;
coinex

گزارشات می گویند اپل شروع به ساختن آیفون 7 کرده است

اپل شروع به ساختن آیفون 7 کرده است  با توجه به گزارش جدید از بلومبرگ اپل تولید واحد های آیفون بعدی را آغاز کرده که شایعه است یا آیفون 6S و یا آیفون 7 می باشد.

اپل شروع به ساختن آیفون 7 کرده است

با توجه به گزارش جدید از بلومبرگ اپل تولید واحد های آیفون بعدی را آغاز کرده که شایعه است یا آیفون 6S و یا آیفون 7 می باشد.

گزارش جدید اشاره می کند که اپل تولید را اخیرا آغاز کرده است. علاوه بر این نشان می دهد که آیفون بعدی اپل یک صفحه نمایش فورس تاچ خواهد داشت که این تکنولوژی را در اپل واچ و مک بوک جدید خود نیز عرضه کرده است.

صفحه نمایش فورس تاچ اپل به فشار حساس می باشد، به این معنی که می تواند بگوید که چقدر فشار وارد کرده اید، علاوه بر اینکه قادر به تشخیص این است که کجا ضربه زده اید و روی کدام قسمت دست خود را کشیده اید.

این حساسیت باعث ویژگی های مختلف در دستگاه می شود. به عنوان مثال، با فشار دادن محکم بر روی صفحه نمایش اپل واچ گزینه ای برای تغییر چهره ساعت می آید.

این اولین بار نیست که ما می شنویم آیفون بعدی یک صفحه نمایش فورس تاچ دارد. مینگ-چی کو تحلیلگر اوراق بهادار KGI ، که دارای سابقه عالی  پیش بینی در مورد محصولات جدید اپل است، در گذشته گفته است که صفحه نمایش لمسی قوی از ویژگی های شاخص آیفون 7 خواهد بود.

Mark Gurman از 9to5Mac، با توجه به اینکه در گذشته در مورد شایعات اپل ثابت کرده که قابل اعتماد است، در ماه می گزارش داده که ویژگی فورس تاچ در آیفون بعدی می آید. بلومبرگ همچنین می گوید در سال 2013 گزارش شد که اپل در حال ساخت صفحه نمایش حساس به فشار برای آیفون است.

بلومبرگ نیز برخی از شایعاتی را که ما در مورد آیفون بعدی اپل تا کنون شنیده ایم تکرار می کند – مثل این مورد که دوباره درسایزهای 4.7 و 5.5 اینچی می آید و انتظار نمی رود طراحی آن تغییر زیادی در مقایسه با آی فون 6 کرده باشد.

به غیر از فورس تاچ، انتظار می رود اپل با بکار بردن سنسور 12 مگاپیکسلی به جای 8 مگاپیکسلی پیشرفت های عمده ای در دوربین آیفون ها اعمال کرده باشد، این موضوع را گزارش های قبلی نشان داده اند.

اگر اپل در حال شروع تولید واحد های آیفون بعدی باشد، این به این معنا است که شرکت برای راه اندازی در سپتامبر آماده می شود. در چند سال گذشته، اپل آی فون جدید خود را در ماه سپتامبر و آیپد های جدید خود را در ماه اکتبر رو نمایی کرده است. ما باید تا پاییز صبر کنیم تا ببینیم که دقیقا اپل در فروشگاه چه چیزی را عرضه خواهد کرد.

منبع: businessinsider


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر