شخصیت های بلیچ که می‌توانند کنپاچی زاراکی را شکست دهند

آیا کارکتر‌هایی وجود دارند که بتوانند بر کنپاچی زاراکی غلبه کنند؟ در کنار ما باشید تا با شخصیت های بلیچ که می‌توانند کنپاچی زاراکی را شکست دهند آشنا شوید.

کنپاچی زاراکی بالاخره با زانپاکتوی خود ارتباط برقرار کرده است، ابن بدان معناست که او قوی‌تر از همیشه می‌باشد. آیا هیچ کاراکتری از دنیای بلیچ قادر به شکست او نیست؟

بلیچ یکی از محبوب‌ترین سریال‌های انیمه‌ای جهان شده است زیرا دارای بسیاری از صحنه‌های اکشن و شخصیت‌های سرگرم‌کننده است. کنپاچی زاراکی، سرگروه بخش یازدهم است که به این معنی است که او یکی از قوی‌ترین ارواح نجات‌‌دهنده در جامعه روح می‌باشد. او همیشه با قدرتی غول‌آسا مبارزه کرده است و اکنون که بالاخره با زانپاکتوی خود ارتباط برقرار کرده است، قدرتش به طور چشمگیری افزایش یافته است.

قدرت او به قدری بزرگ است که به ندرت کسی می‌تواند او را شکست دهد، اما چند شخصیتی وجود دارند که می‌توانند او را شکست دهند.

شخصیت های بلیچ که می‌توانند کنپاچی زاراکی را شکست دهند

معرفی شخصیت های بلیچ که می‌توانند کنپاچی زاراکی را شکست دهند

شما می‌توانید فهرست ده تا از شخصیت های بلیچ که می‌توانند کنپاچی زاراکی را شکست دهند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

شخصیت های بلیچ که می‌توانند کنپاچی زاراکی را شکست دهند
کارکتر های بلیچ‌ که قدرت شکست کنپاچی‌ زاراکی را دارند

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023 که باید ببینید

بهترین انیمه در سال 2023

Gremmy Thoumeaux

شخصیت های بلیچ که می‌توانند کنپاچی زاراکی را شکست دهند
شخصیت های بلیچ که توانایی شکست دادن کنپاچی زاراکی را دارند

گرمی ممکن است ظاهری کودکانه داشته باشد، اما او به راحتی یکی از خطرناک‌ترین استرنریترها است. همه این‌ها ناشی از قدرت “تصورگر” است که به گرمی این امکان را می‌دهد هر چیزی را که تصور می‌کند به واقعیت تبدیل کند. شمشیر کنپاچی قادر است هر چیزی را ببرد، اما گرمی می‌تواند فقط تصور کند که آن شمشیر از فوم ساخته شده است و آن زمان شمشیر بی‌خطر می‌شود.

گرمی حتی می‌تواند تصور کند که کنپاچی استخوان ندارد، که این باعث می‌شود این روح شکن نتواند حرکت کند. درست است که گرمی در حین مبارزه با کنپاچی کشته شد، اما این تنها به خاطر این بود که او قدرت کنپاچی را کپی کرده بود. اگر او بدن خود را به گونه‌ای تغییر می‌داد که بتواند تمام آن قدرت را تحمل کند، شکست نمی‌خورد.

Zommari Rureaux

شخصیت های بلیچ که می‌توانند کنپاچی زاراکی را شکست دهند
کارکتر های بلیچ که می‌توانند کنپاچی زاراکی را شکست دهند

زوماری رورو به هیچ‌وجه قوی‌ترین اسپادا نبود، اما سرعت او بسیار بالا بود. سرعت او به او اجازه می‌داد با بیاکویا همراهی کند و تا پنج کلون از خود بسازد که حملات فیزیکی انجام می‌دهند. کنپاچی شاید به اندازه زوماری سریع نباشد، اما قطعاً قوی‌تر است.

با این حال، اگر هفتمین اسپادا از قدرت رزورسکتیون خود استفاده کند، می‌تواند او را شکست دهد. در این حالت، زوماری 50 چشم دریافت می‌کند و هر چشم می‌تواند یک خالکوبی مانند آفتاب روی هر چیزی که نگاهش را بر آن متمرکز کند، بسازد. اگر زوماری موفق شود یک خالکوبی روی سر کنپاچی بگذارد، کنترل کامل بدن او را در دست خواهد داشت.

Uryu Ishida

شخصیت های بلیچ که می‌توانند کنپاچی زاراکی را شکست دهند

بسیاری از طرفداران به شدت شگفت زده شدند که اوریو در کنار یهواچ قرار گرفت و استرنریترها نیز متعجب شدند که او به عنوان جانشین یهواچ انتخاب شده است. پس از پیوستن به استرنریترها، به اوریو قدرت “ضدیت” داده شد که قدرتی بسیار بالا دارد. این قدرت به خصوص در برابر دشمنی مانند کنپاچی که دوست دارد تا در حد مرگ مبارزه کند، بسیار قوی است.

کنپاچی می‌تواند اوریو را با شیکای یا بانکای خود به قطعه‌های کوچک تبدیل کند و اگر ضربه‌ای کشنده وارد کند، اوریو می‌تواند در لحظه قبل از مرگش، پیروزی فوری را اعلام کند. قدرت “ضدیت” به اوریو این امکان را می‌دهد هر چیزی که بین دو نفر اتفاق افتاده را برعکس کند. این به این معنی است که آسیب‌ها به جای اوریو بر روی کنپاچی وارد می‌شود.

Jugram Haschwalth

شخصیت های بلیچ که می‌توانند کنپاچی زاراکی را شکست دهند

جوگرام هاشوالت ناظر بزرگ استرنریترهاست و همچنین در هنگام خوابیدن یهواچ، به عنوان پادشاه کوینسی خدمت می‌کند. قدرت او با نام تعادل شناخته می‌شود و به او اجازه می‌دهد هر بدبختی که در اطراف او رخ می‌دهد را برداشته و به دیگران منتقل کند. در اینجا، بدبختی به معنای هر حمله یا قدرتی است که تأثیر منفی بر او داشته باشد.

جوگرام می‌تواند از این بدبختی برای ضعیف کردن مقاومت و قدرت برش شمشیر کنپاچی استفاده کند. اگر کنپاچی جوگرام را زخمی کند، او نیز زخمی می‌شود. اگر یهواچ در خواب باشد، جوگرام می‌تواند با قدرت “قدرت مطلق” آینده را ببیند – که به او اجازه می‌دهد اقدامات کنپاچی را پیش‌بینی کند و آن را متعادل کند.

Mayuri Kurotsuchi

شخصیت های بلیچ که می‌توانند کنپاچی زاراکی را شکست دهند

مایوری کوروچی، سرگروه بخش دوازدهم است، اما هیچ‌گاه به قدرت کنپاچی نمی‌رسد. با این حال، او به دلیل ذهن خلاق خود هنوز فرصتی دارد، و این که زانپاکتوی خود را طوری تغییر داده است که بتواند برای او مبارزات را ببرد. با استفاده از شیکای خود، آشیسوگی جیزو، اگر کسی را ببرد، می‌تواند او را فلج کند. این به این معنی است که کنپاچی ممکن است نتواند اعضای بدن خود را حرکت دهد.

بانکای سنتی مایوری سم مرگبار و تعداد زیادی تیغ تولید می‌کند، اما کنپاچی به راحتی می‌تواند آن را بریده و نابود کند. بانکای تغییریافته او می‌تواند برای هر توانایی، از جمله بانکای کنپاچی، یک مقابله‌گر ایجاد کند، تا زمانی که مایوری به آن اطلاعات کافی ارسال کند.

Pernida Parnkgjas

شخصیت های بلیچ که می‌توانند کنپاچی زاراکی را شکست دهند

پرنیدا یکی از نگهبانان برجسته یهواچ است و بر خلاف سایر استرنریترها، این قدرت را به دنیا آورده است زیرا در واقع دست چپ پادشاه روح است. قدرت ذاتی او قدرت حکومت بر تکامل خودش است. این بدان معناست که او می‌تواند راهی را برای بقا در برابر قدرت برش بزرگ کنپاچی تکامل دهد.

او همچنین می‌تواند از قدرت “اجباری” استفاده کند تا عصبانیت خود را به بدن دشمنانش منتقل کند. او می‌تواند کنترل دشمن خود را به دست بگیرد یا آن‌ها را نابود کند. پرنیدا از این قدرت برای نابود کردن یکی از بازوهای کنپاچی استفاده کرد. اگر مایوری کوروتسوچی وجود نداشت، پرنیدا همین کار را با بقیه بدن کنپاچی انجام می‌داد.

Ichibe Hyosube

شخصیت های بلیچ که می‌توانند کنپاچی زاراکی را شکست دهند

ایچیبه رهبر دسته صفر است، که به این معنی است که او یکی از قوی‌ترین شخصیت‌ها در بلیچ است. او همه چیز در جامعه روح را نامگذاری کرده است، بنابراین قدرت او حول نام‌ها می‌چرخد. شیکای او برای شکستن کنپاچی کاملاً کافی است زیرا مرکب سیاهی را تولید می‌کند که تمام قدرت‌های کنپاچی را می‌دزدد. سپس ایچیبه می‌تواند از آن‌ها در برابر او استفاده کند.

حتی اگر کنپاچی توانایی بقا در برابر قدرت خود را داشته باشد، او توسط بانکای ایچیبه به طور کامل بی‌اثر خواهد شد. به لطف مرکب، ایچیبه می‌تواند نام کنپاچی را به “کرم” تغییر دهد و او به قدرت و مقاومت یک کرم تبدیل خواهد شد.

Toshiro Hitsugaya

شخصیت های بلیچ که می‌توانند کنپاچی زاراکی را شکست دهند

توشیرو جوان‌ترین کاپیتان است، اما همچنین یکی از قوی‌ترین‌ها نیز محسوب می‌شود. او از قدرتمندترین شمشیر یخی بهره می‌برد که به او اجازه می‌دهد دشمنان خود را منجمد کند، و بانکای او به او این امکان را می‌دهد به میزان بیشتری از یخ در فواصل بزرگ دسترسی داشته باشد.

در شرایط عادی، کنپاچی می‌تواند یخ را به سادگی از بین ببرد ، اما اگر در برابر بانکای کامل توشیرو قرار بگیرد، وضعیت بسیار متفاوت خواهد بود. برای استفاده از این قدرت، توشیرو نیاز به پیر شدن خود دارد و او توانایی یخ زدن سریع هر چیزی را با حرکتی دستی به دست می‌آورد. حتی اگر کنپاچی از بانکای خود استفاده کند، حرکات و قدرت او توسط یخ زدن سریع توشیرو تلف شده خواهد شد.

Genryusai Yamamoto

شخصیت های بلیچ که می‌توانند کنپاچی زاراکی را شکست دهند

ژنریوسای یاماموتو بنیانگذار گوته ۱۳ بود و برای قرون‌ها به عنوان فرمانده کاپیتان خدمت کرد، زیرا هیچ کس نمی‌توانست با قدرت او رقابت کند. او زانپاکتوی قدیمی‌ترین و قوی‌ترین نوع آتش را داشت و شیکای آن حتی اگر کنپاچی از بانکای خود استفاده کند، به راحتی می‌توانست او را شکست دهد. شعله‌های شیکای می‌توانند با یک حرکت تمام چیزها را به خاک تبدیل کنند.

حتی اگر کنپاچی بتواند از شیکای جان سالم به در ببرد، بانکای یاماموتو به طور واقعی او را از بین خواهد برد. تمام شعله‌های او در لبه شمشیر متمرکز شده‌اند و یک ضربه کوچک می‌تواند شمشیر کنپاچی را نابود کند یا او را از بین ببرد. کنپاچی حتی نمی‌تواند به یاماموتو نزدیک شود، زیرا بدن او در حرارتی تا ۱۵ میلیون درجه فارنهایت غرق شده است.

Baraggan Louisenbairn

شخصیت های بلیچ که می‌توانند کنپاچی زاراکی را شکست دهند

باراگان لوئیسنبیرن دومین اسپادا بود که به این معناست که او دارای انرژی روحی بسیار قوی بود. او جنبه‌ای از مرگ را نشان می‌دهد که با پیری سروکار دارد و به او اجازه می‌داد یک میدان افزایش زمان در اطراف بدن خود ایجاد کند. اگر با دست خود کنپاچی را لمس کند، می‌تواند استخوان‌های او را پیر کند تا شکننده شوند و ترک بخورند.

وقتی او رزورکسیون خود را فعال می‌کند، باراگان دسترسی به نسخهٔ بهبود یافته سنسنسیا خود را پیدا می‌کند، که باعث پیری سریع هر چیزی در اطرافش می‌شود تا به نابودی برسد. اگر کنپاچی تلاش کند با او مبارزه کند، قبل از اینکه شمشیرش به او برسد، خواهد مرد.

برای قرون‌ها، کنپاچی ناخودآگاه قدرت خود را کنترل می‌کرد تا بتواند از مبارزه با حریفان قوی لذت ببرد، اما اکنون در حالت بیشینه قدرت است. شیکای او یک برش بزرگ ایجاد می‌کند که می‌تواند خود فضا را برش دهد. وقتی از بانکای استفاده می‌کند، به یک دیوانه بی‌فکر تبدیل می‌شود و قدرت برش او به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شخصیت های بلیچ که می‌توانند کنپاچی زاراکی را شکست دهند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “شخصیت های بلیچ که می‌توانند کنپاچی زاراکی را شکست دهند

  1. 1 الا 2 تن از اینایی که گفتی (شاید) بتونن خود انیمه هم گفت که کنپاچی اصلا اینجوری که بیاد بهش تمرین ندادن و بانکای هم نداره اگر که بتونه کامل به سبک شمشیر زنی دو دستی که اونو ازش منع کردن دست پیدا کنه و بانکای خودش رو به دست بیار هیچ کورمشون قادر به مقابله بهاش نیستن وقتی که حتی قادر به ارتباط با شمشیر خود نداشت بزرگان و راهبران جامعه ارواح اط قدرتش می‌ترسیدند و خودشون گفتند که اگر بتونه سبک دو شمشیر یاد بگیر دیگه کسی تو جامعه ارواح نیست که بتونه کنترلش کنه و این حرف های که زدم اصلا از خودم نبوده و همش چیز هایی هست که خود انیمه و مانگا گفتند پس حرفم کاملا درسته

  2. منظورم از اینکه اونجوری که باید تمرینش ندادن اینی اینکه بهش یاد ندادن تا بتونه از قدرت کاملش استفاده کنه اگر مثل بقیه بهش سبک دو شمشیر یاد داده بودن تا بتونه قدرت کامل خودش بکشونه بیرون قدرتش چند برابر آلن بود اینی که ما می‌بینیم شاید 30 الا 40 درصد قدرتش باشه اون بدون تمرین همینجوری بزرگ شد و بلد نیست قدرت خودش رو کنترل کنه و همه ماهم میدونم تمرین کردن خیلی رو قدرت اثر داره و باعث میشه چند برابر آدم قوی تر بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *