;
coinex

پپسی آماده ساخت گوشی موبایل است

پپسی آماده ساخت گوشی موبایل است

به نظر شما نوشابه و گوشی موبایل چه وجه اشتراکی دارند؟

واقعا نمی دانیم که یک برند نوشابه چه ربطی به گوشی دارد، اما به نظر می رسد شرکت پپسی کشور چین که در در زمینه تولید مواد غذایی، میان وعده و نوشیدنی فعالیت دارد، اکنون در حال آماده شدن برای ساخت گوشی موبایل است. در حال حاضر، قبل از اینکه به این شایعه عجیب بپردازیم، باید بگوییم شاید این گزارش با کمی اغراق همراه باشد.
حساب کاربری معتبری به نام پپسی فون اخیرا در Weibo، که یک وب سایت میکروبلاگینگ محبوب در چین می باشد، کشف شده است. این حساب کاربری در زیر بخش IT / اینترنت / محصولات الکترونیکی ذکر شده است. در این دنیای عجیب و رقابتی تولید کنندگان تلفن همراه، اینکه پپسی برای راه اندازی یک گوشی، آماده می شود شگفت آور است.
واضح است که پپسی فن آوری و یا تخصص طراحی و یا ساخت گوشی را ندارد. به این ترتیب، اگر یک گوشی پپسی، وجود داشته باشد، به احتمال زیاد چیزی بیش از یک برند تجاری روی محصولی ساخت دیگر تولید کنندگان متعدد گوشی چینی نیست.
البته خیلی دور از ذهن نیست که این حساب کاربری Weibo برای یک برنامه آینده بازاریابی پپسی و یا حتی برای مسابقه ای شامل سلفی گرفتن با گوشی های هوشمند ایجاد شده باشد. و به طور کلی گوشی در کار نباشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر