;
coinex

هواوی میت اس با قابلیت فورس تاچ در فروشگاه آنلاین Oppomart لیست شده است

Huawei Mate S با قابلیت فورس تاچ. اگرچه قرار نبود که گوشی Huawei Mate S تا دوم سپتامبر رونمایی شود، با این حال در یکی از فروشگاه های آنلاین به نام Oppomart ظاهر شده است.

اگرچه قرار نبود که گوشی هواوی میت اس (Huawei Mate S) تا دوم سپتامبر رونمایی شود، با این حال در یکی از فروشگاه های آنلاین به نام Oppomart ظاهر شده است. قیمت این دستگاه ۵۹۹ دلار ذکر شده است. از مشخصاتی که برای این دستگاه می توان نام برد، صفحه نمایی ۵.۷ اینچی با کیفیت ۱۹۲۰×۱۰۸۰ می باشد که با تراکم پیکسل ۳۸۶ پیکسل در اینچ کار می کند.

در توصیف این گوشی، به قابلیت فورس تاچ (Force Touch) آن هم اشاره می کنند که از ویژگی هایی است که انتظار می رود در اپل آیفون ۶ اس (Apple iPhone 6s) و اپل آیفون ۶ اس پلاس (Apple iPhone 6s Plus) ارائه شود. این قابلیت در حقیقت بین یک تپ آرام  بر روی صفحه نمایش و یا یک ضربه ی محکم بر روی آن اختلاف قائل می شود و این امکان را می دهد که کاربر با یک ضربه بر روی یک نقطه از صفحه نمایش دو قابلیت مختلف را تجربه نماید. به طور مثال، با یک تپ عادی می توان یک ویدیوی یوتیوب را شروع کرد، در حالی که با یک تپ محکمتر در همان نقطه می توان ولوم صدا را بالا برد.

در لیستی که این گوشی را توصیف کرده، ذکر شده که این گوشی از یک تراشه ی Kirin 935 بهره می برد که شامل پردازنده ی ۸ هسته ای و یک پردازنده ی گرافیکی Mail-T628 می باشد. ۳ گیگابایت رم LPDDR4 به همراه ۶۴ گیگا بایت حافظه ی داخلی قابل ارتقا داخل این گوشی کار شده است. این دستگاه همچنین دارای یک دوربین عقب ۲۰ مگا پیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگا پیکسلی می باشد و از یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری استفاده می کند. اندروید ۵.۱ لالی پاپ با Emotion 3.1 روی این گوشی نصب می شود.

این گوشی از اتصال 4G LTE پشتیبانی می کند و یک اسکنر اثر انگشت در پشت این گوشی دیده می شود. در حالی که ضخامت این گوشی هوآوی میت اس، ۷.۹ میلی متر است ولی با وزن ۱۸۵ گرم سبک هم به نظر نمی رسد.

برای دیدن اینکه کدامیک از این گوشی های هوشمند برای همیشه به عنوان اولین گوشی های هوشمند با فورس تاچ شناخته می شوند، شاهد یک رقابت خواهیم بود. اینطور به نظر می رسد که میت اس (Mate S) با ZTE Axon Mini و دو مدل آیفون جدید که در ۹ سپتامبر رونمایی می شود، با یکدیگر بر سر این مهم در حال رقابت می باشند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر