;
coinex

آیا این تصاویر ظاهر گوشی میزو پرو ۵ را نشان می دهند؟

گوشی میزو پرو ۵. میزو پرو ۵ (Meizu Pro 5) مدل رده بالای بعدی این شرکت می باشد. مدیران شرکت از جمله رئیس آن و بنیانگذارش، اطلاعاتی را درباره ی این گوشی بر روی صفحات Weibo خود به اشتراک گذاشتند.

میزو پرو ۵ (Meizu Pro 5) مدل رده بالای بعدی این شرکت می باشد. مدیران شرکت از جمله رئیس آن و بنیانگذارش به نام های Bai Yongxian و VP Li Nan، اطلاعاتی را درباره ی این گوشی بر روی صفحات Weibo خود به اشتراک گذاشتند. ما تصاویری را از بسته بندی خرده فروشی دیده ایم و امروز ما تصاویری را در اختیار داریم که گفته می شود متعلق به پرو ۵ می باشد. در حالی که این تصاویر از یک حساب Weibo آمده، ظاهرا متعلق به مدیران میزو نمی باشد.

این گوشی میزو به یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی مجهز می باشد که دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی است که با تراکم پیکسل ۳۸۶ پیکسل در اینچ کار می کند. این گوشی از یک چیپ ست اگزینوس ۷۴۲۰ (Exynos 7420) بهره می برد که شامل یک پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای با سرعت ۲.۱ گیگا هرتز و یک پردازنده ی گرافیکی Mail-T760 MP8 می باشد. همچنین از یک نوع دومی از این گوشی گزارش شده است که از یک تراشه ی مدیاتک (MediaTek MT6797) و پردازنده ی مرکزی ۱۰ هسته ای استفاده می کند. ۴ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگا بایت حافظه ی داخلی در این گوشی به کار رفته است. دارای یک دوربین عقب ۲۱ مگا پیکسلی و یک دوربین جلوی ۵ مگا پیکسلی می باشد. اندروید ۵.۱.۱ هم از قبل بر روی آن نصب شده است.

برای سال ۲۰۱۴، Meizu MX4 بالاترین امتیاز گوشی هوشمند را در انتوتو (AnTuTu)، و پرو ۵ در گیکبنچ امتیاز خوبی را بدست آورد. با اجرای این آزمایش اخیر، پرو ۵ امتیاز تک هسته ای ۱۵۵۰ و امتیاز چند هسته ای ۵۵۹۳ را کسب کرد.این نتایج در صدر سایر گوشی های رده بالا از جمله سامسونگ گلکسی نوت۵ می باشند.

این گوشی احتمالا در ۲۳ سپتامبر رونمایی می شود.

این گوشی میزو به یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی مجهز می باشد که دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی است که با تراکم پیکسل ۳۸۶ پیکسل در اینچ کار می کند.

این گوشی از یک پردازنده ی اگزینوس ۷۴۲۰ (Exynos 7420) بهره می برد که شامل یک پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای با سرعت ۲.۱ گیگا هرتز و یک پردازنده ی گرافیکی Mail-T760 MP8 می باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر