;
coinex

آنر ۷ پلاس هواوی لو رفت

آنر ۷ پلاس. این گوشی آنر ۷ پلاس هم اکنون با عکس هایی به بیرون درز کرده و فیلم زیر هم ابعاد لو رفته ی این گوشی را نمایش می دهد.

آنر ۷ (Honor 7) یکی از بهترین گوشی های پریمیوم  با بدنه ی آلومینیومی، صفحه نمایش ۵.۲ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی، یک دوربین عقب ۲۰ مگا پیکسلی و یک اسکنر اثر انگشت در پشت، می باشد که شما هم اکنون می توانید آن را دریافت کنید.

این گوشی در حال حاضر اعلام شده و با حضور رسمی در اروپا به خوبی به فروش رسیده است، اما ما در بهار شاهد یک گوشی دیگری بودیم که به لحاظ طراحی شبیه آنر ۷ بود. اگرچه به نظر می رسد که این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگتری باشد و در همان زمان هم از یک گوشی دیگری به نام آنر ۷ پلاس (Honor 7 Plus) که گفته می شد در دست ساخت است، صحبت هایی به میان آمده بود.

خب، این گوشی آنر ۷ پلاس هم اکنون با عکس هایی به بیرون درز کرده و فیلم زیر هم ابعاد لو رفته ی این گوشی را نمایش می دهد. این گوشی ظاهرا با یک صفحه ی نمایش بزرگتر ۵.۵ اینچی و ۱۰۸۰ پیکسلی و ابعاد ۷.۹×۷۶.۳×۱۵۱.۴ میلی متری عرضه می شود. ما حدس می زنیم که این گوشی دارای مشخصاتی شبیه به انر ۷ باشد. از جمله ی این مشخصات می توان به چیپ ست Kirin، رم ۳ گیگا بایتی و یک دوربین ۲۰ مگا پیکسلی در پشت این گوشی اشاره کرد. این گوشی هم چنین با یک سنسور اثر انگشت با نشان هوآوی در پشت آن همراه می شود و احتمالا اندروید ۵ لالی پاپ را اجرا می کند. هم چنین با رابط کاربری Emotion هواوی همراه می شود.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر