;
coinex

مایکروسافت تایید می کند که در حال کار بر روی نسخه ی بعدی پوشیدنی بند (Band) خود است

نسخه جدید مایکروسافت بند. مایکروسافت درماه می در حال توسعه ی یک جانشین برای دستگاه بوده و ادعا می کند که احتمالا در ژوئن پرده برداری می شود.

چیزی نزدیک به نه ماه است که از پرده برداری مایکروسافت از دستگاه پوشیدنی متمرکز بر سلامت و تناسب اندامش می گذرد. از آن زمان به بعد، شرکت به طور منظم بروزرسانی ها و قابلیت های جدیدی مانند تمرین های ورزشی هدایت شده، پشتیبانی دوچرخه سواری و آگاهی های جدید سلامتی را منتشر کرده است.

به گفته ی یک گزارش از مایکروسافت در ماه می، این شرکت در حال توسعه ی یک جانشین برای دستگاه بوده و ادعا می کند که احتمالا در ژوئن پرده برداری می شود. واضح است که گزارش با هدف گسترده ای بوده، اما امروز شرکت تایید کرد که یک نسخه ی جدید از بند در حال توسعه است.

با این حال همان طور که Windows Central گزارش کرده است، کوین ترنر (Kevin Turner)، نماینده ی ارشد مایکروسافت، بیشتر از این جمله که “ما در حال کار بر روی آن هستیم” چیزی نگفته است، بنابراین ما هنوز از اینکه شرکت چه تغییراتی را در نسل دوم اعمال خواهد کرد، چیزی نمی دانیم.

با این وجود، همین که تایید شده است که نسخه ی جدید در راه است، به ویژه با توجه به اخبار ناراحت کننده ای که چندین روز پیش مبنی بر اخراج هزاران کارمند مایکروسافت یه گوشمان رسید، خبر خوش آیندی می باشد.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر