;
coinex

گوشی ال جی V10 با نمایشگر دوگانه توسط دو اپراتور AT&T و T-Mobile عرضه می شود

گوشی ال جی V10. گوشی ال جی V10 با نمایشگر دوگانه توسط دو اپراتور AT&T و T-Mobile عرضه می شود

 آخرین گوشی هوشمند دو صفحه نمایشه ی ال جی به نام V10 در آینده ای نزدیک –به احتمال زیاد در این هفته- در ایالات متحده عرضه خواهد شد. این دستگاه در ۲۷ و ۲۸ اکتبر بر روی اپراتورهای AT&T و T-Mobile راه اندازی می شود. با این حال T-Mobile برای راه اندازی روز چهارشنبه فقط از فروشگاه های آنلاین خود استفاده می کند و  فروشگاه های فیزیکی سفارشات را تا جمعه ۳۰ اکتبر قبول نمی کنند. همینطور این دستگاه در AT&T هم تا ۶ نوامبر به منظور  بررسی آن از نگاه نزدیک در دسترس نمی باشد.

AT&T گفته که این گوشی LG V10 در رنگ های سیاه و آبی موجود است. قیمت آن با پرداخت قسط به صورت 24 ماهه، 700 دلار خواهد بود و این در حالی است که می توانید این گوشی را با قراردادی 2 ساله و به قیمت 249 دلار تهیه نمایید – لازم به ذکر است که در این حالت گوشی V10 برای یک اپراتور قفل خواهد بود. به مشتریانی که زود سفارش می دهند، یک کارت میکرو اس دی ۲۰۰ گیگا بایتی، باتری اضافی و یک مستر شارژ به عنوان هدیه می دهند.

در حالی که برای اپراتور T-Mobile مشخص نیست که چه رنگ هایی ارائه می شود، اما این گوشی به قیمت ۶۰۰ دلار با پرداخت قسط به مدت بیش از ۲۴ ماه قیمت گذاری شده است. متاسفانه، آنها هیچ جایزه ای برای سفارشات زودهنگام در نظر نگرفته اند.

در میان ویژگی های شاخص این گوشی V10 می توان به صفحه نمایش ثانویه ی نازکی در قسمت بالای گوشی اشاره کرد که می تواند نوتیفیکیشن ها و آیتم های نوار منو از جمله زمان، تاریخ، عمر باتری، چراغ قوه و کنترل های دوربین را نشان دهد

 در میان ویژگی های شاخص این گوشی V10 می توان به اسکرین ثانویه ی نازکی در قسمت بالای صفحه نمایش این گوشی اشاره کرد که می تواند نوتیفیکیشن ها و آیتم های نوار منو از جمله زمان، تاریخ، عمر باتری، چراغ قوه و کنترل های دوربین را نشان دهد و  همه ی اینها بدون نیاز به روشن بودن صفحه نمایش اصلی می باشد.

این گوشی ال جی همچنین  دارای مشخصات چشمگیری مانند یک دوربین ۱۶ مگا پیکسلی در عقب و یک دوربین ۵ مگا پیکسلی دوگانه در قسمت جلو می باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر