;
coinex

رونمایی از ZUK Z1

رونمایی از ZUK Z1. ماه گذشته، این گوشی ZUK Z1 توسط مدیر عامل این شرکت لو رفت و در عرض چند ساعت توسط TENNA مورد تایید قرار گرفت و امروز از این گوشی رسما پرده برداری شد.

ماه گذشته، گوشی ZUK Z1 توسط مدیر عامل این شرکت لو رفت و در عرض چند ساعت توسط TENNA مورد تایید قرار گرفت. اوضاع بعد از آن کمی آرام شد تا اینکه امروز از این گوشی رسما پرده برداری شد.

این گوشی با یک صفحه نمایش فول اچ دی ۵.۵ اینچی مجهز شده که دارای کیفیت ۱۹۲۰×۱۰۸۰ می باشد. از نظر داخلی می توان به چیپ ست اسنپدراگون ۸۰۱ اشاره کرد که به همراه یک پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای با سرعت ۲.۵ گیگا هرتز و یک پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۳۳۰ می آید و هنوز هم برای اجرای این گوشی به اندازه ی کافی مناسب می باشد. هم چنین ۳ گیگا بایت رم به همراه یک حافظه ی داخلی ۶۴ گیگا بایتی داخل آن کار شده است.

این گوشی با یک دوربین ۱۳ مگا پیکسلی به همراه یک  سنسور سونی (imx214) عرضه می شود و دارای OIS یا همان تثبیت کننده ی تصویر نوری می باشد. دوربین جلوی آن، ۸ مگاپیکسلی است و از یک سنسور OmniVision استفاده می کند و به خوبی می تواند ازعهده ی عکس های سلفی و ویدیو چت بر آید. باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری دارد و اندروید ۵.۱.۱ از قبل بر روی آن نصب شده است.

از ویژگی های دیگر آن می توان به اسکنر اثر انگشت آن اشاره کرد، که در “home button” تعبیه می شود و یک پورت یو اس بی نوع C که روی بورد می باشد. ضخامت این گوشی ۸.۹ میلی متر و وزن آن ۱۷۵ گرم است و در دو رنگ سفید و طوسی عرضه می شود. این گوشی دارای اسلات های دو سیم کارته است و معادل ۲۸۵ دلار امریکا قیمت گذاری شده است. هنوز هیچ صحبتی از زمان راه اندازی آن نشده است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر