;
coinex

گوگل گلس زنده است

گوگل گلس. گوگل در حال کار بر روی یک نسخه ی ارتقا یافته از گوگل گلس می باشد. این نسخه برای بازار سرمایه گذاری هدف گذاری شده است، نه برای خریداران عمومی.

برای دریافت گوگل گلس جدید آماده شوید. جزئیاتی که اخیرا کشف شده نشان می دهد، گوگل در حال کار بر روی یک نسخه ی ارتقا یافته از گوگل گلس می باشد. هر چند این نسخه، برای بازار سازمانی هدف گذاری شده است، نه برای خریداران عمومی.

به گفته ی 9to5google، در این نسخه ای که در آینده می آید، یک صفحه نمایش بزرگتر و شفاف تر، پردازنده ی اینتل اتم، و توانایی اتصال به باتری خارجی قرار داده می شود، که همه ی این ارتقا ها قطعا برای کاربران سازمانی در نظر گرفته شده است.

این مدل، اگر واقعی باشد، به شرکت هایی که به دنبال مجهز کردن نیروی کاری خود با فناوری هوشمند تر می باشند، فروخته می شود. کاربران به جای دریافت توییت ها، اطلاعات مربوط به کار خود را دریافت می کنند. مثلا کارگران انبار با این نسخه از گوگل گلس، می توانند سفارشات را سریعتر دریافت و پردازش کنند.

طبق گزارش، نسخه ی جدید گوگل گلس به خاطر پردازنده ی اینتل اتمش، عمر باتری را بهبود می دهد. سرعت سنج خاص هم که هنوز ناشناخته است، اما این SoC کوچک توسط اکثر پوشیدنی های اندروید امتحان شده است. محتوای بسته ی اختیاری باتری این را اظهار می کند، که گوگل قصد دارد این دستگاه را برای استفاده ی ثابت در تمام طول روز، عرضه کند.

این اولین باری نیست که تمرکز گوگل بر روی سرمایه گذاری برملا می شود. WSJ در اواخر سال ۲۰۱۴ گزارش کرد که گوگل مجددا به گلس مجهز شد و مدل آن در ۲۰۱۵ منتشر می شود.

.

منبع: techcrunch


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر