;
coinex

اینستاگرام بالاخره الگوی مربعی عکس های خود را حذف کرد

اینستاگرام بالاخره الگوی مربعی عکس های خود را حذف کرد

با تمام سرگرمی که اینستاگرام به دنیای عکاسی گوشی های هوشمند آورده است، مطمئناً قوانین خاصی را هم دارد. مطابق با آپدیت جدید اینستاگرام، دیگر نیاز نیست که دردسر آپلود عکس ها به صورت مربعی را داشته باشید.

در حال حاضر، اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد تا عکس ها و ویدیو های خود را به صورت اورجینال و یا حتی در جهت افقی (Lnadscape) به اشتراک بگذارند. فرمت مربعی در ابتدا طبق اعلام رسمی مطابق با فیلم های کوتاه معرفی شده بود. اما بیشتر مواقع محدودیت زمانی و پایان آن آزار دهنده است.

از آنجایی که اینستاگرام فقط عکس ها و ویدیو هایی مطابق با الگوی مربعی را می پذیرفت، کاربران اگر می خواستند عکس هایی با ابعاد بلند تر و یا پهن تر را بر روی اینستاگرام قرار دهند مجبور بودند آن ها را با این الگوی مربعی سازگار کنند. با آپدیت جدید کاربران قادر خواهند بود با قرار دادن عکس های پانوراما ویا عکس هایی بلند، مثلاً از یک برج زیبا با ارتفاع بلند، تمام شکوه و جلال این برج را نشان دهند.

با حذف کردنِ نیازِ نسبت ابعاد، اینستاگرام همچنان می تواند به عنوان یک پلتفرم تبلیغاتی بسیار موثر باشد. برای مثال Star Wars قادر به انتشار یک قطعه جدید انحصاری در اینستاگرام شده است که احتمالاً یک ویدیو با قالب پهن را نمایش می دهد.

در حال حاضر آپدیت اینستاگرام برای دانلود برای کاربران اندروید بر روی گوگل پلی و برای کاربران iOS بر روی اپل استور قرار دارد.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر