;
coinex

بلک بری با بروز رسانی ۱۰.۳.۲ حمایت رسمی برای اپ استور آمازون را اضافه می کند

پس از شایعاتی مبنی بر این که بلک بری ممکن است سیستم عامل خود را به نفع اندروید حذف نماید (که البته بعدا این مسئله رد شد)، به نظر می رسد که شرکت برای حمایت از برنامه های اندروید با آخرین نسخه سیستم عامل بلک بری (BBOS) ۱۰.۳.۲، که منظور حمایت کامل برای دسترسی کاربران به اپ استور آمازون در ایالت متحده می باشد، در حداقل هماهنگی است.

پس از شایعاتی مبنی بر این که بلک بری ممکن است سیستم عامل خود را به نفع اندروید حذف نماید (که البته بعدا این مسئله رد شد)، به نظر می رسد که شرکت برای حمایت از برنامه های اندروید با آخرین نسخه سیستم عامل بلک بری BBOS 10.3.2) 10.3.2)، که منظور حمایت کامل برای دسترسی کاربران به اپ استور آمازون در ایالت متحده می باشد، در حداقل هماهنگی است.

همانطور که در وبلاگ رسمی بلک بری ذکر شد، BBOS 10.3.2، برای گسترده شدن کاربران کلاسیک آمریکایی بلک بری به شبکه های T-Mobile و Verizon، همچنین گسترده شدن مشتریان Z10 و Q10 بلک بری AT&T، با دیگر حاملان ایالت متحده و بقیه نقاط جهان برای دنبال کردن چیزی که در هفته های بعد می آید، شروع شده است.

Eric Lai مدیر رسانه های اجتماعی بلک بری به تفصیل به تشریح این بروز رسانی پرداخت:

“با استفاده از این بروز رسانی، کاربران از یک دید تازه، ویژگی های بهبود یافته، حتی امنیت قوی تر و حفاظت ضد سرقت (حفاظت بلک بری) و دسترسی به اپ استور آمازون با صدها هزار برنامه ی اندرویدی، لذت خواهند برد. توان بیشتر، حریم خصوصی تر، و حتی بهره وری بیشتر.”

با تنها ۰.۶ درصد از سهم بازار ایالت متحده و کمتر از ۱ درصد در دیگر کشور ها در سراسر جهان، این حس در بلک بری ایجاد شده است که با ” شکاف برنامه ”  که می تواند توسعه دهندگان را برای حمایت از پورت و یا بروز رسانی برنامه های محبوب روی سیستم عامل با چنین یوزر بیس محدودی با مشکل روبرو کند، مقابله کند.

اوایل سال جاری، کاربران بلک بری در آفریقا، آسیا و اقیانوسیه، اروپا و بازارهای خاورمیانه ای ، بروزرسانی ۱۰.۲.۱ را که به آنها دسترسی به اپ استور آمازون را می داد، دریافت کردند. در همین حال به کاربران در ایالت متحده که برای دریافت زودتر بروزرسانی ۱۰.۳.۲ اقدام کرده بودند، توصیه شد که از قبل، دسترسی به برنامه ی اپ استور را پاک کنند.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر