قوی ترین دزدان دریایی نسل جدید انیمه وان پیس از نگاه سایت فیگار

نسل جدید دزدان دریایی در وان پیس سرنوشت کل جهان خود را مشخص خواهند کرد. در ادامه نوشتار قوی ترین دزدان دریایی نسل جدید انیمه وان پیس همراه ما بمانید.

وان پیس، یکی از انیمه های برتر سینمایی بیش از دو دهه است که در حال منتشر شدن است و هنوز هم بسیار پرطرفدار می‌باشد. دنیای وان پیس برای ده‌ها سال تحت سلطه دزدان دریایی است و اکنون دو دوره مجزا وجود دارد. دوران قدیمی توسط دزدان دریایی افسانه‌ای مانند Gol D. Roger ، Whitebeard ، Big Mom ، Kaido و Shiki هدایت می‌شد.

اکنون که زمان آنها به پایان رسیده است ، دزدان دریایی دوران جدید برای شکل دادن به جهان سفر می‌کنند. برخی از این دزدان دریایی دوره جدید بسیار قوی هستند، اما برخی دیگر نیز به طرز شگفت آور ضعیف می‌باشند. در هر دو دوره، قوی ترین دزدان دریایی دارای هاکی قدرتمند و پیشرفته هستند. برخی از این دزدان دریایی نیز دارای قدرت میوه شیطان می‌باشند. ضعیف‌ترین دزدان دریایی دوره جدید اغلب نمی‌تواند از هاکی استفاده کند، و حتی اگر میوه شیطان داشته باشند نمی‌توانند به خوبی بجنگند.

قوی ترین دزدان دریایی نسل جدید انیمه وان پیس

قوی ترین دزد دریایی نسل جدید One Piece

شما می‌توانید فهرست قوی ترین دزدان دریایی نسل جدید انیمه وان پیس را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

قوی ترین دزدان دریایی نسل جدید انیمه وان پیس
قوی ترین دزدان دریایی نسل جدید انیمه وان پیس

ما در این مقاله قصد داریم 5 تا از قدرتمندترین دزدان دریایی نسل جدید انیمه One Piece را به شما معرفی کنیم. این شخصیت‌های آنقدر قدرتمند هستند که می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در جهان وان پیس بگذارند. برخی از آنها هر روز در حال قوی‌تر شدن هستند و محدودیت‌های قبلی رو می‌شکنند. پس در ادامه همراه ما بمانید تا با این کاراکترها آشنا شوید.

Roronoa Zoro

قوی ترین دزدان دریایی نسل جدید انیمه وان پیس
بهترین دزدان دریایی قوی نسل جدید انیمه وان پیس

در ابتدای مقاله قوی ترین دزدان دریایی نسل جدید انیمه وان پیس ، Roronoa Zoro، با لقب مرد دست راست لوفی، دومین عضو از گروه قوی‌ترین دزدان دریایی کلاه حصیری است. او به عنوان یک شخصیت کلیدی در دنیای وان پیس شناخته می‌شود و تلاش‌های فراوانی را برای تبدیل شدن به قوی‌ترین شمشیرزن جهان کرده است. در حال حاضر، او به عنوان یک فرمانده تمام عیار در سطح یونکو قرار دارد و بونتی او به مقدار 1.1 میلیارد بری رسیده است.

زورو توانسته است مخالفان بسیاری از دزدان دریایی قدرتمند را شکست دهد، از جمله داز بونز، پیکا، کیلر و حتی کینگ دزدان دریایی جانور، که به تنهایی فرمانده در سطح یونکو بود. اما ویژگی برجسته‌ای که زورو را از بسیاری از دیگر دزدان دریایی قوی‌تر می‌کند، توانایی استفاده از هر سه نوع هاکی است.

او قادر به آغشته کردن شمشیرهای خود با هاکی است، که این کار باعث تقویت قدرت و توانمندی شمشیرهای او می‌شود. علاوه بر این، زورو از هاکی پیشرفته فاتح نیز بهره‌مند است، که اجازه می‌دهد تا به شمشیرهای خود انرژی بیشتری بدهد و حریفان خود را به مرگ محکوم کند. این اطلاعات تنها یک چشم‌انداز از توانمندی‌های فوق‌العاده زورو هستند و او به عنوان یکی از قوی‌ترین دزدان دریایی نسل جدید وان پیس شناخته می‌شود.

Shanks

قوی ترین دزدان دریایی نسل جدید انیمه وان پیس
Shanks

Shanks اکنون طولانی‌ترین دزد دریایی یونکو است، و او دارای یک بونتی 4.04 میلیاردی می‌باشد. او بخشی از دزدان دریایی راجر بود، جایی که به عنوان شاگرد با باگی در خدمه حضور داشت، و اغلب با Dracule Mihawk مبارزه می‌کرد. حتی پس از از دست دادن بازوی چپ خود، شنکس توانست با قدرت ریش سفید مطابقت داشته باشد و کایدو اعتراف کرد که هنوز می‌تواند از او شکست بخورد.

Shanks به معنای واقعی کلمه به Marineford رفت و اعضای حاضر در جنگ را وادار کرد تا به مبارزه خود پایان دهند. او می‌تواند از Haki Advanced Armamment استفاده کند، و با مشاهده پیشرفته Haki می‌تواند به طور کوتاهی آینده را ببیند. هاکی فاتح او می‌تواند مشاهده هاکی دیگران را خنثی کند، و او از این هاکی برای نابودی Eustass Kidd و دزدان دریایی کید با یک حمله استفاده کرد.

Dracule Mihawk

قوی ترین دزدان دریایی نسل جدید انیمه وان پیس
Dracule Mihawk

Dracule Mihawk قوی‌ترین شمشیرزن در وان پیس محسوب می‌شود، و او مسلماً قویترین وار لرد در این انیمه بود. هنگامی که دولت جهان این گروه را منحل کرد، مشخص شد که بونتی او 3.59 میلیارد بری است. او به هر نوع سلاح تیغه تسلط داشته و صاحب یورو، یکی از 12 تیغه درجه عالی می‌باشد.

Shanks می‌تواند یک خدمه را با یک حمله شمشیر از بین ببرد، اما در چپتر 1058 مانگا تأیید شد که میهاوک شمشیرزن قوی‌تری است. دون کریگ ناوگان کاملی از کشتی‌ها با صدها مرد داشت و میهاوک آنها را به صورت یک طرفه از بین برد. او می‌تواند سلاح‌های خود را با هاکی آغشته کند، و مشاهده Haki او به او اجازه می‌دهد تا با حرکات فوق بشری حریف خود را به راحتی شکست دهد.

Marshall D. Teach

قوی ترین دزدان دریایی نسل جدید انیمه وان پیس
Marshall D. Teach

Marshall D. Teach، که با نام Blackbeard شناخته می‌شود، اندکی پس از جنگ مارین فورد، به یک Yonko تبدیل شد و او یک بونتی 3.99 میلیاردی را جمع کرده است. او دزدان دریایی قوی مانند Portgas D. Ace ، Boa Hancock و Trafalgar Law را شکست داد. او میوه تاریک تاریک را خورد، یک میوه لوگیا که به او اجازه می‌دهد تاریکی را ایجاد و کنترل کند. او می‌تواند از این قدرت برای ابطال سایر میوه‌های شیطان استفاده کند.

هنگامی که ریش سفید درگذشت، او موفق شد میوه لرزش را از او سرقت کند. این امر او را به تنها فرد شناخته شده در جهان تبدیل کرد که دارای دو قدرت میوه شیطان بود. او می‌تواند از آن برای ایجاد زمین لرزه‌های قدرتمند استفاده کند، و از لحاظ نظری می‌تواند با این توانایی کل جهان را از بین ببرد.

Monkey D. Luffy

قوی ترین دزدان دریایی نسل جدید انیمه وان پیس
Monkey D. Luffy

در انتهای مقاله قوی ترین دزدان دریایی نسل جدید انیمه وان پیس ، پس از مدت‌ها انتظار، لوفی سرانجام با به دست آوردن دنده 5 خود، با یک بونتی به ارزش 3 میلیارد بری به یک یونکو تبدیل شد. در طول این سریال، او دزدان دریایی قدرتمندی مانند ژکو موریا، کروکودیل، دوفلامینگو ، شارلوت کاتاکوری و کایدو را شکست داده است – که قویترین موجود جهان به حساب می‌آمد.

بدن او از لاستیک ساخته شده زیرا او میوه گام گام را خورده است، که در واقع یک زون اسطوره‌ای می‌باشد که او را به خدای خورشید نیکا تبدیل می‌کند. حالا که میوه شیطان خود را بیدار کرده است، او می‌تواند محیط خود را مانند لاستیک دستکاری کند. لوفی همچنین می‌تواند از هر شکل Haki ، از جمله Haki Advanced Conqueror استفاده کند که یکی از دلایل اصلی قدرت وحشتناک او می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین دزدان دریایی نسل جدید انیمه وان پیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *