;
coinex

سونی، سری اکسپریا را با اکسپریا Z5 دوباره بازسازی می کند

به تازگی گوشی اکسپریا Z4 رونمایی شده است اما ما در حال حاضر اولین تصویر از آنچه که می تواند اکسپریا Z5 باشد را در اختیار داریم – و این کاملا حرکتی بدیع برای سونی در بخش طراحی می باشد.

به تازگی گوشی اکسپریا Z4 رونمایی شده است اما ما در حال حاضر اولین تصویر از آنچه که می تواند اکسپریا Z5 باشد را در اختیار داریم – و این کاملا حرکتی بدیع برای سونی در بخش طراحی می باشد.

اخباری از شخصی که اسرار و اطلاعات محرمانه را به صورت سریالی فاش می کند به نام upleaks@ به بیرون درز کرده است و عکس آن نیز با عنوان ساده سونی لاوندر (Sony Lavender) ، همراه بوده است.

این اولین باری است که ما این نام را شنیده ایم و بنابراین تعیین این که بگوییم این همان اکسپریا Z5 ، پرچمدارِ بعدی این غول الکترونیک می باشد، کمی دشوار است.

اخباری از شخصی که اسرار و اطلاعات محرمانه را به صورت سریالی فاش می کند به نام @upleaks به بیرون درز کرده است و عکس آن نیز با عنوان ساده سونی لاوندر (Sony Lavender) ، همراه بوده است. این اولین باری است که ما این نام را شنیده ایم و بنابراین تعیین این که بگوییم این همان پرچمدارِ بعدی این غول الکترونیک می باشد، کمی دشوار است.

طراحی برای زندگی

مطمئنا این گوشی یک قاب باریک دارد که این حس را انتقال می دهد که یک گوشی گران قیمت و بهترین از هر لحاظ داریم. همچنین یک فلاش دوربین LED در جلو قابل مشاهده می باشد که یادآور چیزی است که ما در اکسپریا A4 دیده ایم. واقعیت این است که توسعه اکسپریا Z5 هنوز در مراحل اولیه آن می باشد بنابراین بهتر است ما تا سال 2016 صبر کنیم تا محصول نهایی را ببینیم.

در پس همه این موارد، عدم اطمینانی در مورد اینکه آیا سونی حتی می خواهد که به ساخت گوشی های هوشمند ادامه دهد یا خیر، وجود دارد. اگر شرکت قصد دارد که به رقابت خود با اپل، سامسونگ، اچ تی سی، ال جی، موتورولا و شرکت های بزرگ چینی ادامه دهد، آن وقت لازم است که از هیچ تلاشی برای دستگاه بعدی اش دریغ نکند.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر