;
coinex

نسخه توسعه دهندگان HTC One M9 ، اندروید 5.1 را دریافت می کند

HTC، آپدیت اندروید 5.1 لالی پاپ را برای یکی دیگر از گوشی های هوشمندش منتشر کرده است و اینبار نوبت نسخه توسعه دهندگان HTC One M9 می باشد.

مالکان گوشی های نسخه توسعه دهندگان (Developer Edition) یکی از علاقه مندان پر و پا قرص پلت فرم مورد نظر (در اینجا اندروید) می باشند. این ها کسانی هستند که از کریِر های سنتی دوری کرده و اندوخته های خود را جمع می کنند تا پول خود را خرجِ جدید ترین گوشی های موجود در بازار کرده تا بتوانند همراه با آن، جدیدترین آپدیت پلتفرم های مختلف را، قبل از سایرین آزمایش نمایند و این بار هم این خبر خوش برای کسانی است که نسخه توسعه دهندگان پرچمدار HTC در سال 2015 را صاحب هستند.

HTC، آپدیت اندروید 5.1 لالی پاپ را برای یکی دیگر از گوشی های هوشمندش منتشر کرده است و اینبار نوبت نسخه توسعه دهندگان HTC One M9 می باشد.

نسخه توسعه دهندگان HTC One M9 دومین نسخه این گوشی است که آپدیت اندروید 5.1 لالی پاپ را دریافت می کند. این آپدیت اخیرا برای One M9 در Sprint منتشر شده است.

حجم آپدیت اندروید 5.1 لالی پاپ برای نسخه توسعه دهندگان HTC One M9 حدود 800 مگا بایت می باشد. این آپدیت به عنوان آپدیت بدون نیاز به اتصال فیزیکی به اینترنت یا همان وایرلس منتشر شده است و هم اکنون باید برای دستگاه شما در دسترس باشد.

شما می توانید چک کنید که ببینید آیا این آپدیت برای گوشی شما از منوی تنظیمات در دسترس است یا خیر. اگر شما نیز این آپدیت را دریافت کردید، نظر بگذارید و به ما هم اطلاع دهید.

.

منبع: geeky-gadgets


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر