;
coinex

گوشی جدید وان پلاس X را از دو روز دیگر تهیه کنید، صبر کنید! برای خرید آن دعوتنامه دارید؟!

شرکت چینی وان پلاس آخرین گوشی هوشمند فوق ارزان خود به نام وان پلاس ایکس (OnePlus X) را نشان داد. اما شما برای خرید آن نیاز به یک دعوتنامه دارید.  این شرکت با زرنگی تمام، روند خرید این گوشی را با باز کردن فروش به کسانی اعطا می کند که توسط شخصی که در حال حاضر، یکی از این گوشی ها را دارد، دعوت شده باشد.

شرکت چینی وان پلاس آخرین گوشی هوشمند فوق ارزان خود به نام وان پلاس ایکس (OnePlus X) را نشان داد. اما شما برای خرید آن نیاز به یک دعوتنامه دارید.

این شرکت با زرنگی تمام، روند خرید این گوشی را با باز کردن فروش به کسانی اعطا می کند که توسط شخصی که در حال حاضر، یکی از این گوشی ها را دارد، دعوت شده باشد.

وان پلاس X، دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت بالا و 3 گیگا بایت رم در کنار 16 گیگا بایت حافظه داخلی بهمراه یک فضا برای کارت حافظه میکرو SD می باشد.

این گوشی قابل اجرا با سیستم عامل اندروید گوگل است و در دو طرح مختلف شیشه ای عقیق سیاه و تعداد محدودی سرامیکی تولید شده است.  وان پلاس در یک بیانیه ای توضیح داد مجموع فرایند تولیدی نسخه سرامیکی بیست و پنج روز طول خواهد کشید

این گوشی قابل اجرا با سیستم عامل اندروید گوگل است و در دو طرح مختلف شیشه ای عقیق سیاه و تعداد محدودی سرامیکی تولید شده است.

وان پلاس در یک بیانیه ای توضیح داد مجموع فرایند تولیدی نسخه سرامیکی بیست و پنج روز طول خواهد کشید

در یک قالب زیرکونیومی (عنصر چهلم جدول تناوبی با علامت اختصاری Zr) که تنها 0.5 میلیمتر ضخامت دارد سرامیک در حرارت 1482 درجه سانتی گراد برای بیشتر از 28 ساعت پخته می شود و سپس عملیات خنک سازی آن دو روز کامل زمان می برد.

هر کدام از این گوشی های OnePlus X منحصر بفرد بوده و تحت سه روش دقیق پرداخت و صیقل می شود تا به اندازه کافی برای استفاده بی عیب و نقص باشد.

در یک قالب زیرکونیومی (عنصر چهلم جدول تناوبی با علامت اختصاری Zr) که تنها 0.5 میلیمتر ضخامت دارد سرامیک در حرارت 1482 درجه سانتی گراد برای بیشتر از 28 ساعت پخته می شود و سپس عملیات خنک سازی آن دو روز کامل زمان می برد.  هر کدام از این گوشی های OnePlus X منحصر بفرد بوده و تحت سه روش دقیق پرداخت و صیقل می شود تا به اندازه کافی برای استفاده بی عیب و نقص باشد.

این گوشی بدون سیمکارت 415 دلار قیمت گذاری شده است و با توجه به قیمت های گوشی های رده بالایی همچون سامسونگ و آیفون که در محدوده قیمتی 1000 دلار قرار می گیرند گوشی بدی به نظر نمی رسد.

وان پلاس X (برای کسانی که دعوتنامه دارند) از 5 نوامبر یعنی دو روز دیگر در دسترس قرار می گیرد.

.

.

منبع: mirror


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر