;
coinex

مشخصات سخت افزاری گوشی وان پلاس X توسط TENAA تایید شد

مشخصات سخت افزاری گوشی وان پلاس X توسط TEENA تایید شد

در هفته های اخیر صحبت های بسیاری راجع به گوشی وان پلاس X به گوش رسید؛ گوشی که قبل تر به آن وان پلاس مینی گفته می شد. بعد از شنیدن شایعات بسیار و دیدن عکس های درز شده ی زیاد، امروز مشخصات گوشی توسط آژانس رگولاتوری چینی، TENAA (سازمان نظارتی شبیه به FCC در آمریکا) تایید شد.

با توجه به لیست مشخصاتی که از TENAA فاش شد، گوشی وان پلاس X دارای صفحه نمایش 5 اینچی OLED به همراه رزولوشن 1920*1080 بوده و با تراکم پیکسلی 441 پیکسل بر اینچ کار می کند، قدرت پردازشی گوشی توسط چیپ ست اسنپدراگون 801 کوالکام تامین می شود، همان تراشه ای که در گوشی وان پلاس 1 استفاده شده است. اما به نظر می رسد که تغییراتی در این چیپ ست به وجود آمده است.

بر خلاف دیگر انواع چیپ ست های اسنپدراگون 810 که با قدرت پردازش 2.26 گیگاهرتز کار می کنند، تراشه ی اسنپدازگون 801  که در وان پلاس X به کار رفته است با قدرت پردازش 2.0 گیگا هرتز کار خواهد کرد.

از دیگر ویژگی هایی که TENAA آن را تایید کرد مشخصات حافظه ای گوشی بودند که رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی با قابلیت توسعه از این قبیل مشخصات می باشند. قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه ویژگی است که در وان پلاس 2 موجود نبود. دوربین پشت و جلوی گوشی به ترتیب 13 و 8 مگاپیکسلی خواهد بود. با توجه به اطلاعات TENAA گوشی سیستم عامل اندورید 5.1 لالی پاپ را اجرا خواهد کرد، البته در این باره گمانه زنه هایی وجود دارد که وان پلاس گوشی را با سیستم عامل سفارشی شده Oxygen عرضه خواهد کرد.

یکی دیگر از چیز هایی که توسط TENAA امروز فاش شد ابعاد و وزن گوشی بود. این گوشی 138 گرم وزن داشته و ابعاد آن 140*69*6.6 میلی متر خواهد بود. یک گوشی با ضخامت نازک که البته این ضخامت کم کنجکاوی ما راجع به ظرفیت باتری آن بیشتر می کند. متاسفانه این تنها ویژگی است که هنوز جزئیات آن مشخص نشده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر