;
coinex

مشخصات شایع شده LG G5

مشخصات شایع شده LG G5
از آنجا که اکنون، گوشی ال جی G4 تقریبا 5 ماه قدمت دارد، بنابراین اجازه دهید شایعات مدل G5 ال جی را آغاز کنیم! حتی این اولین بار نیست که شایعاتی از ویژگی های پرچمدار جدید 2016 ال جی می شنویم، چند ماه پیش، ادعا می شد که ال جی در حال برنامه ریزی برای سنسور اثر انگشت و مجهز کردن G5 به اسکنر عنبیه است. این که آیا آن تفکر درست بوده یا یک شایعه واهی و پوچ از طرفداران ناامید ال جی از اینکه G4 فاقد اسکنر بیومتریک است، بوده فرقی نمی کند، کم کم متوجه خواهیم شد، اکنون شایعات دیگری منتشر شده است.

گزارشات می گویند که پرچمدار بعدی ال جی، از پردازنده اسنپدراگون 820 جدید کوالکوم بهره می برد مطمئنا، برای گوشی های رده بالا استفاده از آخرین تولید کوالکوم کاملا منطقی به نظر می رسد. البته LG G4 یک استثنا بود، که از اسنپدراگون 808، به جای 810، استفاده کرد اما احتمالا در سال 2016 نسخه جدیدتری از این تراشه تولید نمی شود و نسخه 820 آخرین نسخه خواهد بود که با توجه به بنچمارک های اخیر، می دانیم که کارائی بسیار بالایی هم ارائه می دهد.

علاوه بر این، شایعات می گویند که G5 مجهز به یک دوربین 20 مگاپیکسلی است (در حالیکه G4 دوربین 16 مگاپیکسلی دارد) و همچنین این دوربین دارای سنسور سفارشی ½ اینچ واید ساخته شده توسط سونی می باشد، (در حالیکه G4 دارای سنسور IMX234 است)، امیدواریم که شرکت ال جی تعداد پیکسل را فدای عملکرد و تولید رنگ خوب قبلی نکرده باشد.

این پرچمدار جدید ال جی هنوز هم حدود 7 ماه، زمان تا راه اندازی، در پیش دارد، پس خیلی از این مشخصات ممکن است تغییر کنند.

  مشخصات شایع شده  LG G5

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر