;
coinex

شایعات: لومیا 940 و لومیا 940XL ، گرانتر از آیفون 6 و گلکسی S6 قیمت گذاری شدند

لومیا۹۴۰ و لومیا ۹۴۰ ایکس ال با ساخت پلی کربناتی، گرانتر از آیفون ۶ و گلکسی اس ۶ قیمت گذاری شدند. به نظر می رسد که هر دو مدل از پلی کربنات ساخته شده و احتمالا در نوامبر راه اندازی می شوند.

آخرین شایعات در مورد آینده ی مدل های مایکروسافت، لومیا 940 و لومیا 940XL، از منبع موثق توسط یک سایت هلندی به دست رسید. از حدس و گمان ها این طور به نظر می رسد که هر دو مدل از پلی کربنات ساخته شده اند. شاید شما اینطور فکر کنید که این ویژگی، آنها را ارزانتر از مدل های رقیبش مانند سامسونگ گلکسی اس۶ و آیفون ۶ اپل خواهد کرد، اما به نظر می رسد، این دو گوشی در مقایسه با آیفون ۶ با روکش فلزی (با ۶۹۹ دلار) و گلکسی اس ۶ (۵۹۹ دلار) گران تر قیمت گذاری خواهند شد.

ما مشخصات شایعه شده برای هر دو مدل را دیده ایم، و علاوه بر آن، اخباری که از این دو مدل لو رفته، یک اسکنر عنبیه را برای هر دو مدل تایید می کند. انتظار می رود که لومیا ۹۴۰ صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی با کیفیت ۱۹۲۰×۱۰۸۰ داشته باشد که با تراکم پیکسل ۴۲۴ پیکسل در اینچ کار می کند. از ویژگی های داخلی این گوشی می توان به اسنپ دراگون ۸۰۸ همراه با پردازنده ی مرکزی شش هسته ای و پردازنده ی گرافیکی Adreno 418 ، رم ۳ گیگا بایتی به همراه ۳۲ گیگا بایت حافظه ی داخلی قابل ارتقا اشاره کرد. دوربین عقب ۲۰ مگا پیکسلی PureView و دوربین جلوی ۵ مگا پیکسلی که ویدئو چت و سلفی را مدیریت می کند و فلاش سه گانه LED که به شما امکان گرفتن عکس در شرایط کمِ نوری را می دهد خواهد داشت. ویندوز ۱۰ موبایل از قبل بر روی آن نصب خواهد شد.

مایکروسافت لومیا ۹۴۰ ایکس ال، صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی با کیفیت ۲۵۶۰×۱۴۴۰ با تراکم پیکسل ۵۱۵ پیکسل در اینچ را به همراه خواهد داشت. این گوشی را یک چیپست ۶۴ بیتی اسنپ دراگون ۸۱۰ به همراه یک پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای و پردازنده ی گرافیکی Adreno 430 می گرداند. دارای رم ۳ گیگا بایتی و حافظه ی داخلی ۳۲ گیگا بایتی با قابلیت ارتقا می باشد. همانند لومیا ۹۴۰، یک دوربین عقب ۲۰ مگا پیکسلی PureView و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی و یک فلاش سه گانه LED که امکان گرفتن عکس در شرایطی که نور کافی نیست را به شما می دهد، دارد. ویندوز ۱۰ موبایل هم از قبل بر روی آن نصب می شود.

مایکروسافت لومیا ۹۴۰ و مایکروسافت لومیا ۹۴۰ ایکس ال، احتمالا در نوامبر راه اندازی می شوند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر