار) و… باشند، اگر برای ثبت نام اقدام کنند، ضمن کان لم یکن بودن ثبت نام خودرو آن‌ها، به مدت 3 سال از ثبت نام در کلیه طرح‌های فروش ایران خودرو محروم می‌شوند.

طرح فروش پژو 207 با موتور TU3 خرداد 1402

براساس شرایط انصراف از ثبت نام ایران خودرو، در صورت انصراف مشتری و همچنین با دیدن هرگونه مغایرت در شرایط احراز خریدار (شرایط عمومی و اختصاصی) در هر مرحله تا پیش از تحویل خودرو، ثبت نام پژو 207 TU3 متقاضی باطل خواهد شد و وجه مشتری بدون سود انصراف حداکثر ظرف مدت 20 روز به شماره شبای اعلامی از طرف وی، استرداد خواهد شد و هیچگونه مسئولیتی درباره تحویل خودرو برعهده شرکت خودروساز نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش پژو 207 با موتور TU3 خرداد 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر