;
coinex

در حال حاضر اسکایپ برای وب (بتا) در سراسر جهان قابل دسترس است

در اوایل این ماه، مایکروسافت اسکایپ برای وب، یک نسخه از ابزار ارتباطی خود را که می توان به راحتی آن را با ورود به Skype.com دید اعلان کرد. این به دنبال اعلان قبلی مِن باب ارتقاء اسکایپ برای ادغام در Outlook.com، است اما دسترسی جدید به وب اجازه می دهد تا مردم از اسکایپ در مرورگر خود بدون نیاز به یک حساب کاربری Outlook.com استفاده کنند.

در اوایل این ماه، مایکروسافت اسکایپ برای وب ، یک نسخه از ابزار ارتباطی خود را که می توان به راحتی آن را با ورود به Skype.com دید اعلان کرد. این به دنبال اعلان قبلی مِن باب ارتقاء اسکایپ برای ادغام در Outlook.com، است اما دسترسی جدید به وب اجازه می دهد تا مردم از اسکایپ در مرورگر خود بدون نیاز به یک حساب کاربری Outlook.com استفاده کنند.

مایکروسافت اسکایپ برای وب را ده روز پیش به عنوان یک نسخه بتا برای تمام کاربران در ایالات متحده و بریتانیا منتشر کرد، اما دیروز، شرکت این به روز رسانی را گسترده کرد. اسکایپ برای وب (بتا) در حال حاضر در سراسر جهان در این زبان های پشتیبانی شده در دسترس است:

عربی، بلغاری، چک، دانمارکی، انگلیسی، آلمانی، یونانی، اسپانیایی، استونیایی، فنلاندی، فرانسوی، عبری، هندی، مجاری، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، نروژی، هلندی، لهستانی، پرتغالی (برزیل)، پرتغالی (پرتغال )، رومانیایی، روسی، سوئدی، ترکی، اوکراین، چینی ساده، چینی سنتی.

امروز مایکروسافت گفت که کاربران کروم بوک و لینوکس هم اکنون می توانند به اسکایپ وب (بتا) برای پیام رسانی فوری دسترسی داشته باشند.

اخبار اخیر امروز مایکروسافت تایید کرده است که از ویژگی های تجربی آن، مترجم اسکایپ است – که می تواند از یک زبان به زبان دیگر تقریبا بلادرنگ ترجمه کند – سپس اواخر امسال با برنامه اصلی اسکایپ دسکتاپ ادغام خواهد شد. در همین حال، برنامه اسکایپ مدرن به نفع یک تجربه جدید برنامه جهانی چندکاره در ویندوز 10 بسته خواهد شد.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر