قوی ترین قابلیت های چشم ها در انیمه از نگاه سایت فیگار

در دنیای انیمه چشم‌هایی وجود دارند که قدرت‌های باورنکردنی‌ای دارند. پس با ما همراه باشید تا با قوی ترین قابلیت های چشم ها در انیمه آشنا شوید.

بعضی از قدرت‌های باحال انیمه‌ها در چشمان شخصیت‌ها خلاصه می‌شوند، مانند قدرت چشمان الهی لئوناردو واچ در انیمه (Kekkai Sensen) و شارینگان ساسکه اوچیه در انیمه ناروتو.

ابرقدرت‌ها و توانایی‌هایی که به بینایی شخصیت‌ها گره خورده‌اند، موضوع محبوبی هستند که در سراسر بهترین انیمه های جهان دیده می‌شوند. بهترین انیمه های سریالی مانند شونن به طور ویژه‌ای علاقه‌مند به دادن چشمان جادویی به همه قهرمانان و شروران هستند. به همین دلیل، چندین قدرت چشم انیمه در طول سال‌ها به عنوان سلاح‌های مهلک ثابت شده‌اند.

شخصیت‌های انیمه به خاطر چشمان بسیار قدرتمند خودشان شناخته می‌شوند و در برخی سریال‌های انیمه، چشم‌ها واقعا می‌تواند کشنده باشد. بسیاری از قهرمانان و شروران در انیمه های برتر ابرقهرمانی دارای قدرت‌های ماورایی وابسته به چشمان خود هستند که اغلب از آن‌ها برای دیدن چیزهایی که دیگران نمی‌توانند درک کنند، استفاده می‌کنند. علاوه بر این، چشمان آن‌ها ممکن است جادو کنند، افراد دیگر را کنترل کنند یا حتی قبل از وقوع آینده، آن را ببینند.

قوی ترین قابلیت های چشم ها در انیمه

معرفی قوی ترین قابلیت های چشم ها در انیمه

شما می‌توانید فهرست قوی ترین قابلیت های چشم ها در انیمه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

قوی ترین قابلیت های چشم ها در انیمه
زورمند ترین قابلیت های چشم ها در انیمه

در دنیای انیمه، ده‌ها شخصیت با قدرت‌های ویژه چشمی، کارکتر مورد علاقه طرفداران شده‌اند و پیگیری آن‌ها به هر طرفدار انیمه کمک می‌کند تا درک کند که چقدر زمینه تخصصی قدرت‌های مبتنی بر چشم واقعاً متنوع است.

Lelouch’s Geass

قوی ترین قابلیت های چشم ها در انیمه
قدرتمند ترین قابلیت های چشم ها در انیمه

کد گیس یکی از بهترین و معروف‌ترین انیمه‌های علمی تخیلی است که بیشتر بر روی سیاست و جنگ‌های آینده تمرکز می‌کند، اگرچه این سریال هنوز جای کافی برای عناصر سبک فانتزی دارد. یکی از این عناصر، قدرت مخصوص شخصیت اصلی، لولوش لامپروژ است که با نام گیس شناخته می‌شود و چشم چپ او دارای قدرتی بسیار می‌باشد.

گیس به لولوش توانایی کنترل ذهن افراد را می‌دهد، اما فقط پس از برآورده شدن شرایط خاصی. در نهایت، لولوش از این قدرت برای تسخیر دشمنان خود و برپایی خود به عنوان یک رهبر عالی استفاده می‌کند. علاوه بر گیس، لولوش همچنین می‌تواند از فهم بسیار قوی خود بهره‌ برده و در برابر رقبای خود حرفی برای گفتن داشته باشد و برنامه‌های خود را پیش ببرد.

Sasuke’s Sharingan

قوی ترین قابلیت های چشم ها در انیمه
نیرومند ترین قابلیت های چشم ها در انیمه

شارینگان چشمی است که به عنوان نشانه خاندان اوچیه شناخته می‌شود و از برجسته‌ترین ویژگی آن‌ها می‌باشد. برخلاف باکوگان که فقط یک حالت دارد، شارینگان می‌تواند به اشکال مختلفی بر اساس تجربیات شخصی کاربر تکامل یابد. به عنوان مثال، رابطه ساسوکه با شارینگان با رابطه برادرش متفاوت خواهد بود.

اکثر اعضای خاندان اوچیه تنها موفق به فعال کردن شارینگان اولیه در طول عمر خود هستند. اما شارینگان منگیکیو و شارینگان منگیکو ایترنال موارد نادری هستند که تنها در چند بار در داستان ناروتو فعال می‌شوند. هر دوی این تکنیک‌ها از قدرتمندترین چشمان در دنیای انیمه هستند.

Zommari Rureaux’s Brujería

قوی ترین قابلیت های چشم ها در انیمه

سیستم نبرد بلیچ تنوع شگفت‌انگیزی از قدرت‌ها را پشتیبانی می‌کند، از جمله قدرت مبتنی بر چشمان زومارو رورو. زوماری در تنها مبارزه خود، ابتدا سرعت فوق العاده خود را با حرکت “ژملوس سونیدو” نشان داد، سپس زامپاکتو بروجریا خود را آزاد کرد.

در حالت رها شده، زوماری می‌تواند چشمانی جادویی بر روی تمام نقاط بدن خود باز کند تا کنترلی بر هر چیزی که آن‌ها را می‌بینند، مانند بازوها و پاهای دشمن یا حتی سر آن‌ها داشته باشد. زوماری در نبردی با بیاکویا کوچیکی (Byakuya Kuchiki) شکست خورد و این نشان می‌دهد که او چشمان بسیار قدرتمندی در انیمه ندارد.

Sir Nighteye’s Foresight

قوی ترین قابلیت های چشم ها در انیمه

سر نایت آی یک قهرمان حرفه‌ای با لباس‌های جالب و منحصر به فرد است که دارای قدرت فورسایت می‌باشد، که به هر نحوی قدرتمند و منحصر به فرد به حساب می‌آید. استفاده از فورسایت به سر نایت آی این امکان را می‌دهد تا آینده را مانند تماشای فیلم‌های سینمایی ببیند، و این اتفاق معمولاً از طریق چشمان افرادی که با آن‌ها تماس بدنی و چشمی برقرار کرده است رخ می‌دهد.

اگرچه قدرت سر نایت آی در انیمه (My Hero Academia) محدودیت‌هایی دارد، مانند توانایی استفاده تنها یک بار در روز، اما چشم‌اندازهایی که او می‌بیند قرار است که کاملاً دقیق باشند. این به این معناست که او آینده را به عنوان یک شیء ترسناک و ثابت تشخیص می‌دهد و باید با این احساس ناراحت‌کننده برای سال‌ها مقابله کند.

Nagato’s Rinnegan

قوی ترین قابلیت های چشم ها در انیمه

ریننگان یک چشم با قدرتی خدادادی است. این چشم از قدرت بیش از حدی برخوردار است و به نظر می‌رسد حتی در یک سریال که بسیاری از شروران در آن خیلی قدرتمند هستند، این قدرت تقریباً ناعادلانه است. حتی یک ممنوعیت مانند زنده کردن مردگان، برای ریننگان چیزی سختی نیست.

در جهان گسترده‌ای که در ناروتو ایجاد شده است، ریننگان به عنوان قله قدرت واقع می‌شود. تعداد کمی از شخصیت‌های شرور مانند پین قادر‌اند بیشتر قدرت‌های ریننگان را به نمایش بگذارند، اما شخصیت‌های دیگری نیز شناخته شده‌اند که این کار را توانسته‌اند انجام دهند، مانند ساسکه و مادارا اوچیه.

Gojo’s Six Eyes

قوی ترین قابلیت های چشم ها در انیمه

جوجوتسو کایسن دارای قهرمان محبوب، یعنی ساتورو گوجو است، او یک افسانه‌شکن و وارث شش چشم می‌باشد. این شش چشم به گوجو این امکان را می‌دهد تا از تکنیک نامحدود خود استفاده کند. اگرچه این برای کسانی که با این انیمه آشنایی ندارند، ممکن است بیهوده به نظر برسد، اما در واقع این یک توانایی شگفت‌انگیز است زیرا به او این امکان را می‌دهد واقعیت را دوباره تعریف کند.

با استفاده از چشمانش برای تغییر شکل دادن به واقعیت، گوجو می‌تواند زمان و فضا را در محدوده‌ای از این جهان تغییر دهد. گوجو از این قدرت زیرکانه استفاده می‌کند و احتمالاً هیچ حریفی را نخواهد داشت که بتواند با هوش و قدرت چشمان او در این انیمه رقابت کند.

Yahaba’s Koketsu Arrow

قوی ترین قابلیت های چشم ها در انیمه

در فصل اول انیمه (Demon Slayer)، قهرمان تانجیرو کامادو و خواهرش نزوکو در یک نبرد 2 به 2 با شیطان سوسامارو و شریکش یاهابا مواجه شدند. یاهابا هرگز چشمان واقعی خود را باز نمی‌کند، اما از چشمان ویژه‌ای که بر روی دستانش وجود دارند برای مبارزه استفاده می‌کند.

یاهابا به دلیل داشتن چشم‌هایی که شبیه تیر هستند، به عنوان “شیطان تیرها” شناخته می‌شود. این چشم‌ها به جای داشتن دیامتر معمولی، شبیه تیر هستند. با استفاده از هنر شیطان خونی خود، یاهابا می‌تواند اشیاء و افراد را با تیرهای جادویی پرتاب کند.

او می‌تواند با این روش، حرکات دشمنان را مختل کند و یا حتی سبک خود سوسامارو را تقویت کند. یاهابا ممکن است ضعیف باشد، اما یکی از قوی‌ترین چشمان در انیمه را دارد.

Hiei’s Jagan Eye

قوی ترین قابلیت های چشم ها در انیمه

در یو یو هاکوشو، هیئی به عنوان جاگانشی یا استاد چشم شرارت شناخته می‌شود. اگرچه این قدرت را از بدو تولد ندارد، اما هیئی بعدها با انجام یک عمل جراحی بسیار پیچیده و جادویی، جاگان را بدست می‌آورد. جاگان به او این امکان را می‌دهد تا از مجموعه‌ای از تکنیک‌های فانتزی استفاده کند، مانند حذف خاطرات، تلکینزیس و ایجاد ارتباط تلپاتیک.

اگر بزرگترین تکنیک هیئی، یعنی اژدهای شعله تاریکی، بدون هدایت دقیق و بی‌عیب و نقص جاگان، استفاده شود، یک آشوب کنترل ناپذیر به وجود خواهد آمد. علاوه بر این، هیئی می‌تواند به شکل جاگانشی دسترسی پیدا کند و او را به یک هیولای سبز با چشمانی قدرتمندتر از هر چشم‌ دیگری در انیمه تبدیل می‌کند.

Pegasus’ Millennium Eye

قوی ترین قابلیت های چشم ها در انیمه

در یوگی‌ او، ماکسیمیلیون پگاسوس شخصیت خود را به عنوان یک شرور اصلی آغاز می‌کند، اما در نهایت بخاطر اشتباهات خود توبه می‌کند. او چشم هزاره را بدست می‌آورد، یکی از اقلام هزاره که مردم برای هزاران سال به دنبال آن بوده‌اند.

ماکسیمیلیون با دریافت این قدرت متوجه مردن همسر خود می‌شود و توضیح می‌دهد که چرا تا آنجا که ممکن است از چشم هزاره سوء استفاده می‌کند. چشم هزاره اساساً می‌تواند از تاریک‌ترین فرورفتگی‌های ذهن هدف عبور کند و ماکسیمیلیون را در بیشتر مبارزات، در جایگاهی برتر قرار دهد.

اگرچه این مسئله در نسخه انیمه رخ نمی‌دهد، اما نسخه مانگا بیان می‌کند که هر کاربر چشم هزاره یک آرزو می‌تواند داشته باشد که برآورده خواهد شد.

Yhwach’s Almighty

قوی ترین قابلیت های چشم ها در انیمه

در انیمه Bleach، یهواچ قدرتمندترین شخصیت است، که به طور غیرقابل انکاری قوی‌تر از قهرمان همراه خود است. اگرچه در ابتدای جنگ خون هزار ساله، او به قدرت، قدرت مطلق دسترسی نداشت، اما بدون فعال کردن چشمان همه‌بین خود، در مبارزه با ایچیبهی هیوسوبه پیروز نمی‌شد.

یهواچ با گسستن یک چشم خود به سه قسمت، قادر است تمام آینده‌های ممکن را ببیند. اگر این کافی نباشد، او می‌تواند آینده‌ای که کمتر تهدید‌آمیز است را انتخاب کرده و آن را به واقعیت تبدیل کند. یهواچ پس از جذب پادشاه روح، ده‌ها اندام شبیه چشم را در بدن خود به دست می‌آورد و این شرور را عملاً شکست ناپذیر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین قابلیت های چشم ها در انیمه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *