;
coinex

تصویر جدید از نمونه ی اولیه ی نکسوس ۵ (۲۰۱۵)

تصویر جدید از نمونه ی اولیه ی نکسوس ۵ (۲۰۱۵). یک تصویر لو رفته از یک نمونه ی اولیه از نکسوس ۵ (Nexus 5) شایعات مربوط به  پشت این دستگاه را تصدیق می کند.

یک تصویر لو رفته از یک نمونه ی اولیه از نکسوس ۵ (Nexus 5) شایعات مربوط به  پشت این دستگاه را تصدیق می کند. علاوه بر بدنه ی ساخته شده از پلاستیک  و لوگوی نکسوس، می توانیم یک برامدگی کوچکی در جایی که دوربین قرار دارد، ببینیم. در پایین دوربین یک ناحیه ی دایره ای شکل وجود دارد که  به اسکنر اثر انگشت مربوط می شود و به نظر می رسد که بعضی از انواع برچسب هایی که به دستگاه چسبیده شامل آرم ال جی می باشد. این تصاویر با رندرهای قبلی که از این گوشی دیده ایم همسان است. آن تصاویر به همراه حدس و گمان هایی مبنی بر صفحه نمایشی به اندازه ی ۵.۲ اینچی همراه بود. گفته می شود یک مدل نکسوس با صفحه نمایش بزرگتربا اندازه ای بین محدوده ی ۵.۵ اینچ تا ۵.۷ اینچی از سوی هوآوی کار می شود.

به اعتقاد ما دوربین عقبی که بر روی این گوشی نکسوس ۵ (۲۰۱۵) می بینیم، سنسوری ۱۶ مگا پیکسلی و یا ۲۰.۷ مگا پیکسلی دارد. یک فلاش دوگانه ی LED و یک لیزر فوکوس خودکار هم که بر روی دستگاه قرار گرفته است، دیده می شود.

تاکنون ال جی مادر این سهام گوشی هوشمند اندرویدی بوده است. مدل های جدید نکسوس در نیمه ی دوم ماه اکتبر که حدودا ۸ ماه دیگر است رونمایی می شوند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر