بهترین دیالوگ های جیرایا در ناروتو از نگاه سایت فیگار

در این نوشتار می‌خواهیم جذاب ترین دیالوگ های جیرایا در ناروتو  را به شما معرفی کنیم. با فیگار همراه باشید تا با بهترین دیالوگ های جیرایا در ناروتو آشنا شوید.

جیرایا تأثیرگذارترین فرد در زندگی ناروتو بود. قلب مهربان و مهارت باورنکردنی او، او را به یکی از بهترین شخصیت‌های سریال تبدیل کرد.

بهترین دیالوگ های جیرایا در ناروتو

معرفی بهترین دیالوگ های جیرایا در ناروتو

شما می‌توانید فهرست ده تا از بهترین دیالوگ های جیرایا در ناروتو را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین دیالوگ های جیرایا در ناروتو
محبوب ترین دیالوگ های جیرایا در ناروتو

جیرایا یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های ناروتو است. جیرایا به عنوان یک حکیم وزغ و یکی از سانین‌های افسانه‌ای، شهرت چشمگیری دارد که در دهکده‌های پنهان شناخته شده است. او در حین انجام “تحقیق” برای آخرین رمان خود توجه ناروتو را به خود جلب می‌کند. ناروتو توانایی‌های باورنکردنی او را می‌شناسد و جیرایا را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد تا اینکه قبول کرد او را آموزش دهد. جیرایا با اکراه موافقت می‌کند و بهترین رابطه دانش آموز و معلم سریال شکل می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023 که باید ببینید

بهترین انیمه در سال 2023

“.A Sage Doesn’t Go Back On His Word”

بهترین دیالوگ های جیرایا در ناروتو
برترین دیالوگ های جیرایا در ناروتو

یک حکیم از قول خود عقب نشینی نمی‌کند.

اولین برداشت ناروتو از جیرایا، لحن روابط آنها را مشخص می‌کند. علیرغم فعالیت‌های خصوصی مشکوک جیرایا، ناروتو تحت تاثیر قدرت او قرار گرفته و از جیرایا می‌خواهد که او را آموزش دهد. جیرایا در نهایت تسلیم می‌شود و موافقت می‌کند. ناروتو بسیار خوشحال است و می‌خواهد امتیاز خود را تایید کند. جیرایا خیالش را راحت می‌کند و اولین درس خود را در آن لحظه به ناروتو می‌دهد و به او کمک می‌کند چاکرای خود را آنقدر کنترل کند که بتواند روی آب راه برود.

“.My Duty Is To Be A Model For The Next Generation”

بهترین دیالوگ های جیرایا در ناروتو

 

“وظیفه من این است که برای نسل آینده الگو باشم، یک الگوی خوب برای آن‌ها. و برای این کار، با کمال میل جانم را فدا خواهم کرد و در تمام مدت لبخند خواهم زد.”

سوناده می‌داند که ردیابی آکاتسوکی به تنهایی خطرناک است، اما جیرایا استاد جاسوسی است و به تنهایی بهتر کار می‌کند. با این حال، هر دو می‌دانند که این ماموریت متفاوت است و می‌تواند جان او را بگیرد. همانطور که آن‌ها در مورد خطری که جیرایا آماده پذیرش آن است صحبت می‌کنند، در مورد زندگی خود فکر می‌کنند.

سوناده از جیرایا عذرخواهی می‌کند که همیشه “پایان کوتاه چوب” را می‌گیرد. جیرایا بیان می‌کند که از ردیابی اوروچیمارو برای سال‌ها، نادیده گرفتن هوکاگه برای استخدام تسوناد یا آماده شدن برای یافتن رهبر آکاتسوکی به تنهایی پشیمان نیست. او به رهبری با الگو اعتقاد دارد و مفتخر است که به خاطر عزیزان و روستای خود، زندگی خود را به خطر انداخته است.

“.There Is Only One Thing That Matters If You Are A Shinobi”

بهترین دیالوگ های جیرایا در ناروتو

 

اگر شینوبی باشید فقط یک چیز مهم است و آن تعداد جوتسویی که دارید نیست.

نبرد افسانه‌ای سانین، دوستان و هم‌تیمی‌های سابق، سوناده، اوروچیمارو و جیرایا را پس از گذراندن چندین سال جدا از هم و به دنبال کارهای مختلف، گرد هم می‌آورد. سه عضو سابق تیم هیروزن مهارت‌های باورنکردنی خود را نشان می‌دهند و به طرفداران نشان می‌دهند که چگونه مقام‌های خود را دریافت کرده‌اند.

جیرایا و سوناده می‌جنگند تا اوروچیمارو را از ادامه مسیر شومی که جان‌های بی‌شماری را گرفت و باعث رنج بی‌پایان شد، بازدارند. در حین مبارزه، کلماتی را رد و بدل می‌کنند و فلسفه‌های متضاد خود را به تفصیل بیان می‌کنند. اوروچیمارو ارزش یک شینوبی را با جوتسو یا جنجوتسوی که دارند اندازه می‌گیرد، او معتقد بود که یک شینوبی باید تلاش کند تا “از همه جوتسوهای جهان استفاده کند و بر آن‌ها مسلط شود.”

جیرایا در پاسخ به رفیق سابق خود می‌گوید که او هنوز گمراه است. جیرایا می‌داند که توانایی یک شینوبی ربطی به نینجا شدن ندارد – یک نینجا به سادگی «کسی است که تحمل می‌کند».

“.A Ninja’s Life Is Not Measured By How He Lived”

برترین دیالوگ های جیرایا در ناروتو

“زندگی یک نینجا با نحوه زندگی او سنجیده نمی‌شود، بلکه با آنچه که آن‌ها قبل از مرگشان موفق به انجام آن‌ها شده‌اند سنجیده می‌شود.

جیرایا به عنوان یک نویسنده برای یک داستان حماسی ارزش قائل است. او مدام در تلاش است تا خط داستانی خود را تقویت کند. وقتی می‌میرد، به شکست‌هایش فکر می‌کند: طرد شدنش از سوناده و ناتوانی‌اش در نجات اوروچیمارو. جیرایا همیشه سعی می‌کرد موقعیت‌هایی را که با آن مواجه می‌شد بهتر کند.

به عنوان یک سنسی، یاهیکو، ناگاتو، کونان، میناتو و ناروتو شاگردانی هستند که او برایش عزیز هستند. او به آن‌ها کمک می‌کند تا به بزرگترین پتانسیل خود برسند و می‌خواهد ببیند که دنیا را بهبود می‌بخشند. او به‌عنوان یک شینوبی، سفرهای خطرناکی را به عهده می‌گیرد تا دوستش اوروچیمارو را نجات دهد و دشمنان بزرگ را دنبال کند تا امنیت کونوهاگاکوره را تضمین کند.

او اظهار می‌کند که می‌خواهد شکست‌های خود را محو کند و مانند هوکاگه بمیرد. در زندگی‌ای که می‌کند و در آخرین لحظاتش همین کار را هم می‌کند.

“.A Place Where Someone Still Thinks Of You Is A Place You Can Call Home”

بهترین دیالوگ های جیرایا در ناروتو

“آنها می‌گویند “جایی که کسی هنوز به شما فکر می‌کند، جایی است که می‌توانید آن را خانه بنامید.”

ناروتو و جیرایا مشکلات مشابهی دارند. آن‌ها می‌خواهند دوست خود – ساسوکه و اوروچیمارو – را نجات دهند. جیرایا در حین دوره نقاهت در یک چشمه آب گرم محلی، ناروتو را با تحسین تماشا می‌کند. در حالی که جیرایا “احساس درماندگی و پشیمانی به دست آورد”، به دلیل اینکه نتوانست اوروچیمارو را نجات دهد، ناروتو به مدت 3 سال با حسرت زندگی می‌کند، اما ساسوکه را رها نمی‌کند.

ناروتو ادعا می‌کند که برای اینکه بتواند ساسوکه را به خانه بازگرداند، باید به تمرین ادامه دهد. جیرایا با نشان دادن اینکه ساسوکه همیشه با او خانه خواهد داشت پاسخ می‌دهد، زیرا هرگز او را فراموش نکرده است.

“.Rather Than Rule The World Through Pain… I Wish You Moved Past The Pain”

بهترین دیالوگ های جیرایا در ناروتو

“به جای اینکه از طریق درد بر جهان حکومت کنی… کاش از این درد عبور می‌کردی و از قدرت خود برای ایجاد صلح به شیوه‌ای مثبت استفاده می‌کردی.”

جیرایا وقتی می‌فهمد که شاگرد سابقش ناگاتو رهبر آکاتسوکی بوده است شوکه می‌شود. او از این که می‌بیند کودک جوان و حساسی که از اینکه می‌خواهد از دوستانش محافظت کند، گریه می‌کرد، تبدیل به یک شرور بی‌رحم شده ناراحت است. هنگامی که جیرایا سرانجام در نبرد شدید خود با درد (Pain) دست بالا را به دست می‌آورد، ناامیدی را بیان می‌کند که نسبت به مسیری که شاگرد سابقش تصمیم می‌گیرد طی کند، احساس می‌کند.

جیرایا به شبی که در کودکی به ناگاتو دلداری داد فکر می‌کند، او به او گفت که درک درد، مهربانی می‌آفریند و “آن‌ها را انسان می‌سازد.” او اعتماد داشت که ناگاتو وقتی بزرگ شد این را بهتر درک خواهد کرد. اما متأسفانه زمان بیشتری طول می‌کشد، یعنی چندین مرگ و نابودی کونوها تا اینکه ناگاتو این درس را یاد بگیرد.

“.You Bet That I Will Die. After All, You Always Lose”

بهترین دیالوگ های جیرایا در ناروتو

“شما شرط می‌بندید که من می‌میرم. بالاخره همیشه شکست می‌خورید. اما اگر دوباره زنده شوم… من فقط شوخی می‌کنم! می‌دانید، من از شما سپاسگزارم.”

شوخی شوم جیرایا با سوناده مرگ او را پیش‌بینی می‌کند. قبل از اینکه او برای مأموریت مرگبار خود حرکت کند، با سوناده به بحث در مورد زندگی آن‌ها و یادآوری خاطرات گذشته می‌پردازد. غم و اندوه و نگرانی سوناده آشکار است زیرا او می‌داند که دوستش ممکن است بمیرد.

سوناده یک قمارباز معمولی است که بدشانس است. برای او، برنده شدن یک فال بد است. جیرایا برای اینکه خیالش راحت شود و لبخند بزند، به او می‌گوید که علیه او شرط‌بندی کند تا از بازگشت او مطمئن شود. سوناده از شنیدن صحبت‌های او در مورد مرگش اینقدر معمولی تعجب می‌کند و خنده او باعث ناراحتی او می‌شود. در یک لحظه نادر و به زیبایی غم انگیز، سوناده در نهایت عشق و محبتی را که جیرایا همیشه از او می‌خواست به نمایش می‌گذارد.

“.To Me It Feels As Though I’m Looking At My Grandson”

بهترین دیالوگ های جیرایا در ناروتو

“من می‌توانم پدر ناروتو را در او ببینم. برای من مثل این است که به نوه‌ام نگاه می‌کنم.”

سوناده و جیرایا قبل از اینکه او را ترک کند درباره‌ی چند مورد بحث می‌کنند، ناروتو یکی از آن‌هاست. سوناده معتقد است که ناروتو هوکاگه می‌شود و جیرایا او را مسخره می‌کند زیرا ناروتو به وضوح او را به دست آورده است. سوناده در پاسخ به او یادآوری می‌کند که استانداردهای بالایی را نیز با آموزش رسنگان برای او تعیین کرده است.

جیرایا از آموزش حرکت ناروتو میناتو به سمت نوستالژی خسته شد. سپس به تسوناده می‌گوید که اگر میناتو پسرش بود به او افتخار می‌کرد. به این ترتیب، موفقیت و رشد ناروتو باعث می‌شود جیرایا احساس کند که در حال تماشای برتری نوه‌اش است. در آموزش ناروتو، “اراده برگ از گذشته به آینده” منتقل می‌شود.

“.Everyone Knows A Student Inherits His Ninja Way From His Teacher”

“زیرا همه می‌دانند که یک دانش آموز راه نینجا خود را از معلمش به ارث می‌برد. اینطور نیست ناروتو؟ هرگز تسلیم نشو… این انتخاب واقعی بود که قرار بود انجام دهم.”

اگرچه جیرایا می‌توانست از جان خود فرار کند، اما به یاد آوردن سخنان وزغ بزرگ، حکیم او را تشویق می‌کند که بماند و به مبارزه با Pain ادامه دهد. وزغ بزرگ حکیم به جیرایا گفت که باید انتخابی را انجام دهد که سرنوشت جهان نینجا را تعیین کند. او می‌خواهد هویت پین را تایید کند تا به رفقایش این شانس را بدهد که او را شکست دهند.

وقتی او نظریه خود را تأیید کرد، در حال حاضر در حال مرگ است. او را به چوب می‌زنند و گلویش را له می‌کنند. Pain مطمئن است که قلب جیرایا متوقف شده است، اما به طور معجزه آسایی جیرایا شروع به بلند شدن می‌کند. این یک صحنه دلخراش و الهام بخش است زیرا جیرایا از آخرین ذره قدرت خود برای حک کردن یک پیام رمزگذاری شده در پشت پا وزغ استفاده می‌کند.

در حالی که برای نوشتن تلاش می‌کند، به ناروتو و ناتوانی‌اش در تسلیم شدن فکر می‌کند.در حالی که او می‌نویسد، تکرار می‌کند که نمی‌تواند تسلیم شود و به راه نینجای ناروتو فکر می‌کند.

“.Now… It’s About Time I Put Down My Pen”

بهترین دیالوگ های جیرایا در ناروتو

“الان… زمان آن رسیده که قلمم را زمین بگذارم. آه، درست است! اسم دنباله را چه بگذارم؟ بیایید ببینیم… “داستان ناروتو اوزوماکی.” بله… حلقه خوبی دارد…”

جیرایا با دانستن اینکه او پیامی را ارائه می‌دهد که به ناروتو در شکست Pain کمک می‌کند، با لبخندی بر لب در اقیانوس غرق می‌شود. او افکار منفی قبلی خود را در مورد زندگی و شکست‌های خود مرور می‌کند. او اکنون احساس آرامش می‌کند و معتقد است که داستان زندگی‌اش پایانی دارد که می‌تواند به آن افتخار کند.

او معتقد نیست که دنباله‌اش دستاوردهای خودش باشد، بلکه دستاوردهای جانشین او است. وقتی بیشتر در اقیانوس فرو می‌رود، به این فکر می‌کند که عنوان دنباله‌اش چه باشد. او در مورد “داستان ناروتو اوزوماکی” تصمیم می‌گیرد. ناروتو دنباله سفر باورنکردنی او در زندگی است.

جیرایا یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های ناروتو است. قدرت باورنکردنی او و روابط معناداری که با شاگردانش برقرار می‌کند، طرفداران را عاشق شخصیت او کرد. بهترین نقل قول‌های جیرایا از طریق این تعاملات دلگرم کننده و الهام بخش متولد می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین دیالوگ های جیرایا در ناروتو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


11 thoughts on “بهترین دیالوگ های جیرایا در ناروتو از نگاه سایت فیگار

  1. مزخرف‌ترین مجموعه سریال انیمه هست. چرت ترین به شخصه من باهاش حال نکردم نه از داستان نه از سریال کلن از همه چی اینکه حالا ۴ تا احمق پاشدن میگن تو نوب هستی بچه سال که انیمه دوست ندادی خب اسکل تو از این سم خوشت میاد سطح اسمو جیرایا ناروتو کاکاشی یعنی چی این اسمه

    1. هعب بچه سال با دیدن ۵قسمت انیمه هزار قسمتی توصیف میکنه
      الان من به تو چی بگم؟میخوام بگم …. ولی حیف اگر بگم پیام حذف میشه
      بدبختی

  2. درسته هرکی باید به دیدگاهه بقیه احترام بزاره ولی دیگه زر نزن
    از نظر من تو هم بدترین فیلمی هستی که جریان دارد
    راستی فوره ور هم شد اسم یا هرچی که هست
    نظر نده بنظر من چون زیاد خاص نیستی و هیچ خاصیتی در تو نمیبینم برای نظر دادن 😑

  3. یه خاهش از تمام کسایی که ناروتورو ندیدن ودارن نظرات چرت پرت میدن:که خوری نکنین وقتی ناروتورو ندیدین بعدشم یه جوری حرف میزنین انگار اسمای خودتون خیلی خوبه 🤬
    بعدشم باید یا اوری کنم [ناروتو بهترین انیمه ی تاریخ شناخته شده😏] وهنوز هیچ انیمه ای هنوز نتونسته جای اونو بگیره نه وان پس نه اتک تایتان نه شبدر سیاه و …..
    پس بهتر دهنای گوشادتونو ببندید ونظرات رقت انگیزتونو برای خودتون نگه دارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *