;
coinex

گوشی تاشوی ال جی جنتل با اندروید 5.1 پرده برداری شد

گوشی هوشمند ال جی جنتل (Gentle) امروز در کره جنوبی توسط ال جی معرفی شد. این گوشی با سیستم عامل اندروید 5.1، صرفه نظر از اینکه این گوشی دارای شکل و شمایل نسبتا قدیمی است، غیر عادی به نظر نمی رسد.

گوشی هوشمند ال جی جنتل (Gentle) امروز در کره جنوبی توسط ال جی معرفی شد. این گوشی با سیستم عامل اندروید 5.1، صرفه نظر از اینکه این گوشی دارای شکل و شمایل نسبتا قدیمی است، غیر عادی به نظر نمی رسد.

این مدل یک گوشی تاشو (flip) می باشد که از یک صفحه کلید T9 استفاده می کند، و دارای یک دکمه ی ویژه ی”Q” است که با فشار دادن آن برنامه های باز نمایش داده می شود.

صفحه نمایش آن 3.2 اینچ می باشد که رزولوشن 320*480 را ارائه می دهد و تراکم پیکسلی آن 180ppi می باشد. تراشه ی استفاده شده در آن اسنپدراگون 210 بوده و پردازنده ی آن چهار هسته ای و با قدرت پردازش 1.1 گیگاهرتز می باشد، همچنین این گوشی از یک پردازنده ی گرافیکی آدرنو 304 بهره می برد. این گوشی 1 گیگابایت رَم و 4 گیگابایت حافظه ی داخلی دارد که توسط حافظه ی جانبی قابل ارتقا است. 5 مگاپیکسل دوربین عقب و 3 مگاپیکسل دوربین جلوی آن می باشد – که مخصوص سلفی گرفتن و ویدیو چت است.

صفحه نمایش آن 3.2 اینچ می باشد که رزولوشن 320*480 را ارائه می دهد و تراکم پیکسلی آن 180ppi می باشد. تراشه ی استفاده شده در آن اسنپدراگون 210 بوده و پردازنده ی آن چهار هسته ای و با قدرت پردازش 1.1 گیگاهرتز می باشد، همچنین این گوشی از یک پردازنده ی گرافیکی آدرنو 304 بهره می برد.

این گوشی در کره در 29 جولای و منحصراً برای +LG U عرضه خواهد شد و قیمت آن نیز حدوداً 171 دلار خواهد بود.

ال جی جنتل سومین سری گوشی اندروید ال جی می باشد، این گوشی، نسبتاً گوشی سطح پایین و ارزان قیمتی است و بیشتر برای کسانی می باشد که قصد خرید گوشی هوشمند با بودجه ی کم را دارند. همچنین ممکن است این گوشی برای کسانی که با بستن گوشی بعد از اتمام تماس احساس خوبی به دست می آورند، جذاب باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر