بهترین انیمه های در حال پخش که باید قبل از مرگ ببینید

ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از انیمه های در حال پخش محبوب را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی انیمه بعدی خود را برای تماشا انتخاب کنید.

در دنیای انیمه‌های برتر سینمایی، طیف گسترده‌ای از داستان‌های جذاب، انیمیشن‌های زیبا و شخصیت‌های جالب وجود دارد. انیمه های در حال پخش سال 2023 مضامین جدید و سرگرم‌کننده و داستانی هیجان‌انگیز را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهند. ما در این نوشتار تعدادی از جذاب‌ترین انیمه های در حال پخش را جمع آوری کرده‌ایم که برخی از آنها در جزء بهترین انیمه های سینمایی جدید هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های سریالی تاریخ سینمای ژاپن + 2023

بهترین انیمه های اکشن، شمشیری و رزمی تاریخ سینما + [2023]

انیمه های در حال پخش

انیمه های در حال پخش
انیمه های در حال پخش

بهترین انیمه های در حال پخش بیستر به‌دلیل داستان‌های جذاب و منحصر به فردشان معروف شده‌اند. توجه داشته باشید برخی از انیمه‌های این لیست، فصل‌های جدید انیمه‌های قدیمی‌تر هستند و ما برای اسپویل نشدن شما خوانندگان، داستان فصل یک آنها را توضیح خواهیم داد.

Tate no Yuusha no Nariagari Season 3

انیمه های در حال پخش

چهار قهرمان کاردینال، مردانی عادی از ژاپن امروزی هستند که به پادشاهی ملرومارک احضار شده‌اند تا این سرزمین را از فاجعه‌ها نجات دهند. هر قهرمان یک سلاح منحصر به فرد دریافت می‌کند تا بر بحران‌ها غلبه کند. ناوفومی ایواتانی به «قهرمان سپر» تبدیل می‌شود و به دلیل توانایی‌های تهاجمی محدودش مورد تمسخر دیگران قرار می‌گیرد.

هنگامی که هر چهار قهرمان تیمی از ماجراجویان را تشکیل می‌دهند، ناوفومی با مالتی ملرومارک متحد می‌شود که در نهایت به او خیانت می‌کند. این منجر به تبعیض و نفرت مردم ملرومارک به ناوفومی می‌شود. ناوفومی که به خاطر این اتفاق از لحاظ روحی صدمه دیده و بی اعتماد شده است، تصمیم می‌گیرد برده‌ای به نام رافتالیا را خریداری کند.

با نزدیک شدن به امواج، ناوفومی و رافتالیا باید برای نجات پادشاهی و بازگرداندن شهرت ناوفومی تلاش خود را بکنند. فصل سوم این انیمه یکی از انیمه های در حال پخش پاییز 2023 است که از لحاظ محبوبیت در صدر این فهرست قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

 غم انگیز ترین لحظات انیمه Attack on Titan (حمله به تایتان) که شما را به گریه می‌اندازد

Goblin Slayer II

انیمه های در حال پخش
انیمه در حال پخش 2023

گابلین‌ها به دلیل حیله گری و تولید مثل سریعشان شناخته می‌شوند. با وجود تهدیدی که این گابلین‌ها دارند، آنها اغلب توسط ماجراجویان دست کم گرفته می‌شوند. آنها به روستاها حمله می‌کنند و ماده‌های گونه‌های دیگر را برای تولید مثل می‌دزدند، در حالی که ماجراجویان ترجیح می‌دهند آنها را نادیده بگیرند.

یک کشیش 15 ساله، در اولین روز خود به عنوان یک ماجراجوی چینی، به یک گروه تازه کار می‌پیوندد تا در مورد موضوع ربوده شدن زنان یک روستا تحقیق کنند. این گروه بی تجربه که در تحقیقات خود به یک غار رسیده بودند جان خود را از دست می‌دهند. وقتی هیچ کس دیگری در این غار باقی نمانده است، کشیش جوان خود را برای مرگ آماده می‌کند؛ اما ناگهان شخصی با نام “قاتل گابلین” به طور غیرمنتظره‌ای از راه می‌رسد و بدون هیچ زحمتی او را نجات می‌دهد و لانه گابلین‌ها را از بین می‌برد.

Spy x Family Season 2

انیمه های در حال پخش

اوستانیا و وستالیس برای دهه‌ها در یک وضعیت جنگ سرد علیه یکدیگر بوده‌اند. وستالیس بااستعدادترین جاسوس خود، «Twilight» را به یک ماموریت سری می‌فرستد تا درباره دونوان دزموند، رئیس حزب وحدت ملی اوستانیا تحقیق کند.

«Twilight» به عنوان یک روانپزشک با نام لوید فورگر ماموریت خود را آغاز کرده و شروع به جستجوی اعضای خانواده می‌کند. او مسئولیت آنیا، دختری یتیم را برای ماموریت خود به عهده می‌گیرد که معلوم می‌شود توانایی خواندن ذهن مردم را دارد، در حالی که همسرش، یور، یک قاتل حرفه‌ای است.

بیشتر بخوانید:

بهترین شخصیت‌های وان پیس که از تکنولوژی استفاده می کنند

Kage no Jitsuryokusha ni Naritakute! 2nd Season

انیمه های در حال پخش
لیست انیمه های در حال پخش 2023

مینورو کاگنو تا جایی که به یاد می‌آورد همیشه هدفش این بوده که تا حد امکان قوی شود. این تعهد باعث شد که او آموزش‌های سختی را پشت سر بگذارد. مینورو برای شهرت این آموزش‌ها را نمی‌بیند و فقط می‌خواهد از محدودیت‌های خود عبور کند. اما او به طور ناگهانی، با یک کامیون تصادف کرده و جان خود را از دست می‌دهد. او در آخرین لحظات خود متوجه می‌شود که هیچ تمرینی نمی‌تواند بر محدودیت‌های انسانی او غلبه کند.

مینورو به طور غیرمنتظره ای به جای مرگ، به عنوان سید، دومین فرزند خانواده نجیب کاگنو، در دنیایی متفاوت که جادو در آن امری عادی است، تناسخ می‌شود. او اکنون که دارای قدرت‌های جادویی است، نام “سایه” را انتخاب می‌کند و Shadow Garden را تشکیل می‌دهد، گروهی که با فرقه مرموز Diablos مبارزه می‌کند.

Dr. Stone: New World Part 2

انیمه های در حال پخش

یک نور سبز مرموز که به طور ناگهانی کره زمین را در بر می‌گیرد، تمام انسان‌ها و حیوانات زمین را به سنگ تبدیل می‌کند. با این حال، انسان‌هایی که به سنگ تبدیل شده‌اند هنوز زنده هستند. داستان این انیمه پس از 3700 سال از این رویداد آخرالزمانی شروع می‌شود. سنکو، تایجو و گروهی دیگر از افراد که از حالت سنگی خود بیدار شده‌اند، با یکدیگر همکاری می‌کنند تا راهی برای احیای انسان‌های متحجر بیابند.

بیشتر بخوانید:

 کدام شخصیت ناروتو توانایی شکست دادن ساسکه را دارد؟ ؛ معرفی کاراکتر ساسکه

Tokyo Revengers: Tenjiku-hen

انیمه های در حال پخش

زندگی تاکمیچی هاناگاکی در سال دوم راهنمایی به اوج خود رسید. در آن زمان، دوستان و حتی دوست دخترش به او احترام می‌گذاشتند. اما این دوره برای ده سال پیش بود. امروز همه کودکان او را مورد تمسخر قرار می‌دهند و تاکمیچی هر روز مجبور است از رئیس کوچکترش غذرخواهی کند.

بدتر از همه، یک گزارش خبری قتل بی‌رحمانه دوست دختر سابق تاکمیچی توسط گروه مانجی توکیو را فاش می‌کند. درست چند لحظه قبل از اینکه قطاری به زندگی بی ارزش او پایان دهد، تاکمیچی به 12 سال پیش که در حال ملاقات با هیناتا تاچیبانا بود، برمی‌گردد.

Jujutsu Kaisen 2nd Season

انیمه های در حال پخش

یووجی ایتادوری، یک دانش‌آموز دبیرستانی، زندگی نسبتاً معمولی دارد و هر روز به ملاقات پدربزرگ خود در بیمارستان می‌رود. با این حال، وقتی او ناخواسته با یک شی نفرین شده تماس پیدا می‌کند، زندگی‌اش زیر و رو می‌شود. این اتفاق مجموعه‌ای از رویدادهای ماوراء طبیعی را رقم می‌زند و یووجی وارد دنیای نفرین‌ها می‌شود.

نفرین‌ها موجودات وحشتناکی هستند که از احساسات منفی انسان‌ها به وجود آمده‌اند. بعدا مشخص می‌شود که او انگشت نفرین شده‌ای را که متعلق به سوکونا ریومن، معروف به “پادشاه نفرین‌ها” بود، قورت داده است. همانطور که یووجی با قدرت‌های تازه یافته خود دست و پنجه نرم می‌کند، متوجه خطر بزرگ نفرین‌ها برای جامعه می‌شود.

او برای از بین بردن نفرین‌ها به دبیرستان جوجوتسو متروپولیتن توکیو می‌رود و در مسیری قرار می‌گیرد که او را به یک جادوگر جوجوتسو تبدیل می‌کند. حضور انیمه جوجوتسو کایسن در لیست بهترین انیمه های در حال پخش 2023 یک اولویت برای ما بود.

Mushoku Tensei II: Isekai Ittara Honki Dasu

انیمه های در حال پخش

وقتی یک مردی که به عنوان انگل جامعه شناخته می‌شد توسط یک تصادف با کامیون می‌میرد، به عنوان شخصیتی با نام Rudeus Greyrat دوباره متولد می‌شود. در این زندگی فرصتی دوباره به او داده شده است تا زندگی خود را در این دنیای جدید جبران کند.

مانگا اصلی انیمه تناسخ یک بیکار یکی از اولین مانگاهای ژانر محبوب ایسکای بود. این اثر محبوب یکی از دلایل اصلی وجود ژانر ایسکای است که اقتباس انیمه‌ای آن برای اولین بار در سال 2021 منتشر شد.

Zom 100: Zombie ni Naru made ni Shitai 100 no Koto

انیمه های در حال پخش

آکیرا تندو پس از فارغ التحصیلی از یک دانشگاه معتبر و فعالیت در باشگاه راگبی، به شغل رویایی خود رسیده است. او همچنین علاقه زیادی به همکارش دارد. با این حال، او به زودی متوجه می‌شود که شب‌های بدون خواب و کار طاقت فرسا تبدیل به روال جدید او شده است.

سه سال کار طاقت فرسا در یک شرکت بزرگ، آکیرا را به فردی خسته تبدیل کرده است. مانند بسیاری از همکارانش که به اندازه ناسالمی کار می‌کنند، آکیرا اشتیاق خود را برای زندگی از دست می‌دهد. اما به طور غیرمنتظره‌ای، رستگاری به شکل یک آخرالزمان زامبی روبروی او ظاهر می‌شود.

آکیرا با وقت آزاد تازه‌ای که پیدا کرده، تصمیم می‌گیرد یک لیست از صد کاری که قبل از مرگ می‌خواهد انجام دهد تهیه کند. با اینکه او هر روز توسط صدها زامبی محاصره می‌شود، آکیرا بعد از مدت‌ها برای اولین بار برای زندگی کردن مشتاق است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های مافیایی ؛ 10 تا از بهترین انیمه های گانگستری

Bleach: Sennen Kessen-hen – Ketsubetsu-tan

انیمه های در حال پخش

در انیمه بلیچ: جنگ هزار ساله خونی، ایچیگو کوروساکی، یک سول ریپر قدرتمند، روزهای خود را با از بین بردن هالوها، ارواح شیطانی که شهر کاراکورا را تهدید می‌کنند، می‌گذراند. اوریهیم اینو، دوست دوران کودکی اش که قدرت شفابخشی دارد، یاسوتورا سادو، همکلاسی دبیرستانی او با قدرتی مافوق بشری و اوریو ایشیدا، رقیب کوئینسی ایچیگو نیز به او برای انجام این کار پیوسته‌اند.

زندگی ایچیگو با ظاهر شدن ناگهانی آسگویارو ابرن، یک آرانکار خطرناک، زیر و رو می‌شود. این رویداد نشان می‌دهد که یواچ، پادشاه باستانی کوئینسی‌ها از خواب بیدار شده است، و هدفش احیای جنگ هزار ساله کوئینسی‌ها و سول ریپرها و از بین بردن جامعه ارواح است.

Yhwach ناگهان به Soul Society و Hueco Mundo حمله می‌کند. در پاسخ، ایچیگو و دوستانش باید با متحدان و دشمنان قدیمی‌اش متحد شوند تا جلوی اهداف Yhwach را قبل از پایان جهان بگیرند. این انیمه سرگرم کننده یکی از انیمه های در حال پخش تابستان 2023 بوده که فصل‌های جدید آن نیز قرار است در سال‌های آینده منتشر شود.

Masamune-kun no Revenge R

انیمه های در حال پخش

در انیمه انتقام ماسامونه، هنگامی که ماسامونه ماکابه یک کودک بود، دختری ثروتمند و زیبا به نام آکی آداگاکی او را طرد کرد و به دلیل وزنش او را “پیگی” خطاب کرد. او که دلش شکسته شده بود، برای بهبود ظاهرش سخت تلاش کرد. ماسامونه که اکنون یک دانش آموز دبیرستانی خوش تیپ اما متکبر است، می‌خواهد انتقام خود را از آکی بگیرد.

ماسامونه در کمال تعجب به مدرسه آکی منتقل می‌شود. او برای ایجاد رابطه با “شاهزاده خانم بی رحم” تمام تلاش خود را می‌کند، اما تلاش‌های اولیه او با شکست مواجه می‌شود. همانطور که او در تلاش رسیدن به هدف خود است، نامه‌ای مرموز با نام مستعار قدیمی خود دریافت می‌کند. فصل جدید انیمه انتقام ماسامونه یکی از انیمه های در حال پخش تابستان 2023 است که قطعا ارزش تماشا را دارد.

Kanojo, Okarishimasu 3rd Season

انیمه های در حال پخش

کازویا کینوشیتا، یک دانشجوی 20 ساله، دوست دختر فوق العاده‌ای به نام مامی نانامی داشت. با این حال، او به طور ناگهانی از کازویا جدا می‌شود و او را تنها می‌گذارد. برای کنار آمدن با این درد، او از یک اپلیکیشن آنلاین برای استخدام یک دوست دختر اجاره‌ای استفاده می‌کند. او از طریق این برنامه با Chizuru Mizuhara آشنا می‌شود که با زیبایی و رفتار جذابش محبت او را جلب می‌کند.

کازویا پس از شنیدن نقدهای منفی از سایر مشتریان چیزورو، معتقد بوده که لبخند گرم او فقط اقدامی برای بازی با احساسات او بوده است. برای همین کازویا به او امتیاز ضعیفی می‌دهد، که منجر به درگیری می‌شود که در آن چیزورو اخلاق واقعی‌اش را آشکار می‌کند. درگیری آنها با خبر بی هوشی مادربزرگ کازویا متوقف می‌شود.

آنها با عجله به بیمارستان می‌روند، جایی که مادربزرگ کازویا در حال بهبودی است. وقتی از کازویا در مورد چیزورو پرسیده شد، کازویا بی‌وقفه ادعا می‌کند که آنها عاشق یکدیگر هستند و چیزورو را مجبور می‌کند تا حرف او را قبول کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: MyAnimeList.net


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *