;
coinex

تصاویری از سه مدل سونی اکسپریا زد۵ (Sony Xperia Z5)

سونی اکسپریا زد۵ (Sony Xperia Z5). در حالی که سونی برای معرفی سه مدل گوشی جدید و هات خود برای فردا آماده می شود، عکس هایی از هلند لو رفته که این سه مدل گوشی را نشان می دهد.

در حالی که سونی برای معرفی سه مدل گوشی جدید و پر حرف و حدیث خود برای فردا آماده می شود، عکس هایی از هلند لو رفته که این سه مدل گوشی را نشان می دهد. این عکس ها متعلق به سونی اکسپریا زد۵ (Sony Xperia Z5)، سونی اکسپریا زد۵ کامپکت (Sony Xperia Z5 Compact)، سونی اکسپریا زد۵ پرمیوم (Sony Xperia Z5 Premium) می باشد. هر سه مدل گوشی از پردازشگر اسنپدراگون ۸۱۰ استفاده می کنند، یعنی هر سه مدل دارای پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۳۰ (Adreno 430) می باشد. گفته می شود که هریک از این سه مدل به یک دوربین عقب ۲۳ مگا پیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی مجهز می شوند.

این تصاویر نشان می دهند که هر سه گوشی هوشمند یک نشان “Xperia” و علاوه بر آن، یک اسکنر اثر انگشت منحصر به فرد در کنار خود دارند. سونی مجبور شده است که دکمه ی روشن/خاموش و تنظیم صدا را در پایین سمت راست این گوشی ها قرار دهد که همین خصیصه تشخیص این مدل زد۵ را از بقیه آسان می کند. یکی از سوالات بزرگی که وجود دارد این است که آیا گوشی اکسپریا زد 5 پریمیوم بنا به شایعاتی که اوایل پخش شده بود، به همراه یک صفحه نمایش با کیفیت 4K می آید یا خیر. که این صفحه نمایش با تراکم پیکسل ۸۰۰ پیکسل در اینچ کار می کند.

همه ی این ها تا چند ساعت دیگر مشخص می شود. تصاویر زیر برخی از عکس های منتشر شده از این گوشی های جدید را نشان می دهد.

این عکس ها متعلق به سونی اکسپریا زد۵ (Sony Xperia Z5)، سونی اکسپریا زد۵ کامپکت (Sony Xperia Z5 Compact)، سونی اکسپریا زد۵ پرمیوم (Sony Xperia Z5 Premium) می باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر