;
coinex

برنامه اپل برای بهبود دوربین آیفون: اضافه کردن یک دوربین دیگر

اپل همیشه در حال بررسی راه هایی برای بهبود دوربین آیفون است، و آخرین گزارش نشان می دهد گام بعدی دو برابر شدن سنسور آن است.  با توجه به ثبت اختراع واصل به اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده، شرکت به دنبال قرار دادن دو دوربین در پشت یک آیفون جدید است.

اپل همیشه در حال بررسی راه هایی برای بهبود دوربین آیفون است، و آخرین گزارش نشان می دهد گام بعدی دو برابر شدن سنسور آن است.

با توجه به ثبت اختراع واصل به اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده، شرکت به دنبال قرار دادن دو دوربین در پشت یک آیفون جدید است.

قرار است یکی از آن ها یک دوربین تله فوتو باشد و دیگری یک دوربین به زاویه ی گسترده ای نرمال مانند آنهایی که در حال حاضر بر روی مدل های آیفون قرار دارد.

لنز دوگانه

این حرکت جدید باعث نفوذ به جزئیاتی از قبیل طول مسیر، فاصله کانونی و پتانسیل های بسیار دیگری برای هر دو دوربین جدید می شود، اما هیچ چیز هنوز قطعی نشده است. داشتن دو دوربین در یک دستگاه یک ویژگی قدرتمندی که ما پیش از این در HTC One M8 شاهد آن بودیم و به جرات نیز می توان گفت که دز سال های اخیر یکی از بهترین دوربین ها را دارا بود.

این اختراع در اکتبر 2013 ثبت شد ولی آیا به این معناست که این قابلیت می تواند در آیفون 6S یا آیفون 7 باشد؟ هنوز هیچ چیز معلوم نیست، با اپل شما هیچ گاه نمی فهمید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    چرا اپل دوربین دیگری اضافه کرد؟۱.به دلیل کم کیفیت بودن ؟

    پاسخ

    مسلما اپل یکی از بهترین دوربین ها رو بین گوشی های هوشمند داره، اتفاقا اپلی ها به دلیل اینکه باز هم کیفیتشون بیشتر بشه و فاصلشون از رقبا بیشتر بشه می خوان این کار رو انجام بدن.

    پاسخ