بهترین فیلم های سینمایی 2024 [لیست مورد انتظارترین فیلم های سال 2024]

بسیاری از سینما دوستان بر این باورند که خود را باید برای دیدن بهترین فیلم های 2024 آماده کنند. در این نوشتار لیستی از مورد انتظارترین فیلم های سال 2024 را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

ما قبل‌تر مقاله‌ای تحت عنوان بهترین فیلم های 2023 را به رشته‌ی تحریر درآورده بودیم که بسیاری از هواداران دو آتشه‌ی هنر هفتم از این مقاله بین بهترین فیلم های سینمایی تاریخ سینما استقبال بی‌نظیری را داشتند. اما اینبار سعی کرده‌ایم در کنار پر بیننده ترین فیلم ها و سریال های 2022 + 2021 از نگاه IMDB با معرفی بهترین فیلم سال 2024 باب دیگری از لیست بهترین فیلم های سینمایی 2024 را برای شما باز کنیم که خود را برای دیدن فیلم های مهم سال 2024 آماده کنید و با آمادگی کامل به دنیای سینمایی سال 2024 گام بگذارید.

در دنیای سینما که هر سال به سوی پیشرفت حرکت می‌کند، آثار جدیدی ساخته می‌شوند که همه‌ی بینندگان را در سراسر جهان شیفته خود می‌کنند. در ادامه، مروری بر فهرستی از فیلم‌هایی که در سال ۲۰۲۴ منتظرشان هستیم، خواهیم داشت.

بهترین فیلم های 2024

لیست مورد انتظارترین فیلم های سال 2024

فهرست بهترین فیلم 2024 که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت، در یک نگاه به شرح زیر است:

همانطور که می‌بینید، در سال ۲۰۲۴، سینما میزبان طیف چشمگیری از فیلم‌هایی است که مخاطبان بسیاری را در انتظار خود نگه داشته‌اند. از درام‌های دلخراش گرفته تا فیلم‌های هیجان‌انگیز، سال ۲۰۲۴ در نوع خود تنوع قابل توجهی از فیلم‌هایی دارد که با نگاه نوآورانه، کارگردانان و بازیگران معروف و داستان‌های بی‌نظیر خود، سعی می‌کنند تمام توجه‌ها را به خود جلب کنند.

در فهرست فیلم‌های سال ۲۰۲۴، عناوین متعددی را خواهیم دید. برخی از فرنچایزهای محبوب مانند “ددپول” با دنباله‌های جدید برمی‌گردند. همچنین، اقتباس‌های جدیدی از داستان‌های محبوب و نوستالژیک مانند “سفیدبرفی” نیز منتظرمان هستند.

با همراهی فیگار، در این سفر مهیج به دنیای هنر و مرور لیست مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۴ شرکت کنید.

 

مقاله مکمل:

بهترین انیمیشن های 2024 که باید منتظرشان باشیم

بهترین فیلم های 2024
بهترین فیلم های 2024
همانطور که می‌بینید میان جدیدترین فیلمهای سینمایی 2024 برای هیجان زده شدن نکات بسیار ظریفی وجود دارد، از فرانچایزهای اکشن نوستالژیک گرفته تا فیلم‌های ابرقهرمانی بلاک باستر محور تا فیلم های انیمیشنی که می‌توانید با خانواده به دیدنشان بنشینید و از دیدنشان لذت دو عالم را ببرید.

Spider-Man: Beyond the Spider-Verse

بهترین فیلم 2024, بهترین فیلم های سینمایی 2024, بهترین فیلم سینمایی 2024, جدیدترین فیلمهای 2024, فیلم های جدید سال 2024
بهترین فیلم 2024
  • تاریخ انتشار: March 29, 2024

قرار است در این فیلم به ادامه‌ی فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse، پرداخته شود. شما همراهان عزیز می‌توانید تمامی مقاله‌های مرتبط با مرد عنکبوتی را از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید.

Spider Man

فیلم 2018 Spider-Man: Into the Spider-Verse یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی و یکی از بهترین فیلم‌های انیمیشنی است که در سال‌های اخیر سینماها را مجذوب خود کرده است، بنابراین طبیعی است که دنباله‌ای از آن ساخته شود. فیلم Across the Spider-Verse در سال 2023 با نقدهای تحسین برانگیز به نمایش درآمد.

Fall Guy

  • تاریخ اکران: 1 مارس 2024 (11 اسفند 1402)
  • ژانر: اکشن، مهیج
  • کارگردان: دیوید لیچ (David Leitch)
  • بازیگران: رایان گاسلینگ، آرون تیلور-جانسون، وینستون دوک، استفانی هسو، امیلی بلانت

دیوید لیچ یکی از برجسته‌ترین کارگردانان در ژانر اکشن است و نمی‌توانیم این مسئله را نادیده بگیریم. قبل از ورود به عرصه کارگردانی، او به عنوان یک بدلکار فعالیت می‌کرد. حالا او قصد دارد فیلمی جدید با اقتباس از یک سریال تلویزیونی دهه ۸۰ با نام “The Fall Guy” بسازد. شخصیت اصلی این فیلم یک بدلکار است که به عنوان یک شکارچی جایزه فعالیت می‌کند. در این فیلم جدید از سال ۲۰۲۴، انتظار می‌رود رایان گاسلینگ و امیلی بلانت نقش اصلی را ایفا کنند.

با این توضیحات، ما می‌توانیم بگوییم که دیوید لیچ، کارگردان با استعدادی است که با ساخت فیلمی بر اساس سریال “The Fall Guy”، توانایی خود را در ژانر اکشن نشان خواهد داد. بازیگران معروفی مانند رایان گاسلینگ و امیلی بلانت نیز در این فیلم حضور خواهند داشت.

Beetlejuice 2

بهترین فیلم های سینمایی 2024, بهترین فیلم سینمایی 2024, جدیدترین فیلمهای 2024, فیلم های جدید سال 2024
بهترین فیلم های سینمایی 2024
  • تاریخ اکران: 6 سپتامبر 2024 (16 شهریور 1403)
  • ژانر: فانتزی، کمدی
  • کارگردان: تیم برتون (Tim Burton)
  • بازیگران: مایکل کیتون، وینونا رایدر، کاترین اوهارا، جنا اورتگا، ویلم دفو

این فیلم به دنباله فیلم کمدی Beetlejuice (1988) می‌پردازد. داستان این فیلم کمدی درباره دو نفر می‌باشد که بعد از مرگ مجبور می‌شوند در همین دنیا بمانند. آن‌ها به همراه بیتل‌جوس، یک روح خبیث و حیله‌گر، سعی در فراری دادن خانواده‌ای که مالک خانه‌شان شده‌اند را دارند و فرزند نوجوان آن خانواده روح آنها را می‌بیند…

تیم برتون دوباره با مایکل کیتون همکاری می‌کند تا به یکی از شخصیت‌های ارزشمند اولیه‌اش در این دنباله‌ی Beetlejuice محصول 1988 کامبک بزند. وینونا رایدر و کاترین اوهارا نیز هر دو برای بازسازی شخصیت‌هایشان لیدیا و دلیا دیتز حضور دارند، در حالی که جنا اورتگا به عنوان دختر لیدیا به بازیگران می‌پیوندد.

یک مکان ساکت: روز یک

 

  • تاریخ اکران: 8 مارس 2024 (18 اسفند 1402)
  • ژانر: پساآخرالزمانی، ترسناک
  • کارگردان: مایکل سارنوسکی (Michael Sarnoski)
  • بازیگران: لوپیتا نیونگو، جوزف کویین، الکس وولف، جایمن هانسو

حدود پنج سال از اکران اولین فیلم فرنچایز “یک مکان ساکت” می‌گذرد و این سری فیلم با هر قسمت جدیدش به تدریج بیشتر به توجه مخاطبان می‌افزاید. فیلم سوم این فرنچایز، قرار است روزهای اول حمله بیگانگان به زمین را به تصویر بکشد. این روزها که هنوز هیچکس نمی‌دانست چه اتفاقی رخ داده است، چه باید کرد و چه نوع تهدیدی از این هیولاها برمی‌آید. در این فیلم سوم، بازیگران جدیدی در نقش‌های مختلف حضور خواهند داشت، اما جایمن هانسو که در قسمت دوم این فیلم حضور داشته است، دوباره برای بازی در این نقش برگشته است.

با این توضیحات، می‌توانیم بگوییم که فرنچایز “یک مکان ساکت” با اکران سومین قسمت خود، به بررسی روزهای اولیه حمله بیگانگان به زمین می‌پردازد و تمام ترس و عدم آگاهی مردم را در مواجهه با این تهدید نشان می‌دهد. علاوه بر بازیگران جدیدی که در این قسمت حضور دارند، جایمن هانسو نیز به ترتیب بازی خود را در فیلم سوم ادامه می‌دهد.

Captain America: New World Order

بهترین فیلم سینمایی 2024, جدیدترین فیلمهای 2024, فیلم های جدید سال 2024
بهترین فیلم سینمایی 2024

فیلم کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی (Captain America: New World Order) چهارمین فیلم از این مجموعه در دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود و اولین فیلم بدون حضور کریس ایوانز در نقش استیو راجرز است.

مقالات مرتبط با کاپیتان آمریکا را بخوانید:

شخصیت های برتر در سه گانه کاپیتان آمریکا

دیالوگ‌هایی که داستان زندگی کاپیتان آمریکا را خلاصه می‌کند

بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا

گودزیلا و کنگ: فرمانروایی جدید

 

  • تاریخ اکران: 15 مارس 2024 (25 اسفند 1402)
  • ژانر: هیولایی، اکشن
  • کارگردان: آدام وینگارد (Adam Wingard)
  • بازیگران: دن استیونز، ربکا هال، برایان تایری هنری، کایلی هاتل، فالا چن

در سال ۲۰۲۴، با جدیدترین قسمت از دو فرنچایز معروف، یعنی “گودزیلا” و “کینگ کنگ” همراه می‌شویم. در این فیلم، گودزیلا و کینگ کنگ با یک هیولای خطرناک روبرو می‌شوند که آینده سیاره را تهدید می‌کند. در این شرایط، اقداماتی برای مقابله با این هیولا لازم است. توزیع این فیلم توسط کمپانی برادران وارنر انجام می‌شود و کارگردانی آن به عهده آدام وینگارد است. آدام وینگارد قبلاً فیلم “گودزیلا در برابر کنگ” محصول سال ۲۰۲۱ و همچنین فیلم “Death Note” محصول سال ۲۰۱۷ را نیز ساخته است.

با این توضیحات، ما می‌توانیم بگوییم که در سال ۲۰۲۴، فیلمی جدید از فرنچایزهای “گودزیلا” و “کینگ کنگ” منتشر خواهد شد. این فیلم به ما داستانی جذاب و هیجان‌انگیز را ارائه خواهد داد، در آن گودزیلا و کینگ کنگ با یک هیولای تهدیدکننده روبرو می‌شوند و باید برای نجات آینده سیاره اقداماتی را به عمل آورند. فیلم به وسیله کمپانی برادران وارنر توزیع می‌شود و کارگردانی آن توسط آدام وینگارد انجام خواهد شد، که قبلاً فیلم‌های موفقی چون “گودزیلا در برابر کنگ” و “Death Note” را کارگردانی کرده است.

Snow White

جدیدترین فیلمهای 2024, فیلم های جدید سال 2024
جدیدترین فیلمهای 2024
  • تاریخ اکران: 22 مارس 2024 (3 فروردین 1403)
  • ژانر: موزیکال، فانتزی
  • کارگردان: مارک وب (Marc Webb)
  • بازیگران: ریچل زگلر، گل گدوت، آنسو کابیا، مارتین کلبا، اندرو برنپ

اقتباس لایو اکشن از انیمیشن دیزنی محصول 1937 “سفید برفی و هفت کوتوله”. اگرچه منتقدان نسبت به اکثر بازسازی‌های لایو اکشن دیزنی از فیلم‌های انیمیشن کلاسیک‌شان مهربان نبوده‌اند، اما این فیلم‌ها در باکس آفیس مورد استقبال تماشاگران سینما قرار گرفته‌اند، که می‌تواند توضیح دهد که چرا سفید برفی حدود ۸۷ سال پس از این فیلم با همین رفتار مواجه می‌شود. کارتون اصلی در سال 1937 منتشر شد. راشل زگلر از وست ساید استوری در نقش سفید برفی بازی می‌کند و گال گدوت از زن شگفت‌انگیز نقش ملکه شیطان را بازی می‌کند.

Joker: Folie à Deux

فیلم های جدید سال 2024
فیلم های جدید سال 2024
  • تاریخ اکران: 4 اکتبر 2024 (13 مهر 1403)
  • ژانر: موزیکال، مهیج
  • کارگردان: تاد فیلیپس (Todd Phillips)
  • بازیگران: واکین فینیکس، لیدی گاگا، ززی بیتز

ساختار روایی خاصی از این فیلم منتشر نشده است اما ما می‌دانیم که این فیلم دنباله فیلم 2019 “جوکر” می‌باشد.

مقالات مرتبط با جوکر را بخوانید:

10 تئوری مورد انتظار در جوکر 2

10 تا از بهترین سلاح های جوکر

کارگردان، تاد فیلیپس، این فیلم را می‌سازد. فیلم جوکر 1 اسکار بهترین بازیگر مرد را برای واکین فینیکس به ارمغان آورد. در Folie à Deux، لیدی گاگا، نقش هارلی کوین را روی پرده‌ی سینما می‌آورد و طبق گزارش ها، فیلم یک موزیکال خواهد بود. بله شما آن را درست خواندید.

چلنجرز

 

  • تاریخ اکران: 26 آوریل 2024 (7 اردیبهشت 1403)
  • ژانر: درام، ورزشی
  • کارگردان: لوکا گوادانینو (Luca Guadagnino)
  • بازیگران: زندیا، مایک فیست، جاش اوکانر

در سال ۲۰۲۴، لوکا گوادانینو که پیش از این فیلم‌هایی چون “Call Me By Your Name” و “Bones And All” را کارگردانی کرده است، با یک فیلم جدید به دنیای سینما باز می‌گردد. در این فیلم، زندیا نقش تاشی دانکن را ایفا می‌کند، که در گذشته یک بازیکن تنیس استعدادمند بوده و اکنون به عنوان مربی فعالیت می‌کند. همسر تاشی همچنین یک بازیکن تنیس است، اما اخیراً مشکلاتی را تجربه کرده و حالا قصد دارد با کمک تاشی زندگی خود را تغییر دهد. اما وقتی که او با پاتریک، دوست صمیمی سابق خود که اتفاقاً دوست پسر سابق تاشی نیز بود، مواجه می‌شود، زندگی این سه نفر برای همیشه تحت تأثیر قرار می‌گیرد و دستخوش تغییر می‌شود.

با این شرح، فیلم جدید لوکا گوادانینو در سال ۲۰۲۴ را به شما معرفی کردیم. در این فیلم، با داستان تاشی دانکن، یک مربی تنیس سابق که در حال حاضر همسرش در مشکلاتی فرو رفته است، آشنا می‌شویم. با کمک تاشی و با ورود پاتریک، دوست صمیمی سابق تاشی، زندگی این سه شخصیت برای همیشه تغییر می‌کند.

Gladiator 2

بهترین فیلم 2024, بهترین فیلم های سینمایی 2024, بهترین فیلم سینمایی 2024, جدیدترین فیلمهای 2024, فیلم های جدید سال 2024
بهترین فیلم 2024
  • تاریخ انتشار: November 22, 2024

ریدلی اسکات برای کارگردانی این دنباله بر حماسه تاریخی گلادیاتور بازمی‌گردد. داستان حول محور لوسیوس بزرگ (با بازی پل مسکال) می‌چرخد ​​که امپراتور شده است و شاهد بازگشت کانی نیلسن در نقش لوسیلا خواهیم بود.

Avatar 3

بهترین فیلم های سینمایی 2024, بهترین فیلم سینمایی 2024, جدیدترین فیلمهای 2024, فیلم های جدید سال 2024
بهترین فیلم های سینمایی 2024
  • تاریخ انتشار: December 20, 2024

از این فیلم داستانی بیرون نیامده اما ما می‌دانیم که به دنباله آواتار: راه آب (2022). خواهد پرداخت. جیمز کامرون سومین فیلم از مجموعه برنامه ریزی شده پنج فیلم آواتار را در حین فیلمبرداری دومین فیلم، یعنی The Way of Water در سال 2022، فیلمبرداری کرد. جزئیات کمی در مورد اینکه این بازگشت به پاندورا درباره چه چیزی خواهد بود، اما کامرون و شرکت توزیع‌کننده و تهیه کنندگان گفته‌اند که چهارمین و پنجمین فیلم آواتار به موفقیت 2 و 3 بستگی دارد.

نقد و بررسی فیلم Avatar: The Way of Water 2022 ؛ نبرد برای خانواده

Deadpool 3

بهترین فیلم سینمایی 2024, جدیدترین فیلمهای 2024, فیلم های جدید سال 2024
بهترین فیلم سینمایی 2024
  • تاریخ اکران: 3 مه 2024 (14 اردیبهشت 1403)
  • ژانر: ابرقهرمانی
  • کارگردان: شان لیوای (Shawn Levy)
  • بازیگران: رایان رینولدز، هیو جکمن، مورنا باکارین، بریانا هیلدبرند، جنیفر گارنر

ولورین در سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های ددپول به “merc with a mouth” می‌پیوندد. Merc With a Mouth بازگشته است – و ولورین هیو جکمن هم همینطور؟ اولین فیلم ددپول از زمانی که دیزنی فاکس را خرید، مطمئناً دیدنی خواهد بود، زیرا فرانچایز به رهبری رایان رینولدز به دلیل طنز وی با درجه R محبوبیت دارد. اینکه چگونه با فضاسازی PG-13 MCU ترکیب می‌شود، یک راز است.

فیوریوسا

  • تاریخ اکران: 24 مه 2024 (4 خرداد 1403)
  • ژانر: پساآخرالزمانی، اکشن، ماجراجویی
  • کارگردان: جورج میلر (George Miller)
  • بازیگران: آنیا تیلور-جوی، کریس همسورث، تام برک، نیتن جونز

در سال ۲۰۲۴، یک فیلم پساآخرالزمانی و اکشن به نام “فیوریوسا” توجه‌ها را به خود جلب کرده است. این فیلم، یک اسپین‌آف و پیش‌درآمد بر فیلم “Mad Max: Fury Road” از سال ۲۰۱۵ است و به عنوان پنجمین عنوان در این فرنچایز معروف شناخته می‌شود. در این فیلم، داستان جوانی به نام ملکه فیوریوسا را دنبال می‌کنیم. او در یک حادثه قصر خود را از دست می‌دهد و وقتی به خود بازمی‌گردد، در میان یک جنگ بزرگ بین دو ظالم خونخوار به گیر کشیده می‌شود.

با این توضیحات، فیلم “فیوریوسا” را که در ژانر پساآخرالزمانی و اکشن قرار دارد، در سال ۲۰۲۴ معرفی کردیم. این فیلم به عنوان یک اسپین‌آف و پیش‌درآمد بر فیلم “Mad Max: Fury Road” عرضه می‌شود و در فرنچایز مشهور “Mad Max” به عنوان پنجمین عنوان شماره‌گذاری شده است. داستان آن درباره ملکه فیوریوسا جوان است که پس از دزدیده شدن قصر خود، در میان یک جنگ بزرگ بین دو ظالم خونخوار به سر می‌برد.

Ballerina

جدیدترین فیلمهای 2024, فیلم های جدید سال 2024
جدیدترین فیلمهای 2024
  • تاریخ اکران: 7 ژوئن 2024 (18 خرداد 1403)
  • ژانر: اکشن، تریلر
  • کارگردان: لن وایزمن (Len Wiseman)
  • بازیگران: آنا د آرماس، آنجلیکا هیوستن، گابریل بایرن، لنس ردیک

اولین فیلم اسپین آف دنیای جان ویک، آنا دی آرماس را در نقش یکی از قاتلان وحشی‌محور که توسط Ruska Roma آموزش دیده‌اند، به بردگی خود درمی‌آورد، سازمانی جنایی که توسط آنجلیکا هیوستون رهبری می‌شود و نگاهی اجمالی به فیلم John Wick: Chatper 3 – Parabellum دارد. ما می‌دانیم که روایت داستانی این فیلم انتقام محور است.

نقد فیلم جان ویک 4 (John Wick 4) ؛ سمفونی خشونت

Thunderbolts

فیلم های جدید سال 2024
فیلم های جدید سال 2024
  • تاریخ انتشار: December 20, 2024

در این فیلم گروهی از ابرشرورها برای رفتن به ماموریت‌های دولتی استخدام می‌شوند.

پسران بد ۴

  • تاریخ اکران: 14 ژوئن 2024 (25 خرداد 1403)
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، کمدی
  • کارگردان: عادل العربی (Adil El Arbi)، بلال فلاح (Bilall Fallah)
  • بازیگران: ویل اسمیت، الکساندر لودویگ، ونسا هاجنز، ریا سیهورن

یکی از فیلم‌های سال ۲۰۲۴، چهارمین عنوان از فرنچایز “پسران بد” خواهد بود که در ماه ژوئن به تماشاچیان عرضه خواهد شد. این فیلم هنوز نام اصلی خود را فاش نکرده است، اما ادامه‌ای بر فیلم “Bad Boys for Life” ساخته‌شده در سال ۲۰۲۰ خواهد بود. اطلاعات دقیق درباره داستان این فیلم هنوز منتشر نشده است، اما با توجه به تاریخچه این فرنچایز، می‌توان انتظار یک فیلم اکشن ماجراجویی جدید را داشت که ما را برای ساعاتی به دنیایی پر از هیجان می‌برد.

با این توضیحات، فیلم چهارم از فرنچایز “پسران بد” که در سال ۲۰۲۴ به تماشاچیان ارائه خواهد شد، را به شما معرفی کردیم. این فیلم، ادامه‌ای بر فیلم “Bad Boys for Life” است و هنوز جزئیات دقیقی درباره داستان آن منتشر نشده است. با این حال، با توجه به سابقه این فرنچایز، می‌توان انتظار یک فیلم اکشن ماجراجویی جذاب را داشت که مخاطبان را به دنیایی هیجان‌انگیز می‌برد.

Madame Web

بهترین فیلم های 2024
بهترین فیلم های 2024
  • تاریخ انتشار: February 16, 2024

در این فیلم ساختار روایی حول اسپین آف از Spider-Man با محوریت یک جهش یافته روشن بین به نام مادام وب شکل می‌گیرد. فیلم «فرانچایز فیلم مرد عنکبوتی (بدون مرد عنکبوتی)» سونی با دو فیلم (ونوم) و (موربیوس) خود را تا به اینجای کار خراب کرده سات، اما مادام وب، که داکوتا جانسون در آن نقش شخصیت فرعی روشن‌بین اسپایدی را بازی می‌کند، شاید نقطه‌ی عطف درست حسابیی برای این فیلم باشد.

مأموریت: غیرممکن – روزشمار مرگ قسمت دوم

  • تاریخ اکران: 28 ژوئن 2024 (8 تیر 1403)
  • ژانر: اکشن، جاسوسی
  • کارگردان: کریستوفر مک‌کواری (Christopher McQuarrie)
  • بازیگران: تام کروز، وینگ ریمز، سایمون پگ، ونسا کربی، هیلی اتول، هنری چرنی

در تابستان ۲۰۲۴، هشتمین عنوان از فرنچایز “مأموریت غیرممکن” منتشر خواهد شد. قسمت اول “روزشمار مرگ” در سال ۲۰۲۳ عرضه شده است و حالا تام کروز به این فرنچایز بازگشته است تا نقش ایتن هانت، مأمور IMF را بازی کند. علاوه بر حضور کروز، بازگشت برخی از بازیگران دیگر و شخصیت‌های آن‌ها نیز مشاهده خواهیم کرد. یوجین کیتریج (با بازی هنری چرنی) و بنجی دان (با بازی سایمون پگ) نیز در این فیلم حضور خواهند داشت.

سخن آخر

سپاس از همراهیتان در این مقاله. در ارتباط با فیلم‌های سال ۲۰۲۴، بسیار سخت است قبل از انتشار آن‌ها قضاوت کاملی داشته باشیم. با این حال، با توجه به اطلاعاتی که در دسترس داریم، برخی از فیلم‌هایی که قابل توجه به نظر می‌رسند، عبارتند از:

  1. “مأموریت غیرممکن ۸”: این فیلم با بازی تام کروز انتظارات بالایی را به همراه دارد و طرفداران فرنچایز را شگفت‌زده خواهد کرد.
  2. “فیوریوسا”: این اسپین‌آف و پیش‌درآمد بر فیلم “Mad Max: Fury Road” می‌تواند به‌عنوان یک فیلم اکشن پساآخرالزمانی جذاب باشد.
  3. “پسران بد ۴”: ادامه‌ای بر فرنچایز محبوب “پسران بد” با بازگشت تام کروز، هنری چرنی و سایمون پگ.

با توجه به توقعات بالا و سابقه موفقیت فرنچایز‌های مذکور، این فیلم‌ها می‌توانند به لحاظ هیجان، اکشن و داستان جذابیت‌های فراوانی داشته باشند. اما نمی‌توان پیش بینی کرد کدام یک بهترین فیلم سال ۲۰۲۴ خواهد بود، زیرا این موضوع بستگی به سلیقه و نظر هر فرد دارد. با انتشار فیلم‌های بیشتر در آینده، می‌توانیم نظراتمان را بازنگری کرده و دیدگاه‌های دیگران را در بخش دیدگاه‌ها به اشتراک بگذاریم.

بیشتر بخوانید:

منابع:

  1. IMDB
  2. rottentomatoes

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *