coinex
راهنمای خرید تکراتو

ضبط واقعیت مجازی با دوربین نوکیای OZO

ضبط واقعیت مجازی با دوربین نوکیای OZO . نوکیا امروز اعلام کرد که این دستگاه کمی کنجکاو می باشد و می توانید حجم عظیمی از واقعیت مجازی را توسط آن ببینید.

هر چند این دستگاه بیشتر شبیه به چیزی است که شاید برای مشغول کردن حیوانات خانگی از آن استفاده می شود اما واقعیت چیز دیگری است. نوکیا امروز اعلام کرد که با این دستگاه کوچک و جالب، می توانید شاهد شکوفایی بزرگی در حجم محتوای واقعیت مجازی باشید.

در ساخت این دستگاه گوی مانند که OZO نام دارد از ۸ سنسور همگام ساز استفاده شده است که ویدیوهای سه بعدی برجسته را ضبط می کند. این دستگاه با ضبط صوتی ویژه توسط ادغام ۸ میکروفن در آن، همراه شده است.

یک عملکرد بسیار مفید ارائه شده توسط OZO، دید سه بعدی بلادرنگ (real-time) از طریق یک هدست VR می باشد. OZO هیچ نیازی به مونتاژ تصویر ندارد.

OZO هم چنین یک نسخه ی البته کم کیفیت را می تواند تنها در چند دقیقه ضبط کند که برای فیلمسازانی که می خواهند مطمئن شوند بعد از هر مرحله چه کاری انجام دهند، می تواند مفید باشد.

OZO اولین دوربین واقعیت مجازی ای است که به صورت تجاری در دسترس خواهد بود. نوکیا ادعا می کند که این دستگاه برای سازندگان حرفه ای طراحی و ساخته شده است، در حالی که اذعان می کند که چیزهای بیشتری برای عرضه در ادامه وجود خواهد داشت. به نظر می رسد OZO در دستگاه هایی که نوکیا برنامه ریزی کرده است، اولین باشد.

قیمت گذاری و مشخصات نهایی آن هنوز اعلام نشده است، اما هدف نوکیا این است که OZO را در فصل چهارم سال ۲۰۱۵ منتشر سازد.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر