;
coinex

هواوی رسما آنر 7 را منتشر کرد

هواوی رسما آنر 7 را منتشر کرد  تولید کننده گوشی های هوشمند چینی، هواوی، گوشی آنر 7 خود را بعد از حرف و حدیث بسیار نهایتا به طور رسمی پرده برداری کرد.  مدل های مختلف تنها از نظر اتصال و محدودیت های ذخیره سازی متفاوت هستند. این گوشی در نسخه های 16GB، 16GB با دو سیم کارت، و 64GB  در دسترس خواهد بود.

هواوی رسما آنر 7 را منتشر کرد

تولید کننده گوشی های هوشمند چینی، هواوی، گوشی آنر 7 خود را بعد از حرف و حدیث بسیار نهایتا به طور رسمی پرده برداری کرد.

مدل های مختلف تنها از نظر اتصال و محدودیت های ذخیره سازی متفاوت هستند. این گوشی در نسخه های 16GB، 16GB با دو سیم کارت، و 64GB  در دسترس خواهد بود.

آنر 7  قابیلت صفحه نمایش 5.2 اینچی 1080×1920 پیکسلی Full HD با تراکم پیکسلی 423ppi دارد. توسط پردازنده هشت هسته ای Kirin 935 کار می کند و  3GB رم دارد.

دوربین عقب 20 مگاپیکسلی و دوربین جلو 8 مگاپیکسلی است.

همانظور که انتظار می رود، آنر 7 قابلیت سنسور اثر انگشت در زیر دوربین عقب دارد که این ویژگی می تواند برای باز کردن دستگاه با یک بار تپ کردن مورد استفاده قرار گیرد.

این گوشی قادر به اتصال به شبکه LTE است و همچنین دارای NFC و Wi-Fi و Bluetooth می باشد. همچنین یک باتری 3،100mAh برای روشن نگه داشتن گوشی در طول روز دارد.

آنر 7 هم اکنون در بازار خانگی هواوی در چین در دسترس بوده و در حال حاضر نیز، هیچ اطلاعاتی در مورد دسترسی جهانی وجود ندارد.

.

منبع: irishexaminer


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر