;
coinex

فیس بوک کارکنان خود را مجبور به تعویض آیفون خود با گوشی های اندرویدی می کند

فیس بوک کارکنان خود مجبور به تعویض آیفون خود با  گوشی های اندرویدی می کند

در یکی از کنفرانس های مطبوعاتی اخیر، کریس کاکس، سپرست ارشد محصولات فیس بوک گفت که او برخی از کارمندان این شرکت را مجبور خواهد کرد که آیفون های خود را دور انداخته و به جای آن گوشی های اندرویدی تهیه کنند.

با توجه به گفته های کاکس، این تصمیم در تلاش برای ساخت همدلی بین کسانی که فقط فیس بوک دارند و کسانی که در واقع از آن کاملا به عنوان شبکه های اجتماعی استفاده می کنند، اتخاذ شده است.
در حالی که سری آیفون اپل همچنان علاقه زیادی در سراسر جهان، ایجاد کرده است، اما این واقعیت وجود دارد که بسیاری از کسانی که از فیس بوک در گوشی های همراه خود استفاده می کنند، تگ قیمت حق بیمه متصل به مدل های آی فون اپل را ندارند. با توجه به آخرین آمار از شرکت تحقیقات بازار IDC، سیستم عامل تلفن همراه اندروید روی 82.8٪ از تمام گوشی های هوشمند جهان در حال اجراست. علاوه بر این، اندروید تا بحال محبوب ترین سیستم عامل در بازارهای در حال ظهور بوده است که دقیقا همان جایی است که فیس بوک به دنبال کاربران جدید برای ساخت پایه 1.5 میلیارد کاربری می باشد.
در حال حاضر، برنامه فیس بوک برای IOS برای اولین بار به قابلیت های جدیدی دست یافته است، اما ممکن است در آینده به علت اینکه مهندسان نرم افزاری فیس بوک موظف به صمیمی تر شدن با گوشی های اندرویدی هستند، تغییر کند.
این دومین بار در طول کمی بیش از یک هفته است که ما می شنویم فیس بوک در حال تلاش برای قرار دادن کارکنان خود در همان موقعیت کاربران بالقوه آینده در بازارهای نوظهور می باشد.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر