;
coinex

مشخصات گلکسی S6 اج پلاس سامسونگ لو رفت

مشخصات گلکسی S6 اج پلاس سامسونگ  سامسونگ در حرکتی انقلابی گلکسی S6 و گلکسی S6 اج را در مراسم MWC امسال راه اندازی کرد. از آن زمان این شرکت یک نوع سوم را راه اندازی، گلکسی S6 اکتیو، که به آخرین پرچمدار سامسونگ مرسوم بوده است.

مشخصات گلکسی S6 اج پلاس سامسونگ

سامسونگ در حرکتی انقلابی گلکسی S6 و گلکسی S6 اج را در مراسم MWC امسال راه اندازی کرد. از آن زمان این شرکت یک نوع سوم را راه اندازی، گلکسی S6 اکتیو، که به آخرین پرچمدار سامسونگ مرسوم بوده است. در حال حاضر، با توجه به یک گزارش جدید از SamMobile این شرکت کره ای به زودی نوع چهارم از گلکسی S6 را راه اندازی می کند. این نوع جدید، از طراحی گلکسی S6 اج محبوب بهره مند شده و تنها بعضی از مشخصات آن با ارتقا مواجه شده است.

بر اساس این گزارش ممکن است این گوشی قابلیت صفحه نمایش 5.4 یا 5.7 اینچی AMOLED داشته باشد، ما انتظار داریم که این شرکت با گزینه سابق یعنی همان صفحه نمایش 5.7 اینچی که برای محصولات خانواده نوت در نظر گرفته شده و اواخر امسال منتشر می شود، پیش رود. شایع است گلکسی S6 اج پلاس مورد نظر به طول 151mm  وعرض 73mm است یا به عبارتی در مقایسه با گلکسی S6 اج 9mm بلندتر و 3mm پهن تر است.

این دستگاه توسط یک پردازنده اسنپدراگون 6 هسته ای کار می کند و قابلیت 32GB حافظه داخلی دارد. تنظیمات دوربین بسیار شبیه به آنچه که در گلکسی S6 اصلی دیدیم، می باشد. دستگاه به یک دوربین 16 مگاپیکسلی با تثبیت کننده تصویر نوری و ضبط ویدیو 4K و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو مجهز خواهد شد. این دستگاه از یک باتری بزرگتر 3،000mAh تغدیه خواهد کرد.

سامسونگ رقم فروش ناامید کننده ای برای گلکسی S6 گزارش داده است اما S6 اج با توجه به قیمت و فرمت طراحی نسبتا جدید تقریبا فروش خوبی داشته است. راه اندازی این نوع جدید، فروش گلکسی S6 و گلکسی S6 اج را بیشتر مختل خواهد کرد و ممکن است در رده فبلت قرار گیرد، همچنین به عنوان یک تهدید بالقوه برای نسل بعدی نوت نیز به حساب خواهد آمد.

.

منبع: intoday


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر