بهترین قاتلان در انیمه ؛ از ریبورن تا لایت یاگامی

در سراسر دنیای انیمه قاتلان بسیاری وجود دارند، در ادامه در کنار ما باشید چرا که ما در این نوشتار جذاب به بهترین قاتلان در انیمه خواهیم پرداخت.

در بین بهترین انیمه های جهان ممکن است انیمه‌ای وجود داشته باشد که پر از جنگجوها و بیگانگان با قدرت‌های فوق العاده باشد، اما هیچ مقیاسی برای مقایسه نخبگان و تعداد کمی از قاتل‌های انیمه وجود ندارد. در مقابل لیزرهای بزرگ و انفجارهای شگفت‌انگیز، قاتل‌ها از آن‌ها فاصله می‌گیرند و جنگ با روش‌های خاص را ترجیح می‌دهند.

بهترین قاتلان در انیمه

شما می‌توانید فهرست برترین قاتلان در انیمه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین قاتلان در انیمه
محبوب ترین قاتلان در انیمه

این مسئله شامل مبارزه تن به تن، چاقوهای ساده، سموم و هر چیزی که در دست باشد، است. مینیمالیسم نام بازی است و بهترین قاتل در این بازی با این مشخصه شناخته می‌شود که چقدر کارهای بیشتری با کمترین وسایل می‌تواند انجام دهد.

Reborn (Katekyo Hitman Reborn!)

بهترین قاتلان در انیمه
برجسته ترین قاتلان در انیمه

ریبورن در طول حرفه خود تعداد زیادی قتل در کارنامه خود ندارد. و اگرچه بسیاری از این موضوع به دلیل محدودیت سنی سریال خاص او است، اما این به معنای عدم توانایی ریبورن در انجام این کار نیست. او در جهان خود به عنوان “قوی‌ترین قاتل در جهان” رتبه‌بندی شده است و  با وجود ظاهر خود در اکثر قسمت‌های سریال، همیشه یک قاتل ماهر و خطرناک بوده است.

حتی در دوران نوزادی خود، ریبورن قدرت و توانایی‌های هنرهای رزمی را داشت تا با حریفانی که دو برابر سایز تسونا هستند، مبارزه کند. ریبورن، با استفاده از توانایی تغییر شکل و تفنگ شاملئون، قادر است انواع گلوله‌های جادویی را شلیک کند. این گلوله‌ها مجموعه‌ای از توانایی‌های متنوع را دارند، به عنوان مثال از افزایش قدرت همکارانش گرفته تا بی‌حس کردن تمام عملکردهای بدنی.

Risotto Nero (JoJo’s Bizarre Adventure: Golden Wind)

بهترین قاتلان در انیمه

ریزوتو نرو که جزء بهترین قاتلان در انیمه است، به عنوان رهبر تیم قاتلان حرفه‌ای پاسیونه، برترین قاتل این گروه بود و در میان قاتلان قدرتمند گروه، عنوانی بسیار متمایز را به خود اختصاص داد.

او با ادامه دادن زندگی به عنوان قاتل از سن ۱۸ سالگی و بر عهده داشتن کارهای برتر قاتلانه یک گروه مافیایی، بدون شک تعداد قربانیان بسیار زیادی در دستان ریزوتو قرار گرفته است. تصور این موضوع پس از دیدن مبارزه‌اش با دوپیو بسیار آسان است .

با وجود مواجهه با بزرگترین تهدید بر علیه پاسیونه، ریزوتو نرو توانست با هوش و توانایی نبرد خود، خود را حفظ کند. او حتی با استفاده از استند کشنده خود، متالیکا، دوپیو را به سختی گرفتار کرد. با توانایی کنترل آهن و مغناطیس، ریزوتو قادر است به دلخواه اسلحه‌هایی را از هوا تولید کند و حتی آن‌ها را درون رگ‌های حریفان خود و حتی درون بدن خود قرار دهد. همچنین، او می‌تواند خود را نامرئی کند.

Himura Kenshin (Rurouni Kenshin)

بهترین قاتلان در انیمه

رونینی کنشین درباره‌ی یک سامورایی ماهر است که سعی می‌کند زندگی یک جنگجوی صلح‌آمیز را بسازد، تا جایی که از یک شمشیری استفاده می‌کند که حتی نمی‌تواند بدن انسان‌ها را زخمی کند. با این حال، این زندگی صلح آمیز تنها تلاش او برای رستگاری پس از یک زندگی جنگی و قاتلانه است.

پس از نجات یافتن در سنین جوانی توسط یک شمشیرزن با استعداد، کنشین در هنگام جنگ تربیت شد و هنر شمشیرزنی ملایم ولی ویرانگری به نام “هیتن میتسوروگی ریو” را فرا گرفت.

از آنجا که استادش مرد خواهان صلح بود، کنشین تصمیم می‌گیرد به جنگ برود و یک قاتل معروف شود. حتی پس از کشتن بیش از ۱۰۰ سرباز در شش ماه اول، نام “باتوسای قاتل” را به دست آورد. با ادامه این میراث در طول جنگ، کنشین مطمئناً تبدیل به یک قاتل شد که مستحق کفاره شدید است.

Koro-sensei (Assassination Classroom)

بهترین قاتلان در انیمه

کورو-سنسی یک معلم شوخ طبع و محبوب در کلاس ترور است. با سبک خاص و اخلاقیاتی که دارد، او توانست به یک گروه کاملاً ناامید از بچه‌ها آموزش دهد تا به خودشان اعتماد کنند. بدون اینکه آن‌ها بدانند، کورو-سنسی همیشه یک معلم قابل تحسین یا حتی یک موجود قوی نبود. در گذشته‌اش، او یک قاتل افسانه‌ای بود که با نام “The Reaper” شناخته می‌شد.

کورو سنسی که تقریباً تمام زندگی خود را به عنوان یک قاتل کار کرده بود، مورد احترام و ترس همتایان مزدور خود قرار گرفته بود. اگرچه هرگز از این توانایی‌ها برای مقابله با دانش‌آموزان خود استفاده نکرد، او پس از برخی آزمایشات دولتی حتی قدرتمندتر شد و از آن قدرت برای انتقام گرفتن از آزمایشگاهی که او را شکنجه کرده بود برخوردار شد.

Hassan-I-Sabbah (The Fate Series)

بهترین قاتلان در انیمه

حسن صباح نامی است که توسط چندین شخصیت در مجموعه فیت به اشتراک گذاشته می‌شود. در واقع، آن‌ها نوزده قاتل برجسته هستند که افسانه‌های آن‌ها عمیقاً در تاریخ خاورمیانه جاودانه شده است و دشمنان بی‌شمار را می‌کشند و چشم‌انداز سیاسی را به میل خود دستکاری می‌کنند. زمانی که کسی یک قاتل را برای جنگ جام مقدس احضار می‌کند، همیشه تضمین می‌شود که حسن صباح را احضار کند.

با پایبندی به شکل و شمایل خود، هر یک از حسن صباحیان قاتلان بی‌چهره‌اند که در تاریکی مخفی می‌شوند و برای مقابله با دشمنان خود، از تمام تلاش خود استفاده می‌کنند و به نظر می‌رسد همیشه ابتدا مسترها را هدف می‌گیرند.

قوی‌ترین و ماهرترین عضو این گروه ممکن است شاه حسن یا “پیرمرد کوه” باشد، حسن صباح اصلی که این سازمان تاریک را بنیان‌گذاری کرده و حتی می‌تواند با سروانت‌های دیگر به صورت مستقیم مبارزه کند.

Akame (Akame Ga Kill!)

بهترین قاتلان در انیمه

اکامه ظاهری جذاب دارد، اما کمتر کسی فرصتی دوم برای دیدن واقعیتش را دارد. اکامه از کودکی تا به حال توسط امپراتوری و قاتلان نخبه بزرگ شده است و به یک قاتل مرگبار تبدیل شده است که می‌داند چگونه از فرصت‌ها استفاده کند. قبل از پیوستن به نایت رید، اکامه از توانایی‌های قاتل خود برای کشتن تعداد بی‌شماری از دشمنان امپراتوری استفاده کرده است و به عنوان بهترین قاتل ملت شهرت دارد.

او دارای قدرت و سرعت فوق بشری است که به او اجازه می‌دهد با دنیای فانتزی و قدرت‌های فوق العاده در اکامه گا کیل مقابله کند. تیگو او، یعنی (Murasame) دارای یک سم مرگبار است که می‌تواند باعث مرگ هر حریفی در عرض چند ثانیه شود، این یک ابزار قابل تحسین برای هر قاتل است.

Silva Zoldyck (Hunter x Hunter)

بهترین قاتلان در انیمه

سیلوا زولدیک که جزء بهترین قاتلان در انیمه است، به عنوان پدرخوانده خانواده زولدیک و رهبر قاتلان، برجسته است و خانواده او به خاطر کشتن افراد شهرت دارد. اگرچه جزئیات دقیق حرفه او نامعلوم است، اما خانواده زولدیک به خاطر انجام تقریباً هر نوع کار تروریستی شناخته شده است. آن‌ها برای کشتن هر چیزی و هر کسی، از مخالفان سیاسی تا گروه فانتوم، آماده هستند.

سیلوا زولدیک، به عنوان شخصیت پدر، دارای زور و قدرتی هیولایی است که باعث ترس و وحشت در بین اعضای خانواده زولدیک شده و همچنین او قدرتی برابر با چیمراهای آنت و حتی کرولو لوسیفر دارد. او به شخصه فرزندان خود را بزرگ کرده است، هرکدام قاتلی هستند که مسئول کشتن تعداد بی‌شماری از افراد هستند.

Rob Lucci (One Piece)

بهترین قاتلان در انیمه

روب لوچی بی‌شک همان چیزی است که هر نهاد دولتی از یک قاتل می‌خواهد و همچنین او یکی از بهترین قاتلان در انیمه است. او سرد، متعهد، کشنده و می‌داند چگونه سال‌ها سکوت کند. لوچی از سن حداقل هشت سالگی توسط دولت جهانی آموزش دیده است و تقریباً تمام زندگی خود را در عملیات‌های قاتلانه گذرانده است، تا به مرتبه‌ی بالاترین قاتل سایفر پول برسد.

در سیزده سالگی، لوچی مایل بود و می‌توانست کل خدمه دزدان دریایی و همچنین 500 سربازی را که گروگان نگه داشته بودند را سلاخی کند. در داستان فعلی، او هنوز یک قاتل بی‌رحم و ماهر است که توانایی‌های هنرهای رزمی دارد و قدرت پلنگی او می‌تواند حتی با مانکی دی. لوفی رقابت کند.

Hei (Darker Than Black)

بهترین قاتلان در انیمه

در “تاریک‌تر از سیاه”، هی، معروف به “قاتل سیاه” یکی از بهترین قاتلان در انیمه ، از مرگبارترین قاتلان است. پس از سال‌ها کار کردن برای محافظت از خواهرش در دستگاه مافیایی، هی به اندازه کافی سخت تمرین کرد تا قدرت و توانایی‌های کشنده را که برای همراهی با پیشرفت خواهرش بای لازم بود، توسعه دهد.

هی، بدون آگاهی، پس از اتصال ناخواسته با بای، توانایی کنترل ساختار مولکولی را به دست آورد. این توانایی به طور متناوب به صورت انفجارهای الکتریکی ظاهر می‌شود که او از آن برای کشتن تمام دشمنان خود استفاده می‌کند. با این حال، قدرت کامل این توانایی به هی اجازه می‌دهد تا ماده را کنترل کند، ساختمان‌های کامل را قطع کند و در یک مورد، یک بخش عظیمی از آمریکای جنوبی را نابود کند.

Light Yagami (Death Note)

بهترین قاتلان در انیمه

کیرا (لایت یاگامی) یکی از بهترین قاتلان در انیمه بیشترین تعداد قربانی را نسبت به هر قاتل یا حتی شخصیت انیمه دیگری به خود اختصاص داده است. با قدرت دفترچه مرگ، لایت قادر به کشتن هر کسی با نوشتن نامش در آن دفترچه است.

او از این قدرت برای کشتن صدها و هزاران جنایتکار در سراسر جهان استفاده کرد و باور داشت که دارد سیاره را پاکسازی می‌کند. با این حال، هنگامی که مقاومتی از برخی از مقامات دولتی و کارآگاهان جهان می‌بیند، حتی آن‌ها را نیز می‌کشد. کیرا، با قدرت و هوش برجسته‌ای که داشت، یک قاتل مورد تحسین بود. او نتوانست که خدا شود، اما همچنان توانست ترس وحشتناکی را به افراد القا کند.

منبع: CBR

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین قاتلان در انیمه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *