قوی ترین تکنیک های سایتاما در مرد تک مشتی از نگاه سایت فیگار

سایتاما در وان پانچ من دارای تکنیک‌های بسیار قدرتمندی می‌باشد. در ادامه به معرفی قوی ترین تکنیک های سایتاما در مرد تک مشتی خواهیم پرداخت.

قدرت شخصیت اصلی One-Punch Man، یکی از بهترین انیمه های اکشن برای جامعه انیمه کاملا شناخته شده می‌باشد. او آنقدر قدرتمند است که طرفداران اغلب او را با شخصیت‌های قوی دیگر فرنچایز‌ها مقایسه می‌کنند. حتی بیشتر آنها باور دارند که او می‌تواند با یک ضربه اکثر شخصیت‌های انیمه‌ای را شکست دهد. سایتما اکثر حریفان خود را در مرد تک مشتی با یک مشت شکست می‌دهد، بنابراین منطقی است که بسیاری از طرفداران انیمه این باور را داشته باشند.

این مقاله حاوی اسپویل مانگا وان پانچ من است

قوی ترین تکنیک های سایتاما در مرد تک مشتی

قوی ترین تکنیک های سایتاما در One Punch Man

شما می‌توانید فهرست قوی ترین تکنیک های سایتاما در مرد تک مشتی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

قوی ترین تکنیک های سایتاما در مرد تک مشتی
قوی ترین تکنیک های سایتاما در مرد تک مشتی

با این حال، مشت زدن تنها حمله این قهرمان قدرتمند نیست. او در واقع می‌تواند بسیار مبتکر باشد و حداکثر محدودیت‌های قدرت خود را در حرکات متفاوت نشان دهد. نیازی به گفتن نیست که تأثیرات این حملات نسبتاً فاجعه آمیز است، به خصوص آنهایی که متعلق به تکنیک Killer Move: Serious Series هستند. پس در ادامه همراه ما بمانید تا با قوی ترین حملات سایتاما در وان پانچ من آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه در سال 2023 + [تاریخ اکران و تریلر]

بهترین انیمه های شونن تاریخ سینمای ژاپن + 2023

Normal Fart

قوی ترین تکنیک های سایتاما در مرد تک مشتی
قدرتمند ترین تکنیک های سایتاما در انیمه وان پانچ من

در ابتدای مقاله قوی ترین تکنیک های سایتاما در مرد تک مشتی ، در طول مبارزه گارو و سایتما در فضا، گارو موفق شد سایتما را به سمت فضا پرت کند. این شکارچی قهرمان امیدوار بود که قهرمان داستان به طور بی پایان در فضا شناور باشد. این زمانی بود که سایتما تکنیک عجیب و غریب خود را به نمایش گذاشت – گوز عادی.

مبارزه با گارو به صورت برهنه منجر به شکم درد سایتما شد. او در ابتدا جلوی آن را گرفته بود، اما حمله پر زرق و برق گارو او را غافلگیر کرد و گوز قدرتمندی را بیرون داد. با این حال، گوز او مانند یک گوز عادی نبود، نفخ سایتما آنقدر قوی بود که او را وادار کرد تا از سمت خورشید به زمین فرستاده شود و مبارزه خود را با گارو ادامه دهد.

Normal Punch

قوی ترین تکنیک های سایتاما در مرد تک مشتی
Normal Punch

پانچ معمولی سایتما دقیقاً همان چیزی است از اسمش مشخص می‌باشد، یک مشت معمولی. اما علیرغم اسم ساده اش، این حرکت عادی سایتما است که قدرت او را در بر می‌گیرد. پانچ معمولی سایتما ممکن است ابتدایی به نظر برسد، اما بسیار مخرب می‌باشد. او در طول سریال از آن برای از بین بردن هیولاها و تبهکاران استفاده کرده است.

اگرچه این حمله می‌تواند به راحتی هیولاها را تکه تکه کند، سایتما کنترل کاملی بر آن دارد. او قادر است میزان قدرت این تکنیک را بسته به حریف خود تنظیم کند. در حالی که او با این تکنیک هیولاها را کاملاً محو می‌کند، فقط از میزان قدرت کافی برای شکست دشمنان خود استفاده می‌کند.

Consecutive Normal Punches

قوی ترین تکنیک های سایتاما در مرد تک مشتی
Consecutive Normal Punches

پانچ‌های معمولی متوالی از نظر فنی نسخه قوی‌تر نرمال پانچ است، زیرا در واقع این تکنیک فقط یک سری زیاد از پانچ‌های معمولی می‌باشد که پشت سر هم اجرا می‌شوند. اما با توجه به اینکه یک پانچ معمولی می‌تواند یک هیولا با سطح تهدید اژدها را از بین ببرد، سایتما با این تکنیک بسیار خطرناک و مخرب می‌شود.

در وب کمیک اصلی، این حمله دارای یک نوع دیگر نیز می‌باشد – مشت‌های معمولی متوالی دو دست. جای تعجب نیست که این به سادگی به این معنی است که سایتما از هر دو دست در هنگام حمله استفاده می‌کند. با این حال، در مانگا، صرف نظر از اینکه سایتاما از چند دست استفاده کرده است، در مانگا و انیمه فقط پانچ‌های متوالی معمولی نامیده می‌شود.

Killer Move: Serious Sideways Jump

قوی ترین تکنیک های سایتاما در مرد تک مشتی
Killer Move: Serious Sideways Jump

Serious Sideways Jump برای اولین بار در هنگام رویارویی سایتما با Speed-o’-Sound Sonic نشان داده شد که به سایتما این امکان را می‌دهد که خطی از تصاویر سه بعدی از خود ایجاد کند. و این دیوار فقط یک توهم نیست. این تکنیک یک دیوار محکم است که احتمالاً به اندازه کافی سخت است که حتی در برابر قوی‌ترین حملات مقاومت کند.

نه تنها این، بلکه سایتما پرش مکرر به پهلو را هنگام عبور از حریفان خود اجرا می‌کند. وقتی سونیک به دیوار تصاویر بعدی سایتاما برخورد کرد، شرور به سرعت بالایی به زمین پرتاب شد.

Killer Move: Serious Water Gun

قوی ترین تکنیک های سایتاما در مرد تک مشتی
Killer Move: Serious Water Gun

سایتما با استفاده از دستان خود می‌تواند یک جریان آب پرفشار را به سمت حریفان خود پرتاب کند. جریان این آب آنقدر قوی است که توانست توپ گایا هیولا کینگ اوروچی را باطل کند. توپ گایا اوروچی از خود هسته زمین نیرو می‌گیرد. هنگامی که هیولا پادشاه حمله را به سمت سایتاما فرستاد، انرژی آنها شبیه پرتو سایکوس بود که تکه‌ای از پوسته زمین را برید. این واقعیت که تفنگ آبی جدی سایتما می‌تواند توپ گایا اوروچی را باطل کند، گواهی قدرت زیاد آن است.

Killer Move: Serious Sneeze

قوی ترین تکنیک های سایتاما در مرد تک مشتی
Killer Move: Serious Sneeze

اگر گوز سایتاما چیزی را ثابت کرده باشد، این است که عملکرد طبیعی بدن سایتما می‌تواند بسیار مخرب باشد. این یک بار دیگر توسط Killer Move: Serious Sneeze تایید شده است. سایتما در حین مبارزه خود با گارو عطسه‌ای قدرتمند کرد. حتی با وجود اینکه او در یکی از قمرهای مشتری بود، زمانی که عطسه کرد، انفجاری که بیرون زد به اندازه‌ای بود که نیمی سطح سیاره مشتری را از بین برد.

Killer Move: Serious Table Flip

قوی ترین تکنیک های سایتاما در مرد تک مشتی
Killer Move: Serious Table Flip

حرکت دیگری که سایتاما در جریان مبارزه با گارو در Io انجام داد، حرکت Killer Move: Serious Table Flip است. با گذاشتن انگشتانش در عمق پوسته ماه، او قسمت بزرگی از زمین ماه را در دستان خود گرفت. سایتما با یک حرکت بزرگ دست خود توانست سونامی سنگی ایجاد کند و پوسته Io را کاملاً از بین ببرد. نه تنها این، بلکه Serious Table Flip نیز زباله ها را به جو آیو فرستاد و نوعی سپر صخره ای ایجاد کرد که به دور ماه می‌چرخد. علاوه بر این، این ثابت کرد که سایتما ظرفیت تخریب یک سیاره را دارد.

Killer Move: Serious Punch

قوی ترین تکنیک های سایتاما در مرد تک مشتی
Killer Move: Serious Punch

اگر پانچ معمولی سایتاما از قبل بتواند صدمات عظیمی وارد کند، پانچ جدی او به طور تصاعدی میزان مخرب بودن آن را افزایش می‌دهد. سایتاما با هدایت مقدار بی‌سابقه‌ای از انرژی به یک ضربه، می‌تواند ابعاد فاجعه‌باری را با خاک یکسان کند.

منطقی است که سایتما این حمله را فقط علیه قدرتمندترین حریفان خود انجام می‌دهد. به هر حال، نیروی محض و موج شوک ناشی از این حمله برای محو کردن بوروس و حمله ویرانگر سیاره‌ای او کافی بود. شرورهای دیگری که طعم قدرت آن را چشیده‌اند Elder Centipede و Evil Natural Water هستند.

Omnidirectional Serious Punch

قوی ترین تکنیک های سایتاما در مرد تک مشتی
Omnidirectional Serious Punch

با وجود اینکه Serious Punch بسیار کشنده است، این تکنیک نمی‌تواند همه شخصیت‌های One-Punch Man را بکشد. به ویژه گارو در موارد متعدد توانست از آن جان سالم به در ببرد و سایتما را مجبور کرد تا شدت حمله خود را بالاتر ببرد. سایتما با ترکیب اصل پرش جانبی جدی و پانچ جدی، پس‌تصاویر متعددی ایجاد می‌کند که به طور همزمان به هدف خود حمله می‌کنند. طبیعتاً این هیچ راه فراری را برای قربانی این تکنیک باقی نمی‌گذارد.

Zero Punch

قوی ترین تکنیک های سایتاما در مرد تک مشتی
Zero Punch

در انتهای مقاله قوی ترین تکنیک های سایتاما در مرد تک مشتی ، علیرغم اینکه این فرنچایز با عنوان One-Punch Man شناخته می‌شود، قوی ترین حمله فعلی سایتما Zero Punch اوست. دلیلی که این تکنیک اینگونه نامیده می‌شود این است که او با این تکنیک قانون زمان را شکسته و حمله‌ای به سمت زمان‌ دیگری می‌فرستد. سایتما تنها یک بار در مانگا از آن استفاده کرده است و آن زمانی بود که قهرمان داستان سعی داشت جان گارو را نجات دهد.

پس از کپی برداری از قدرت‌های الهی، سایتاما به زمانی که گارو هنوز به طور کامل خود را با قدرت الهی ادغام نکرده بود، یک مشت می‌فرستد. تنها نکته در مورد این حرکت این است که لحظه‌ای این مشت که فرود می‌آید، آینده تغییر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین تکنیک های سایتاما در مرد تک مشتی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “قوی ترین تکنیک های سایتاما در مرد تک مشتی از نگاه سایت فیگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *