;
coinex

به اینستاگرام دایرکت ویژگی های بیشتری اضافه شده است

چند سال پیش، اینستاگرام بخش اینستاگرام دایرکت را راه اندازی کرد، این قسمت یک بخش درون ساختی است که برای کاربران امکان به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهای خود، با دیگران را فراهم می کند. اشتراک گذاری دایرکت هم می تواند تک به تک باشد و هم تا 15 نفر به صورت گروهی می توان از آن برای اشتراک گذاری استفاده کرد. در حال حاضر، با استفاده بیش از 85 میلیون کاربر ماهانه از این سیستم اینستاگرام، زمان آن فرا رسیده است که اینستاگرام دایرکت، آپدیت شود. که بالاخره دیروز با چند ویژگی جدید، شامل پیام های چند رشته ای (threaded) و راهی برای به اشتراک گذاری مطالب به صورت دایرکت، این به روز رسانی انجام شد.

پیام های رشته ای تقریبا از اسمش مشخص است که مربوط به چیست، به جای اینکه در هر زمانی که می خواهید پیامی ارسال کنید، نیاز به شروع یک پیام جدید، داشته باشید، در این نسخه جدید امکان استفاده از کانورسیشن قبلی وجود دارد.

در گذشته شما تنها می توانستید محتوای موجود در گوشی خود را به اشتراک گذارید، اکنون می توانید هر عکس یا فیلمی را که در یکی از صفحات اینستاگرام می بینید و به نظرتان جالب است به صورت دایرکت با دوستان خود به اشتراک بگذارید، در واقع این عمل به جای کامنت گذاشتن زیر عکس ها و فیلم ها و تگ کردن دوستان، می تواند مورد استفاده واقع شود. حتی اکنون می توانید هشتگ و موقعیت مکانی را نیز، به چیزی که به صورت دایرکت به اشتراک می گذارید، اضافه کنید.

از دیروز نسخه های اندروید و iOS، نیز در دسترس قرار گرفته است.

.

منیع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر