;
coinex

ویندوز 10 مایکروسافت توسط میلیون ها کاربر دانلود شده است

ویندوز 10 مایکروسافت توسط میلیون ها کاربر دانلود شده است

ویندوز 10 مایکروسافت در هفته ی آخر جولای عرضه شد و این شرکت اعلام کرد که در 24 ساعت اول 14 میلیون کاربر سیستم عامل خود را آپدیت کردند. مایکروسافت آپدیت مجانی را برای ویندوز 7، 8 و 8.1 ارائه کرده است تا کاربران بتوانند جدید ترین سیتم عامل را داشته باشند.

مایکروسافت هیچ گونه اطلاعاتی راجع به اینکه چه تعداد دانلودی در هفته ی اول انجام شده است منتشر نکرده . وب سایت های مختلف تکنولوژی تخمین های مختلفی را از تعداد کاربرانی که سیستم عامل خود را به ویندوز 10 آپدیت کردند انجام ارائه داده اند. مایکروسافت فقط آمار رسمی تعداد دانلود 24 ساعت اول را منتشر کرد. سایت Neowin  گفته است که تا کنون نزدیک 27 میلیون کاربر ویندوز 10 را دانلود کرده اند.

Daniel Rubino گفت که ” Windows central نمی تواند تعداد را به صورت مستقل تشخیص دهد. او تعدادی از منابع معتبر مایکروسافت را ذکر کرد و اعلام کرد که 67 میلیون نفر ویندوز 10 را دانلود کرده اند.”

استراتژی در اختیار گذاشتن امکان ارتقا دهی به شکل رایگان می تواند برای مایکروسافت حکم یک معجزه را داشته باشد، از آنجاییکه این شرکت قادر نبوده که برای سیستم عامل قبلی خود به آن سطحی از پذیرش دست بیاید که انتظار می رفت. ویندوز 10 می تواند هر چه زود تر به محبوبیت بیشتری برسد و کاربران بیشتری ویندوز 10 را دانلود کرده و از آن استفاده کنند.

بسیاری از کاربران بلافاصله و به زودی اقدام به آپدیت ویندوز 10 کردند و بسیاری دیگر بعد از بر رسی های اولیه این کار را انجام خواهند دادند. مایکروسافت ویژگی های جدید زیادی را به ویندوز 10 اضافه کرده است.

مایکروسافت قصد دارد تا سال 2017 تعداد دستگاه هایی که از ویندوز 10 استفاده می کنند را به 1 بیلیون برساند.

.

منبع: nycity


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر