;
coinex

ارتقای مشخصات آیپاد ها در هفته ی آینده

ارتقای مشخصات آیپاد ها. به نظر می رسد که اپل نمی خواهد اجازه دهد سیستم آیپاد نابود شود. بنا به گزارش وبسایت فرانسوی آیجن (iGen)،  مدل های جدید در تاریخ 14 جولای روانه ی بازار می شود که پردازنده ی نمونه های لمسی آن به روز رسانی شده است.

به نظر می رسد که اپل نمی خواهد اجازه دهد سیستم آیپاد نابود شود. بنا به گزارش وبسایت فرانسوی آیجن (iGen)،  مدل های جدید در تاریخ 14 جولای روانه ی بازار می شود که پردازنده ی نمونه های لمسی آن به روز رسانی شده است.

با یک نگاه اجمالی به این رنگ های جدید می توان دریافت که این نمونه ها که هفته ی قبل رو نمایی شده اند قابلیت جذب مشتری را دارند همچنین خط نواری لمسی آیپاد، آیپاد نانو و آیپاد شافل توسط بخش طراحی آیپاد به زیبایی پوشانده شده است که بیننده را محسور می کند.

به گفته ی آیجن مدل های کوچکتر برجستگی مدل های قدیمی تر را ندارند ولی صفحه ی لمسی آن از 32 بیت در مدل های ورزشی A5 به 64 بیت ارتقا یافته است.

صدای دستگاه های پخش موسیقی

هیچ کدام از این قسمت ها هنوز توسط کمپانی اپل تایید نشده است اما در روز 14 جولای براساس کدهای نوشته شده ی نرم افزار آیتونز 12.2 موجود می باشد. کمپانی اپل بنا بر یک سنت قدیمی در ماه سپتامبر از مدل جدید آیپاد پرده برداری می کرد.

به تازگی و با راه اندازی اپل میوزیک، به نظر می رسد که این غول تکنولوژی در نظر دارد که تلاش خود را در ساخت سخت افزارهای مختص به موسیقی افزایش داده و تمرکز خود را به این بخش نیز معطوف نماید، هر چند که امروزه اکثر ما از گوشی های هوشمند خود به عنوان دستگاه پخش موسیقی نیز استفاده می کنیم.

پس از هم اکنون چشمان خود را به فروشگاه های اپل در روز پنجشنبه بدوزید و اگر شما فکر می کنید نیاز به خرید یک آیپاد نو دارید حتما برای خریداری در آنجا حضور داشته باشید.

انتظار می رود رنگ های طلایی، آبی تیره و صورتی روشن از رنگ هایی باشند که به این خط تولید جدید اضافه می شوند.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر