;
coinex

اندروید 5.1.1 به تبلت NVIDIA Shield رسید

اندروید 5.1.1 به تبلت NVIDIA Shield رسید

تبلت NVIDIA Shield آپدیت اندروید 5.1.1 آبنبات چوبی را دریافت کرد. در کنار آپدیت سیستم عامل به اندروید جدید، این آپدیت شامل بهبود یک مشکل صوتی که کاربران را به ستوه آورده است نیز می شود. به گزارش بعضی از دارندگان این تبلت، وقتی که بازی خاصی در حال بارگزاری بود صدای بلندی به گوشی می رسید که یک صدای یکنواخت آزار دهنده بود. این آپدیت در کنار بهینه سازی و رفع اشکالات سیستمی، دارای بهبودهایی در بازدهی و پایداری است.

به روز رسانی نسخه 3.1 سیستم برای کاربران Shield با یک آپدیت از طریق وایرلس (OTA update که به wireless update هم شناخته می شود) همراه شده است. حجم 767 مگابایتی فایل آپدیت شما را ملزم به استفاده از اتصال Wi-Fi برای شروع فرایند آن می کند. همچنین برای دانلود و نصب اندروید 5.1.1 باید بیش از 50% شارژ باتری داشته باشید.

در ماه آپریل خبرها حاکی از این بود که طی یک هفته آپدیت اندروید 5.1.1 ارائه خواهد شد. اما پس از یک وقفه، اکنون این آپدیت آماده شده است. آن گونه که به گوش می رسد باید چند روز دیگر برای دانلود این آپدیت منتظر بمانید. صبور باشید تا سرانجام بتوانید اندروید 5.1.1 را روی NVIDIA Shield خود دانلود و نصب نمایید و از شر آن صدای آزار دهنده در امان باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر