;
coinex

نایک برای افراد معلول کفش کتانی طراحی کرده است

در محصولات پوشیدنی و یا در صنعت کفش سازی، نایک به این معروف است که هرگز ترسی برای آزمایش فن آوری های جدید ندارد. آخرین نمونه جدید این شرکت Zoom Soldier 8 است، کفشی زیبا که برای افراد معلول، مانند کسانی که قطع عضو هستند و یا سکته مغزی کرده و یا از فلج مغزی رنج می برند، طراحی شده است. با فن آوری Flyease این کفش کتانی، یک مکانیزم زیپ غیر معمول در اطراف پاشنه دارد که باز و بسته کردن آن را با یک دست میسر می سازد.

در محصولات پوشیدنی و یا در صنعت کفش سازی، نایک به این معروف است که هرگز ترسی برای آزمایش فن آوری های جدید ندارد. آخرین نمونه جدید این شرکت Zoom Soldier 8 است، کفشی زیبا که برای افراد معلول، مانند کسانی که قطع عضو هستند و یا سکته مغزی کرده و یا از فلج مغزی رنج می برند، طراحی شده است. با فن آوری Flyease این کفش کتانی، یک مکانیزم زیپ غیر معمول در اطراف پاشنه دارد که باز و بسته کردن آن را با یک دست میسر می سازد.

به گزارش Fast Company، نایک توسعه سیستم زیپ را هفت سال پیش آغاز کرد. مدیر عامل شرکت Mark Parker پس از اینکه دید یک کارمند در اثر سکته مغزی حرکت دست راست خود را از دست داده است، درخواست ویژه ای به مدیر ارشد نوآوری ورزش، توبی هتفیلد فرستاد. با وجود راه اندازی Flyease، هر چند، نایک قصد دارد این مکانیزم را پیشرفته تر کند ولی در حال حاضر می خواهد محصول کنونی سریعا به دست مشتریان برسد.

امیدواریم وقتی در 16جولای Flyease Soldier 8 راه اندازی شد، با استفاده از آن مشکلات مردم به پایان برسد. در اینجا مشکل اصلی نایک این است که نمایندگان گاهی اینها را خریداری می کنند و به دو برابر و حتی گاهی سه یا چهار برابر قیمت خرده فروشی می فروشند.که این موضوع برای همه خبر ناگواری خواهد بود.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر