coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات تراشه ی اسنپدراگون 820

مشخصات تراشه ی اسنپدراگون 820

کوالکام جزییات بیشتری را راجع به تراشه ی بعدی اش یعنی اسنپدراگون 820 منتشر کرد. شرکت اعلام کرده است که این تراشه برای پشتیبانی عکاسی بهتر با کیفیت DSLR در راستای افزایش حوزه ی دید کامپیوتر ساخته شده است.

مطابق با وبلاگ کوالکام، هدف از ساخت آخرین ورژن جی پی یو آدرنو و دوربین اسپکترا ISP) Image Signal Processor) کوالکام، به وجود آوردن عملکرد قابل توجه تر و بهتر، قدرت بالاتر و پیشرفت تجربه ی کاربران می باشد.

شرکت اضافه کرده است که آدرنو 530 در مقایسه با آدرنو 430 دارای 40 درصد بهبود عملکرد گرافیکی و محاسباتی می باشد. همچنین دوربین ISP جدید آخرین سنسور های 14 بیتی برای طیف گسترده ای از رنگ ها را پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه کاربران با توجه به فریم ورک فوکوس خودکار هیبریدی و الگوریتم آمیزش چند حس گری که نسل بعدی عکاسی محاسباتی را پشتیبانی می کنند می توانند انتظار عکس های بهتر و با کیفیت تری را داشته باشند.

مشخصات تراشه ی اسنپدراگون 820

نایب رئیس کوالکام گفت “ما به طور قابل ملاحظه ای قابلیت های پردازش بصری اسنپدراگون را برای پشتیبانی و حمایت از تجربیات نسل بعدی کاربران در رابطه با عکاسی محاسباتی، حوزه ی بینایی کامپیوتر، واقعیت مجازی و گرافیک واقعی عکس بر روی دستگاه های موبایل، افزایش داده ایم.

اسنپدراگون 820 به همراه آدرنو 530 و کوالکام اسپکترا، انتظار می روند که در دستگاه های جدیدی که در نیمه ی اول 2016 عرضه خواهند شد، نمایان شوند.

مطابق با گزارشات قبلی، شرکت اعلام کرده بود که خط تولید تراشه های متوسط گوشی های موبایل را با ساخت تراشه های اسنپدراگون 616، 412 و 212 تازه سازی خواهد کرد. سیستم جدید ساخت جانشین اسنپدراگون های 615، 410 و 210 خواهند شد.

هر 3 تراشه بر پایه ی فرآیند ساخت 28 نانومتری ساخته شده اند. اسنپدراگون 616 یک عامل باز دارنده در سرعت ساعت پردازنده است در حالی که تراشه های سطح پایین 412 و 212 از مزایای LTE  بهره می برند و به این معنا است که گوشی هوشمندی که از این تراشه استفاده کنند فناوری 4G را پشتیبانی خواهند کرد.

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر